Szolgálat közben elhunyt...
írta: turner ; 2010.08.10. 07:55 · 2 trackback
Nem nyilvánították hősi halottá az Alsóörsön orvul lelőtt Gamauf János főtörzsörmestert. A történet "egyszerű": a jogszabály szerint szolgálat végzés közben halt meg. Hősi halott ugyanis az, aki:
"a Magyar Köztársaság alkotmányos rendjének védelme, a közbiztonság és a közrend fenntartása, az államhatár védelme, tűz, elemi csapás, katasztrófa következményeinek elhárítása közben kimagasló bátorságot, illetve kiemelkedő személyes helytállást tanúsított és eközben, vagy így elszenvedett sérülése következtében életét vesztette."
Szolgálati halott az, aki:
"hivatásos állományban teljesített szolgálatot és szolgálati kötelezettségei teljesítése közben, vagy azzal összefüggésben életét vesztette, de a hősi halottá nyilvánítás feltételei nem, vagy csak részben állnak fenn."
A jogszabály szerint tehát a főtörzsörmester szolgálati halott. A szó, az szó, a betű, az betű.
Úgy gondolom azonban, hogy ebben az esetben kivételt lehetne tenni. Hála Istennek nem mindennapos kicsiny hazánkban rendőrök, és civilek szitává lövése. Talán éppen ezért is szemet hunyhatnának az illetékesek a jogszabály fölött.
Ráadásul Gamauf éppen a "közrendet tartotta fenn", arról meg egyáltalán nem tehet, hogy hátba lőtték, és esélye sem volt védekezni.
Tegyük fel -ne adja Isten: egy őrült odalép egy rendőrautóhoz, és a benne ülő mondjuk négy rendőrt lelövi. Egyik sem hős?
Persze a hősi halottá nyílvánítás tényleg csak akkor jogos, ha valóban nem magánéleti okokból gyilkolták meg, valóban "a rendőr volt a célpont".
Ha viszont "a rendőr ellen irányult a támadás", akkor miért nem hős? Miért nem jár ez neki?
Legfőbb probléma az, hogy még mindig hírzárlat van. Így pedig sokan találgatnak. Jó lenne tájékoztatni a közvéleményt, így elkerülhetők a hülyébbnél hülyébb kitalációk.
136 hozzászólás : krimi bulvár
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Gamauf János is csak ember volt 2010.08.28. 01:53:04
Trackback: Eltemették a lelőtt rendőrt 2010.08.13. 21:16:03
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
gonosz1hal 2010.08.10. 16:52:11
beavereater [AT] 2010.08.10. 16:53:20
Sajnos egy egyszerű közúti ellenőrzés nem az. Ha az első lövést nem ő kapja a fejébe, hanem mondjuk a kocsit találja el, ő pedig képes lett volna fegyverrel védekezni a halála előtt, akkor lenne hősi halott.
"Tegyük fel -ne adja Isten: egy őrült odalép egy rendőrautóhoz, és a benne ülő mondjuk négy rendőrt lelövi. Egyik sem hős?"
Nem bizony. Ez van. Ha az egyikük a halála előtt még képes lelőni a támadót, az hős.
beavereater [AT] 2010.08.10. 16:54:15
udvari bolond 2010.08.10. 16:57:25
btw ez a nembeszélünk, nemadunkinfót a szervek részéről, ez még mindig a régi beidegződés.
nál 2010.08.10. 16:59:31
Miért kell a "hős" szót ilyen esetekkel degradálni?
Ez éppen azoknak a helytállását kicsinyíti, akik valódi hősök voltak, nem pedig "egyszerűen" egyenruhában lelőtték.
beavereater [AT] 2010.08.10. 16:59:58
Én egy olyan országban szeretnék élni, ahol az illetékesek soha, semmilyen jogszabály felett sem hunynak szemet. Még a "jó ügyért" sem.
beavereater [AT] 2010.08.10. 17:02:24
"btw ez a nembeszélünk, nemadunkinfót a szervek részéről, ez még mindig a régi beidegződés."
Ha nem tűnt volna fel, még nincs vége a vizsgálatnak. Addig pedig lehet bőven taktikai oka annak, hogy mit mondanak vagy mit nem mondanak a "nagyérdeműnek".
Okoskodj csak nyugodtan tovább olyan témában, amihez nagyon nem értesz, az oviban gondolom polihisztor volt a jeled ;)
fingerbangs 2010.08.10. 17:05:00
beavereater [AT] 2010.08.10. 17:05:10
(Mielőtt valaki embertelenséggel vádolna a fenti kijelentésért: valamikor honvédtiszt voltam, akkor is ugyanezt gondoltam magamról. Tudtam, mire vállalkoztam.)
veny 2010.08.10. 17:08:37
Horizont 2010.08.10. 17:12:02
Mert ez még mindig Magyarország. A halálra gázolt rendőrnek felesége, gyerek volt, az Alsóörsön megölt rendőr homoszexuális volt.Ez van.Én mind a kettőt nagyon sajnálom, fiatalemberek voltak!! Meg még egy csomó minden lehet amiről nem tudunk és lehet nem is fogunk tudni.
Artie 2010.08.10. 17:12:18
Ő megmondta, hogy mennyit.
magyar bucó 2010.08.10. 17:14:55
Ha tűzharcban elesik, akkor hős. Így csak halott. Szolgálati, mert munka közben halt meg.
veny 2010.08.10. 17:15:02
Menj el bármely magyar faluba, és keresd meg a főtéren a világháborúk emlékoszlopait. Mindenki hősként szerepel rajtuk, aki nem tért vissza, teljesen függetlenül attól, hogy tett-e egyáltalán valamit, vagy megbetegedett már az odaúton.
beavereater [AT] 2010.08.10. 17:15:20
magyar bucó 2010.08.10. 17:16:12
beavereater [AT] 2010.08.10. 17:17:40
veny 2010.08.10. 17:18:43
Most épp a pintérsanyinak, ki másnak.
De amúgy több évtizedes hagyományai vannak a nyári balatoni extra létszámigény ilyen és hasonló "kielégítésének".
magyar bucó 2010.08.10. 17:19:21
A hősi halottról meg van.
Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2010.08.10. 17:21:19
Hősi halott akkor valaki ha valamiféle kiemelkedőt művel miközben halál éri.
Egy katonát ha hadművelet közben lelőnek akkor az halott. De ha mondjuk aközben halálozik el hogy éppen véd egy csapat civilt vagy egy konvoj menekülését segíti akkor hősi halott.
Ha a gyilkos nem lőtte volna le mindkettőjüket hanem mondjuk először csakis kocsira tüzel és a rendőr elő tudta volna húzni fegyverét és megpróbálta volna lelőni a gyilkos akkor most lehetne beszélni a hősi halott dologról bár még ilyenkor is lenne olyan érv hogy ez is szolgálattételesítés közbeni halálnak számít.
index-cenzura.biz 2010.08.10. 17:23:27
ha kiderül, hogy nem volt meleg, akkor még esélyes, hogy utólag átminősítik.
Ha néger lett volna, akkor a szolgálatit is külön kéne kérvényezni.
index-cenzura.biz 2010.08.10. 17:25:13
veny 2010.08.10. 17:26:56
Márpedig de, Magyarországon legalábbis ez a hagyomány.
Nem egyesével szokás természetesen, hanem rendeletben vagy törvényben, utólag, tömegesen.
"Olvass utána kicsit bővebben a témának."
Épp ezt akartam javasolni magam is. :)
veny 2010.08.10. 17:29:46
veny 2010.08.10. 17:30:40
tuner1 2010.08.10. 17:40:15
SiKom 2010.08.10. 17:41:32
Hősi halott az lehet, aki hősiesen helyt áll, viselkedik.
Sajnos Gamaufnak erre nem volt lehetősége. Ez nem az ő hibája, de ettől még tény.
vakvarju 2010.08.10. 17:46:15
Egyébként ez az ügy egyre furcsább, egyre rejtélyesebb. Nem értem, ha valaki szerelemféltésből ölni készül, miért vesz fel símaszkot és golyóálló mellényt? És mi a bizonyíték arra, hogy szerelemféltésből ölt? És ha mégsem ezért, akkor miért? A rendőrség miért hallgat? Mit derített fel ebben az ügyben? Mire talált bizonyítékot? Szóval sok a megválaszolatlan kérdés! Pedig már Pintér úr a belügyminiszter!
veny 2010.08.10. 17:47:57
vakvarju 2010.08.10. 17:49:25
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.08.10. 17:49:47
az volt mar, hogy ezert tart itt ez az orszag..?:-)
tudom, hogy nem lehet 37 evesen kiemelt javadalmazassal nyugdijba vonulni, de az en esetemben igazan tehetnenk kivetelt..;-)
veny 2010.08.10. 17:52:05
Miért, ő alatta kevés szokott lenni a megválaszolatlan kérdés?
Én nem így emlékszem... :)
Benbe · http://www.benbe.hu 2010.08.10. 17:56:11
veny 2010.08.10. 17:59:14
A "hősi halott" és hasonló "kitüntetések" esetében pedig szándékosan olyan, jó tágan értelmezhető feltételek kupaca van odaírva a rendeletbe, hogy az egyedi elbírálás ne csak lehetséges, hanem egyenest szükségszerű legyen. És ez szerintem így van jól.
fedélzeti kompót 2010.08.10. 17:59:31
Hősnek, ha lehet, azt nevezzük, aki kötelességein felül tesz érte.
Kopasz Szuzukis 2010.08.10. 17:59:46
Egyrészt Pintyér-minyisztér és sleppje ódzkodik a "hősihalott" kifejezéstől, mert szerintük ez olyan komcsis.
Másrészt baszott nagy öngólt lőttek. Ha hősi halott, akkor üzenet a leendő rendőrre lövöldözőknek, hogy coki van, csókák, mártírt gyártotok, mert mi, zsaruk összetartunk. De, ha csak szolgálati, akkor ki nem szarja le, fogyóeszköz. Tapossátok, lőjétek, van másik.
Kérdem én, a másik, akit elgázoltak szintén szolgálatteljesítés közben, az jobban megérdemelte? Szerintem mindkettő megérdemli, már csak a bűnözőkkel szembeni összetartás végett is. Mert, ugye, azt senki sem vitatja, hogy aki rendőrt lelő ( vagy bárkit lelő), rendőrt gázol (vagy bárkit szándékosan gázol) az bűnöző, és nem megbotlott kiccserkész?
veny 2010.08.10. 18:03:26
Na ne vicceskedjünk már...
jet set 2010.08.10. 18:07:40
Ezáltal bárki lehetne az, akit meggyilkolnak. A szerencsétlen cigányok is, akiket lelőttek.
Azt sem értettem, hogy amikor Afganisztánban meghaltak a katonák, ők is hősök lettek, pedig kiderült, hogy épp azért haltak meg, mert bénáztak.
veny 2010.08.10. 18:08:40
Nem hinném. Adtak már ki egyet idén ők is.
Meg amúgy is, nagyon-nagyon szeretik ők is adni-kapni a mindenféle plecsnit, mint minden rendes tábornok a világon.
"De, ha csak szolgálati, akkor ki nem szarja le, fogyóeszköz. Tapossátok, lőjétek, van másik. "
Ez az üzenet viszont benne van sajnos.
Ez a "szolgálat halottja" cím egy rémálom, ennél a semmi is ezerszer jobb lenne.
veny 2010.08.10. 18:11:49
Mert ez az évszázados magyar hagyomány, minden mástól függetlenül.
beavereater [AT] 2010.08.10. 18:12:19
kodó tamás 2010.08.10. 18:13:12
beavereater [AT] 2010.08.10. 18:14:19
lutria 2010.08.10. 18:17:24
belekotty 2010.08.10. 18:18:11
Ugyanaz a kategória mint aki meghalt tűzharcban, de közben nyomorékká lőtte azt a köcsögöt utolsó erejével?
Ne már!
Sajnálom a rendőrt, a rendőrség tegyen meg mindent a családjáért, adjon meg minden tiszteletet, de tisztelet a valódi hősöknek az is hogy nem nyilvánítják hősi halottá.
belekotty 2010.08.10. 18:19:21
kodó tamás 2010.08.10. 18:19:35
házisárkány 2010.08.10. 18:19:35
venszivar 2010.08.10. 18:20:12
beavereater [AT] 2010.08.10. 18:21:33
Grigorij 2010.08.10. 18:21:36
Legyen hősi halott, akkor is, ha épp az elhagyott szeretője öli meg!
De akkor holnaptól minden gond nélkül tarkón lehessen lőni azokat a "közrendet fenntartó" zsarukat, akik a közrend fenntartása mögé bújva éjjel szándékosan szopatja, szívatja az autósokat!
Jó így?
Mert szerintem előbb általánosságban kellene a rendőröket leszoktatni a csúnya komcsi intézkedési rendszerekről, a pénzszerzési pótcselekvésekről! Hogy preventív módon megelőzzenek, a betörőt fogják el, fékezzék meg a családi drámákat stb. és ha marad idejük, hát nosza, irány éjszaka autósokat lesni!
De úgy mint Amerikában, Svájcban, Svédországban, Németországban stb. minden elavult szemléletű országban= csak akkor baszogasson, ha elkövettem valamit!
Ha nem, üldögéljen az autóban!
Mert ha az éjjeli autósok semmit sem követtek el, akkor OK NÉLKÜLI volt a kiintésük, és ha a papírok is rendben voltak, és nem ivott a sofőr, akkor ELMEHETTEK volna és nem lett volna gumivizsgálat - mert az éjjel biztos a legfontosabb KÖZRENDVÉDELEM miatt!!!
És akkor nem lövik tarkón és okafogyott ez az egész idióta történet!
Tehát egy szándékosan szemét, autóst szívató rendőrt tarkón lövi a szeretője = közrendvédelmi okokból HŐSI HALOTT!
Szerintem a társadalmat nem kellene ennyire hülyének nézni!
kodó tamás 2010.08.10. 18:24:17
nem is ember aki feketeterepjárósokkal barátkozik és kiskorzásokat állít meg...
ez a rohadt "szondázunk és mérünk" rendőrség szart se ér.
és akkor hány autós életét veszélyezteti az alvilági kapcsolatai miatt (vagy pintérről tudott meg valamit...)
még jó hogy nem válrólindíthatóval lőtték szét...
Grigorij 2010.08.10. 18:24:35
Ha tehát a rendőr HŐSI halott, akkor viszont GYILKOS is!
Egy gumiellenőrzés céljából meggyilkolt fiatal gyilkosa!
Before · http://azbeszt.blog.hu 2010.08.10. 18:24:47
"Jónapot kívánok, személyi igazolványt..." ez volt a dolga, ezt csinálta, semmi hősies dolgot nem tett az égvilágon. Lelőtték. Borzasztó, nyilvánvaló tragédia a család számára, de nem hősies.
Minek nevezzük azt, aki mondjuk gyerekeket ment egy égő házból és belehal? Szuperhősnek?
kodó tamás 2010.08.10. 18:25:25
veny 2010.08.10. 18:26:25
1917. évi VIII. törvénycikk (ez egyébként minden, az akkor még folyó háborúban szolgált vagy szolgáló magyart hősnek nevez, meg se kellett halni hozzá)
28.282−1942. BM rendelet
kodó tamás 2010.08.10. 18:27:05
persze ez nem ujdonság a rendőrök nagyrésze az... de főleg a FŐSÜN
veny 2010.08.10. 18:28:04
smartdrive 2010.08.10. 18:29:07
szépen elinflálják ezt a kitüntetést
smartdrive 2010.08.10. 18:30:46
magyar bucó 2010.08.10. 18:31:51
veny 2010.08.10. 18:33:41
Alkalmatlan eszközzel és módon, és így persze teljesen sikertelenül, tegyük hozzá. Épp úgy teljesen felesleges és értelmetlen haláleset volt, mint a mostani.
veny 2010.08.10. 18:35:25
smartdrive 2010.08.10. 18:37:20
gittegylet fílingje lett már a dolognak, ahol mindenki hadnagy meg főhadnagy
beavereater [AT] 2010.08.10. 18:39:01
+1917. évi VIII. törvénycikk
a most dúló háborúban a hazáért küzdő hősök emlékének megörökítéséről
1. § Mindazok, akik a most dúló háborúban a hadrakelt sereg kötelékében híven teljesítették kötelességeiket, a nemzet osztatlan, hálás elismerésére váltak érdemesekké. Őrizze meg a késő utókor hálás kegyelettel azok áldott emlékezetét, akik életükkel adóztak a veszélybenforgó haza védelmében.
2. § Minden község (város) anyagi erejének megfelelő, méltó emléken örökíti meg mindazoknak nevét, akik lakói közül a most dúló háborúban a hazáért életüket áldozták fel.
A részletes szabályokat a belügyminiszter rendelettel állapítja meg.
3. § Ezt a törvényt a belügyminiszter hajtja végre."
Nos, ebben hol a "hős" szó? Ja, és már nem hatályos.
szőketisza 2010.08.10. 18:39:25
beavereater [AT] 2010.08.10. 18:42:02
szőketisza 2010.08.10. 18:42:23
Nem neked szól a megjegyzésem, mert igazad van, de csak úgy általában megkérdezném: akkor mivel magyarázható az a számos blogon tapsztalható hisztérikus felháborodás a katonák/rendőrök/tűzoltók korkedvezményes nyugdíja ellen?
smartdrive 2010.08.10. 18:42:34
beavereater [AT] 2010.08.10. 18:42:45
kodó tamás 2010.08.10. 18:42:48
beavereater [AT] 2010.08.10. 18:43:35
smartdrive 2010.08.10. 18:45:23
veny 2010.08.10. 18:45:37
"totálisan kiüresített a "hős" kategóriát."
A szó inflálását bizonyos Petőfitől szokás számítani, azóta a helyzet egyre csak romlik... :-P
"gittegylet fílingje lett már a dolognak, ahol mindenki hadnagy meg főhadnagy "
Ebben viszont 100% egyetértünk, rémes ez a rangkórság.
A világ vicce, hogy a Rendőrségnél a legkisebb rendfokozat jelenleg az őrmester, és idővel automatice előlépsz abból is. Elmész még egy tanfolyásra és zászlós leszel, a diplomától hadnagy, a tiszti és tábornoki fokozatokat meg két marokkal szórják a beosztásokhoz, minden egyéb érdem és ok nélkül, és mindig csak felfele, néha kettesével.
venszivar 2010.08.10. 18:45:41
MIRE FEL !!!!!????? NEM DOLGOZNAK ! CSAK SÍRNAK ,RÍNAK ....
veny 2010.08.10. 18:47:09
veny 2010.08.10. 18:49:45
beavereater [AT] 2010.08.10. 18:50:49
Már hatályon kívül helyezett, egyszeri alkalomra szóló törvény, amiben nincs szó hősi halottakról... ugyan már...
beavereater [AT] 2010.08.10. 18:51:22
smartdrive 2010.08.10. 18:51:43
veny 2010.08.10. 18:51:59
smartdrive 2010.08.10. 18:54:58
veny 2010.08.10. 18:55:44
Engedelmeddel ez rettentő butaság.
Gimnazista koromban, amikor már nagyon untuk a D&D-t, na akkor csináltunk efféle hős-paródiákat. :)
veny 2010.08.10. 18:57:18
Ezt mondjuk én nem merném innen eldönteni, de lelked rajta.
venszivar 2010.08.10. 18:57:27
AZÉRT KELLENEK A HŐSI HALOTTAK ( nekik !!) ,hogy SÍRNI tudjanak, SÍRNAK is .Védenek, EGYMÁST,minket biztos NEM !!
szőketisza 2010.08.10. 18:58:25
smartdrive 2010.08.10. 18:59:49
miért lenne hősies egy tett, ha semmit nem veszíthetsz vele?
veny 2010.08.10. 19:00:11
smartdrive 2010.08.10. 19:03:15
pláne ha egy rendőr, akit arra képeztek ki, hogy értelmesen reagáljon
ellenkező esetben az úriembernek inkább a szégyenfalon lenne a helye a "kollégáink, akik nem tanulták meg jól a tananyagot" rovatban
szóval maradjunk annyiban, hogy nem szándékosan tette
venszivar 2010.08.10. 19:04:18
veny 2010.08.10. 19:06:12
Szerintem meg hasznosabb, fontosabb (és ezért díjazandóbb) a hatékony és eredményes munka (némi kockázattal), mint a felesleges kockázatvállalás.
És mindkettőnkkel szemben ott a magyar hagyomány, ami szerint viszont hősi halott az, aki magyar fegyveres erő szolgálatában hal meg. Extrém egyszerű ez is... :)
smartdrive 2010.08.10. 19:08:09
az igaz, hogy amikor belépsz egy ilyen szervezetbe, akkor számolsz egy bizonyos kockázati VALÓSZÍNŰSÉGGEL - ezért cserébe jár a szolgálat halottja cím
ez azonban nagyon más, mint amikor az adott, konkrét szituációban, az elvárásokon túl, akkor és ott kockára teszed az életed valamiért
Frank99 2010.08.10. 19:08:10
amúgy bárkivel beszélek a rendőrökről, minden második zember azt mondja: azok a buzi rendőrök :-)
innentől nem hiszem, hogy paragrafusok és sorok mögé kellene bújni, igaz nem voltam USA-ban, de ott a filmeken egy rendőrnek igenis megjár a dísztemetés, ha szolgálat közben veszti életét.
itt ez történt.
és ha zalai srácot -aki ui. vétlen volt- a település saját helottjának tekinti, akkor egy BM-nek -ha nem lenne ilyen kis maffiavezér patkány minisztere- ugyanígy kellene viselkednie.....
ui. ha holnap engem is lelőnek, tudjátok miért volt :-(((
szőketisza 2010.08.10. 19:08:59
veny 2010.08.10. 19:10:52
Lószarra sincsenek kiképezve ilyen téren, az a baj... :(
Pintér nagy ötlete most amúgy az, hogy a jelenlegi 2 év képzés helyett elég a negyede. Nyilván ettől is nagyot fog emelkedni a színvonal, meg jobbak lesznek a reakciók élesben... :((((
szőketisza 2010.08.10. 19:11:05
smartdrive 2010.08.10. 19:12:00
kodó tamás 2010.08.10. 19:12:37
te mér nem mész tanítónőnek.... jo kérdés mert a társadalom alja, pont mint a taxis és a politikus
egyébként voltam rendőr
egyetem (villamos mérnök) után adtak lakást... stresszes egyetem után jó pihi volt
lakás+kocsi+telefon+buli
veny 2010.08.10. 19:12:41
Ez nyilván jó csere... :)))
smartdrive 2010.08.10. 19:13:04
kodó tamás 2010.08.10. 19:14:44
nem gond...
személyesen egyesével nem t6ehet róla senki...
megvigasztallak minden szakmát szétbasztak...
nincs egy normális zug az orzságban
olyan a rendőrség PONT MINT A TÁRSADALOM
veny 2010.08.10. 19:16:42
Én legalábbis nem szeretném, ha tisztes 60-as nagypapák és nagymamák próbálnának megvédeni engem vagy a vagyonomat adott esetben... :)
venszivar 2010.08.10. 19:16:43
MIRE FÖL ÉRNEK TÖBBET !!!!!
smartdrive 2010.08.10. 19:17:56
szőketisza 2010.08.10. 19:18:49
veny 2010.08.10. 19:18:58
kodó tamás 2010.08.10. 19:19:16
sőt minnél előbb adnám...
pl pintérsanyinak, na ő megérdemelné
smartdrive 2010.08.10. 19:20:12
magyar bucó 2010.08.10. 19:20:16
kodó tamás 2010.08.10. 19:21:40
1. a teljes ország romokban, a rendőr csak annak is az alján
2. talán a "szondázunk és mérünk" bészbólsapkás imázs helyett rendes rendőrséget lehetne.
egy egész rendszert ki tudnék találni...
de minden normális ember képes lenne erre... csakhát...
smartdrive 2010.08.10. 19:23:10
kodó tamás 2010.08.10. 19:24:38
szerintem a csúcsok csúcsa, amikor zuglóban aszondja a kapitány beszámolón, hogy nagyon haladunk a lenini úton mert a statisztika javult a bűncselekmények 34% helyett, már 36%-ot is szinte felderítenek, igaza zokat is kiengedik vagy a bíróság vagy más de szépen haladunk...
nincs még egy iylen szarul teljesítő szakma...
képzeld ha az orvos mondaná,
szép napom volt látttam 10 beteget, csak 7 halt meg
egyre jobb...
magyar bucó 2010.08.10. 19:26:22
" Öt évente meghal egy ?? Biz isten sajnálom.De a vájárok 100X annyian !"
Kersem azt a száz vájárt, aki @szőketisza szerint meghalt az elmúlt öt évben.
venszivar 2010.08.10. 19:28:29
Bőven van más szakma s "bennük" emberek,kik munkavégzés közbe meghaltak.Mivel külömb egy rendőr ????? SEMMIVEL ...........
szőketisza 2010.08.10. 19:34:06
smartdrive 2010.08.10. 19:36:31
szőketisza 2010.08.10. 19:39:38
kodó tamás 2010.08.10. 19:39:49
korrupció, egyéni érdekek, konfliktus kerülő-székben kapaszkodás, alkalmatlan vezetők (kontraszelekció), működésképtelen packázó hivatali munka, érdemi munka zéró, szervezetlen, kevéssé hatékony, rossz jogszabályok, jogászkodás, nem érdemi feladatmegoldás... közpénzherdáló
de ez mire nem igaz itthon, amit politikusokra, hivatalnokokra bíztál?
a rendőr csak annyival érdekesebb, hogy a bűnöző rendőrség szokatlanabb, mint a többi szakmában.
de majd megszokjuk.
lassan a védelmi pénzért rendőrök jönnek. tök mindegy...
veny 2010.08.10. 19:39:59
kodó tamás 2010.08.10. 19:43:02
számos esetben a patkány rendőr az útszélén állítgat normális embereket hol a biztosítás csekk... oszt 100 méterre motorfűrésszel viszik az erdőt...
az 5 cigánnyal nem kockáztat semmit... érdekes nem akarnak hősi halottak lenni.
EZ ELÉG KONKRÉT TAPASZTALAT! egyre többek szembesülnek ezzel.
mi a fasznak fizetek adót, ha a biztonságot stb (mindent) magamnak megoldani...
AZ ÁLLAM NEM MŰKÖDIK
magyar bucó 2010.08.10. 19:43:17
moncayo 2010.08.10. 19:43:48
moncayo 2010.08.10. 19:44:17
Zerlina 2010.08.10. 19:47:49
venszivar 2010.08.10. 19:50:57
szőketisza 2010.08.10. 19:55:56
venszivar 2010.08.10. 19:57:29
beavereater [AT] 2010.08.10. 20:18:35
beavereater [AT] 2010.08.10. 20:22:05
kodó tamás 2010.08.10. 20:53:05
végül is neki is ez volt a becsületes munkája, bűnöző volt...
ő nem lehet hősi halott:
Doubledeceker 2010.08.10. 21:25:52
Sajnálom szegényt, de a rendőrök 95%-a ezt csinálja munkaidőben, nekik ebből áll a közbiztonság fenntartása, baszogassuk az autósokat, ennnyi, semmi több.
Ez esetben tényleg nem volt semmi hősies a viselkedésében.
A másikat is megkérdőjelezném, mivel saját hülyesége miatt halt meg, de az más tészta.