BLOG

Nesze neked kultúra!

írta: turner ; 2011.03.29. 06:45

Van az Országgyűlésben egy bizottság, nevezett Kulturális és sajtóbizottság. Eme bizottságnak vagyon egy elnöke: L. Simon László.

L. Simon László író, szerkesztő. S hogy miket ír? Na az a "nem mindegy"!

2003-ban született verses kötetét olvasva minden irodalom tanár harakirit követne el. (Mellesleg a Nemzeti kulturális Örökség Minisztériuma is támogatta eme gyönyörűséget még Medgyessy idején.)

Nos, öveket bekapcsolni, 18 éven aluliaknak a jobb fölső sarokban lévő X gombot megnyomni, íme kormányunk kultúrkatonájának verseiből néhány részlet (szó szerint idézve):

 

vértócsában fekve találtak meg
akik nem tudtak táncolni
és büdösek voltak
még nálam is büdösebbek
 
(...)
 
büdös vagyok
meg kell fürdenem
kimosnom a seggemből az elmúlt három nap papírdarabjait
 
(...)
 
bevizeltem
akár egy disznó
a perzselés előtt
 
(...)
 
ondómban levő életenergiám
azonban nem tudtam rendesen szabályozni
állandóan ejakulációm volt
 
(...)
 
fejem rothadó bőrdarabra hasonlít
hamarosan elpusztulok
bűzlök
akár egy csillag alakú dögvirág
 
(...)
 
a szabványosítás veszélyeiről írtam tanulmányt
amikor találkoztunk
átfogott a lábával
megbasztam
a tanítója lettem
az lett belőle
amire vágyott
 
(...)
 
marékszámra dobáltam magamba szpídet
s évekig inasként dolgoztam egy keleti bazárban
 
(...)
 
a hazai művészettörténet elfelejtkezett rólam
miközben én már párizsban báboztam
iskolát alapítottam
és egy röhögő törpét követtem
akivel szétbaszott zsidó kurvák seggéről készítettünk
gipszlenyomatokat


stílust és technikát váltottam
ősi szőtteseim
indiai tudományos kutatásaim emlékét dolgozták fel
ráadásul szerda esténként
nő voltam
és a vasárnapi matinék idejére
lombszoknyát húztam


díjakat nyertem
jellemem tisztasága
politikusi alkatom és kompromisszumkészségem
korunk legnagyobbjai közé emelt 

 

Hmm... Ez aztán az igazán "kortárs művészet"

Szokták rám mondani, hogy mocskos a szám, de ezt látván én ezennel pironkodva elvonulok a sarokba...


3 hozzászólás : pofátlanság

A bejegyzés trackback címe:

https://kiforditott.blog.hu/api/trackback/id/tr702780819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mandragóra 2011.06.23. 21:04:56

egy parányi esély van rá, hogy az egész esetleg önirónia.Ha nem, akkor okádék

A rokkant is ember · http://arokkantisember.blog.hu 2012.07.21. 17:32:22

ELSIMON LÁSZLÓRÓL (vers)

amit te művelsz az költészetnek fájdalmasan kevés...//ahogyan a p*nába erőltetett f*sz sem szeretkezés //napi háromszor onanizálsz a saját dicsőséged virtuális tablójára //közben rém okosnak hiszed magad te felfuvalkodott "kultúrpápa" // azt hiszed hogy neked kell megmondani az egész világnak mi a frankó // a s*egg, a p*csa, a szpíd... ezért osztod az észt, te fajankó!

Keresel valamit?

Az alábbi ügyes kis program segítségével kereshetsz a blogon:

Így se? Értesíts egy kommentben, vagy e-mailben hogy utánajárhassak!

süti beállítások módosítása