BLOG

Báj-báj Gábor!

írta: turner ; 2010.10.08. 04:25

Tudom, elköszöntünk már Demszkytől mindenhogyan, de ez a Pa-dö-dő szám feldolgozás megér egy posztot...

Csak, hogy idézzek egy-két sort:

"Hiába szavaztunk Gabira lelkesen,

nem jutunk Budára ma sem az 1-esen..."


3 hozzászólás : demszky

A bejegyzés trackback címe:

https://kiforditott.blog.hu/api/trackback/id/tr472355469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horizont 2010.10.08. 18:01:23

Aranyos:)
Én meg írtam egy kis versecskét egy kommentbe a Vastagbőrön, csak a legvégén és már a kutya se nézte meg! Vagy jobb is?:DDD Beteszem ide mert passzol:))

Rímtelen rímfaragás Demszky által megihletve:DDDD Bocsánat érte.

Demszky Gábor a nevem
elmondom eredetem

Szamizdatot nyomogattam
a rendszernek jól odamondtam

rendszerváltás bejött nekem
eszdéeszbe telepedtem

a szadesz a csúcson járt még
a Fidesszel jó barátként

előnyt jelent régi énem
enyém lett a vezír széke

befészkeltem életem jó húsz évére
leszartam a várost már a végére

Budakeszi, Horvátország?
rosszmájú rám ez a világ

nagy hiba volt Hagyót hagyni
gyáva voltam kirúgatni

négyes metró az én álmom
nem jött létre nagyon bánom

mint anya a gyermekét, én a várost szépnek látom
elmegyek és jól megleszek, börtönbe meg úgyse zártok.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2010.10.11. 12:38:11

@Horizont: ...egy költő veszett el benned :D Egészen jó ;)

Horizont 2010.10.11. 17:39:54

@turner: Hálás köszönetem:)))Demszky jó múzsa:DDD

Keresel valamit?

Az alábbi ügyes kis program segítségével kereshetsz a blogon:

Így se? Értesíts egy kommentben, vagy e-mailben hogy utánajárhassak!

süti beállítások módosítása