BLOG

Kocsor Zsoca mély depiben

írta: turner ; 2010.07.28. 08:05

Kozsó depis. A mindig pozitív, a mindenkit szerető Kocsor Zsoltnak pánik- és dührohamokkal tűzdelt depressziója van. Mindenkivel előfordulhat, de a kiváltó ok .... na az vicces.

Hiába dolgozik, lakik Kozsó az USA-ban, hiába rendelkezik mindenféle engedéllyel az államokban, amerikai rendszámú autóját lefoglalta a VPOP. Kozsó szerint egy ősrégi, azóta már hatályon kívül helyezett jogszabályra hivatkozva "húzták ki alóla" a verdát.

Még az is lehet, hogy neki van igaza (kétlem) és a VPOP jogtalanul vette el autóját... Na de bassza meg, ezért depresszióba esik? Mi lenne vele ha tényleg dolgoznia kéne FIZETÉSÉRT? Mi lenne, ha a válságra hivatkozva harmadolnák a netó 100 ezres fizetését, ha azt sem tudná, hogy jövőre lesz-e munkahelye...?

Kozsó mélyszegénységben...

Emberek ezrei élik így mindennapjukat, mégsem esnek depresszióba, és most ezeket az embereket kurvára irritálod, kedves Zsolt!

Bocsáss meg Kozsó, én is egy pozitív szellemű ember vagyok, de te, aki bármelyik másodpercben kifingja egy autó árát, hát te légy oly bátyja és ne keseregj! Menj, bérelj egyet, ha te már tényleg "kint" élsz és dolgozol, biztos vagyok benne, hogy nem vág földhöz. Ezek után pedig vedd elő a pozitív aurádat, és ne hisztizz!


5 hozzászólás : bulvár pofátlanság

A bejegyzés trackback címe:

https://kiforditott.blog.hu/api/trackback/id/tr82181494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Algopirin 2010.07.28. 13:21:44

"Ezek után pedig vedd elő a pozitív aurádat, és ne hisztizz!"

Ezen beszartam. :D

Horizont 2010.07.28. 16:19:04

@turner:
"én is egy pozitív szellemű ember vagyok"
Ez nagyon tetszett, aranyos:)))
Ja és teljesen igazad van:)

csokiájsz 2010.08.11. 08:43:25

irígy hangvételű poszt. bár én sem értem, hogy Kozsónak miért kell amcsi rendszámú autóval járni...

Keresel valamit?

Az alábbi ügyes kis program segítségével kereshetsz a blogon:

Így se? Értesíts egy kommentben, vagy e-mailben hogy utánajárhassak!

süti beállítások módosítása