BLOG

Kolompár: "Ilyenek a mai tinédzserek"

írta: turner ; 2009.05.15. 09:51

Ismét megnyilvánult Kolompár. Nem elég, hogy a kiskunlacházi csoportos rablást "gyerekcsínyként" tüntette fel, most már általánosít is. A következő nyilatkozatot olvastam megdöbbenten az Inforadio honlapján:

"A riporter megkérdezte: nem mutat-e túl egy szexuális témájú utalás, fenyegetés a gyerekcsíny fogalmán. Kolompár Orbán úgy válaszolt: ez az ország már nem az az ország, ahol ő és korosztálya gyerek volt. a rendszerváltás előtt az emberek tisztelték egymást. 

Az elnök szerint a kiskunlacházi eset nem roma specifikum, mivel ilyenek a mai tinédzserek..

Fejre állt az ország, ma az emberek, talán a belpolitikai csatározásokból adódóan kevesebbet foglalkoznak a családdal, a gyerekekkel. Mindenki rohan, mindenki küzd a mindennapi megélhetéséért, hogy másnap legyen kenyér az asztalon, így a gyerekek - romák és nem romák egyaránt - kicsit szabadjára vannak engedve - vázolta Kolompár Orbán."
 

Hát persze. Annyira el vannak foglalva az emberek -"roma és nem roma" egyaránt- a belpolitikai csatározásokkal, hogy ennyire szabadjára engedték saját lurkóikat. Ekkora ordenáré hazugságot régen olvastam.

Had értelmezzem tehát. Ezek szerint a mai tinédzsereknél mindennapos, hogy földrerángatnak, kifosztanak, nemi erőszakkal fenyegetik társaikat, azért mert apu és anyu a bal- és jobboldallal van elfoglalva? Kolompár úr(?) vajon zsigerből löki az ilyen ökörségeket? 

Ezen kívül, kikérem magamnak az általánosítást. Ismerek pár tinédzsert, de én még nem tapasztaltam, hogy bármelyik elkövetett volna ekkora gusztustalanságot. Nem ilyenek a mai tinédzserek, legfeljebb az Ön köreiben Kolompár..


6 hozzászólás : pofátlanság

A bejegyzés trackback címe:

https://kiforditott.blog.hu/api/trackback/id/tr251122852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kartal (rezervált) 2009.05.15. 10:50:45

Ez a szemétláda retorikát tanult valahol, amit amatőr módon ugyan, de alkalmaz is.
Én azt a kérdést tenném fel neki, hogy ha ennyire elterjedt a fiatalok között ez a fajta viselkedésminta, akkor miért nem olvastam még sehol, hogy Kalányos Dzsenifert lerángatta a bicikliről nyolc kigyúrt fehérbőrű srác, kirabolták, és kilátásba helyezték neki, hogy c*** b*** a p***? Nem mintha nagy véleménnyel lennék a fiatalságról, de ez a fajta viselkedés tapasztalataim szerint CSAK CIGÁNYOKRA JELLEMZŐ!!!

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.05.15. 11:05:52

Kalányos Dzsenifer, ez jó :)
Hát igen, ilyenekről tényleg nem olvasunk sehol...

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2009.05.15. 11:24:29

Valahogy amikor én tinédzser voltam (nem volt az valami rég...), eszembe se jutott ilyen. Remélem, amikor Kolompárt végre lecsukják, rajta is sok kigyúrt rabtárs fog "gyerekcsínyeket" elkövetni :-)

Prophet 2009.05.16. 00:00:15

Ma én is rámosolyogtam egy lányra a buszon. Hozzá kell tenni, tegnap nem kaptam vacsorát.

A magaddal hozott hagyományoktól, szokásoktól nehezen szabadulsz. Gusztustalan, ahogy a kínaiak kutyát esznek. Ők ezt természetesnek érzik. Tán K. Orbán is így van a megrontással, nemi erőszakkal. Otthonról hozta.

Cpt. Flint 2009.05.21. 10:33:54

Te is ugyanúgy általánosítasz, ha jól látom.

Keresel valamit?

Az alábbi ügyes kis program segítségével kereshetsz a blogon:

Így se? Értesíts egy kommentben, vagy e-mailben hogy utánajárhassak!

süti beállítások módosítása