BLOG

Pont velük cseszünk ki?

írta: turner ; 2010.06.10. 07:20

Balkáni állapotok között pihenik ki a rendőrök az árvízi védekezés fáradalmait:

Fapados "lakosztály"

...ő már bárhol elalszik...

Szinte egymás hegyén-hátán...

Nem éppen a legkényelmesebb fekvőhely...

Nekik legalább jutott matrac...

Egy szőnyeg a kényelem forrása...

Balkán Hilton

Persze sokan vanna, több ezren védekeznek a gátakon. De legalább matracokat beszerezhettek volna nekik, hisz ők tényleg megérdemlik...

Fotók: Blikk


89 hozzászólás : pofátlanság

A bejegyzés trackback címe:

https://kiforditott.blog.hu/api/trackback/id/tr232070710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lalikiraly 2010.06.10. 09:07:29

Na ilyenkor kérdezném meg ezt az összes rendőrt hogy a következő tüntetésen is védik ezt a patkány magyar kormányt???
Addig védik míg a gyerekük szájából is kiveszik a kaját? Hmmm?

Lalikiraly 2010.06.10. 09:09:16

Amúgy tényleg elég prosztóság, hogy így kell ott éljenek, se víz se kaja semmi... De dolgozzál. Szóval hát kitartást nekik!
Mostmár talán elmegy az árviz... És szerintem köszönjük, hogy ennyit dolgoznak.

repecs 2010.06.10. 09:15:33

A parlamentet is kivezényeltem volna.

portis · http://www.online-szallas.com 2010.06.10. 09:18:10

Ejnyemár... hogy az árvízsujtotta borsodi falvak nincsenek rendesen felkészülve a hős rendőreink méltó fogadására!
Ember! Ott most mindenki így alszik!

ügyfélszolgálatos 2010.06.10. 09:20:04

@Lalikiraly: Talán azért te nyomi, mert ez a munkájuk.
A zsaruknak meg respect.

Andie 2010.06.10. 09:22:21

Sógorom is ott volt, és hát mesélte, mi ment. Kullancs, kosz, meleg, viz nincs, kaja késik, plusz a fejetlenség! Felrakattak velük többszázméter homokzsákfalat, másnap reggel jött valaki, lebaszott mindenkit, hogy nem ide kell, amoda. Lebontatták, és amott újrarakatták. Ja, közben a viz leapadt, bocs. Nincs egy fej, egy irányitó gárda, félinformációk és töketlenség viszont rengeteg.
És akkor most hazafele menet frontálisan ütköznek egy kisbusszal. Az ütő megállt bennem, hivtam is rögtön, szerencsétlent a legszebb álmából (3 napja alig aludt) vertem ki...

Hát mindenesetre el lehet gondolkozni, hogy ilyen rendőrök is vannak.

Zsombi107 2010.06.10. 09:26:01

Mi ott voltunk! Higyjétek el, nem könnyű ezt "rendesen"megoldani. A "szanaszét" alvó hivatásosok pedig ezt nem bánták! Katonák, ezért vállalták a hivatást. Szívesen tették, amit tettek. Matrac, és Hilton nélkül is!

Állítsuk meg a ......... 2010.06.10. 09:27:41

Ez nem leánynevelde, mégis mire gondoltak ezek, amikor fegyveres testületbe jelentkezdtek dolgozni, biztosan olyan megfontolásból, hogy majd télen melegednek a járőröző kocsiban , nyáron meg nyomatják a légkondit.

Egy kis kényelmetlenség és máris sírnak, mint a fürsdőscurvák.
Ezekből elit alakulatot sem lehetne kiállítani.

Kényelmetlen, persze, de mégsem várhatják el, hogy bioágyat kapjanak éjszakára.

2010.06.10. 09:31:49

@pcr: ki sírt, nagyokos? hány rendőrt láttál részt venni ezen bejegyzés megírásában?

Állítsuk meg a ......... 2010.06.10. 09:34:30

Elég szomorú, hogy nincs megfelelő polgárvédelmi készlet, régebben ilyenekre is gondoltak.
Ha egy nagyobb katasztrófa érné Magyarországot nem lenne elég élelmiszerkészlet, meg matrac, meg oltás.
Egy felmérésre emléxem a jugoszláviai háború idejéből, amikor felmérték még az eü rendelkezésre álló készletét is, ma sajnos nem lenne ilyen azonnali készlet.

A Balatonnál már megy a szúnyogírtás a árvízes területeket meg lexarják.
Ennyit a kormányról.

Hát nem tudom... 2010.06.10. 09:35:33

@pcr: Hol láttál síró rendőröket? Szerintem ezt a blogot sem ők készítik, szóval jobb lenne kétszer is meggondolni miket irogatsz...

Állítsuk meg a ......... 2010.06.10. 09:35:49

@Parci:
Olvastam tegnap egy cikket ott a rendőrpanaszokat sorolták.

jewel79bp 2010.06.10. 09:39:06

@pcr: nem ők sírnak, hanem nekünk kellene... akik védik az országot, annak az ÁLLAMI pénzekből az adóforintjainkból igenis járna matrac, meg kaja. Inkább rájuk költsék az állami pénzt, mint végkielégítésekre. Aki ezt nem érti meg, abban egy csepp emberségesség sincsen.
A rendőröknek, katonáknak, és mindenkinek, aki ott volt KÖSZÖNET.

ag100 · http://terelout.blog.hu/ 2010.06.10. 09:39:49

Mint egy iraki menekült tábor.

KPZ 2010.06.10. 09:40:37

Szerintem nem kellene megfeledkezni arról, hogy mindenkinek, aki segített a védekezésben egy nagy-nagy KÖSZÖNJÜK feliratot adjunk. Ez a legkevesebb. Az, hogy ilyen körülmények között is kitartottak, dícséretes és legyünk érte hálásak.

KÖSZÖNJÜK!

Flúgatlan 2010.06.10. 09:40:49

@Lalikiraly: "a következő tüntetésen is védik ezt a patkány magyar kormányt?"

Most melyik kormányról beszélsz? Ha aludtál volna: most alakult nemrég egy új kormány. Ez ellen még nem volt tüntetés.

Amúgy elhiszem, hogy az árvíz okozta fejetlenségben egyszerűen nem jutott más, mert pl. még azt sem lehetett előre tervezni biztosan, melyik épületet nem önti el a víz.

De a rendőröknek, tűzoltóknak, önkénteseknek minden megbecsülésem. Köszönet a munkáért és a körülmények elviseléséért!

Az ész nélküli hőbörgők, félhivatásos kormánygyalázók meg maradjanak csendben.

Nick Leeson 2010.06.10. 09:44:55

Már elnézést, de egy rendőrnek valamilyen szinten ez is benne van a pakliban!
Mit gondoltok mi lenne másfajta katasztrófáknál? Vagy háborúban?

A rendőr, katona, tűzoltó, stb. egész nyugis meló lehet ha nincs történés. De ha egyszer beüt a ménkű, akkor is oda kell magukat tenni!
Ideje lenne elgondolkodni, hogy mennyire van szükség a rendőrségnél divatribancokra, meg nyálas fazonokra...

Igen a rendőr munka tud kemény is lenni. Jó reggelt!

Vagy miért is kapnak 40 évesen, életre szóló nyugdíjat?

ZöldMarci 2010.06.10. 09:47:30

Pintér Sándor megígérte, hogy "két hét alatt" változni fog a rendvédelmi helyzet...
A melegvizet árvíz alatt nem tudom mennyire lehet megoldani, de a matrachiány tényleg gáz.

Állítsuk meg a ......... 2010.06.10. 09:48:20

Ez lett az eredménye az elmúlt 20 év kormányzásának, ment a privatizáció, a lopás, csalás, a készletekről meg nem gondoskodott senki.

Madnezz · http://sorfigyelo.blog.hu 2010.06.10. 09:49:35

Jobb ellátással könnyebb lenne a munka. Pihenés nélkül csak adott ideig lehet dolgozni, ezt megfelelően kellene biztosítani, mert amúgy csökken a teljesítmény.

Állítsuk meg a ......... 2010.06.10. 09:49:37

"Ideje lenne elgondolkodni, hogy mennyire van szükség a rendőrségnél divatribancokra, meg nyálas fazonokra..."

:DDDD

Chuck Taylor (törölt) 2010.06.10. 09:57:49

fú ezek a képek olyanok, mint egy rossz tinibuli maradványai:D mindenesetre tisztelet ezeknek az emberekenek!!!

dean23 2010.06.10. 10:05:04

Szegény Pintér Sanyi! Sztem ő azt gondolta, hogy csak cigány és gárda verésből fog állni a kemény meló! Szervezésből megkaphatja az arany Lamperth Maunika érdemérmet.

nanemárrr 2010.06.10. 10:09:40

Hozzá kell tenni a rendőr panaszokhoz, hogy igen, volt ilyen is, hogy nem volt megszervezve az ellátásuk, DE a legtöbb helyen a helyi lakosok nagyon sokat megtettek azért, hogy az őket segítő/védő, házaikért dolgozó katonák, rendőrök és tűzoltók a lehetőségekhez képest a legjobb ellátást kapják. A férjem is odavolt (tűzoltó) és egy kultúrház mozitermében szivacsokon aludtak, naponta főtt ételt kaptak, napközben, valamint éjjel folyamatosan friss szendvicseket, kávét és teát készítettek az asszonyok!
Sajnos megesett, hogy nem ilyen ellátásban volt részük a segítőknek (ismerős másik helyen segített a védekezésben és nem voltak ilyen jó tapasztalatai), de azért a legtöbb esetben igyekeztek.
Mondjuk olyan sztori is megesett, hogy a rendőrök lefikázták a szendvicset, a kaját, mert a kis gyomruk nem ahhoz volt szokva, hanem a Gundel színvonalhoz gondolom...ez is megbízható forrásból eredő sztori, szóval kétélű dolog ez. Konkrétan az én megyémből odautazott rendőrök a rádióban is nyilatkozták, hogy valóban megfelelő állapotok fogadták őket, tudtak enni, pihenni, zuhanyozni, stb.
Aki pedig ilyen hivatásra adja a fejét, az felkészült arra is, hogy a földön alszik napokig és konzerven él, hisz szükség állapot állt fenn, ahol elég nomád körülmények is alakulhatnak.

A lényeg, hogy mindenki épségben hazaért! A mi HŐSEINK! Az ottaniaknak, pedig sok erőt és kitartás kívánunk az újrakezdéshez!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.06.10. 10:14:10

hát igen, a rendőrök élete nemcsak játék és szemkilövés :((

Nick Leeson 2010.06.10. 10:27:02

@wmiki: Ja, terminátornak öltözve felfegyverkezve ártatlan lakosság ellen megy a keménykedés. Amikor meg meg kéne mutatni ki a legény a gáton (szó szerint), akkor megy a rinya.

renhoek 2010.06.10. 10:31:07

Az ilyen HATÉKONY munkához mindig kell utánpótlás, pihenés stb. Pl a náci hadsereg is azért volt a világona a leghatékonyabb, mert profi eszközökkel, profi utánpótlással dolgozott.

Pár katonai matracot vagy hálózsákot megérdemeltek volna (katonai felszerelésben amúgy is megvan)

Aki meg azt a fasságot mondja, hogy "miért védték az áruló kormányt" mert vazzeg ez a hivatások.. Kirúgták volna őket (vagy talán hadbíróság is, hazaárulás miatt) Különben meg a többsége a csőcseléknek megérdemelte a verést. Több százmilliós kárt okoztak, amit persze az én adómbó fizetnek ki. Persze sajnálom azt a pár jogtalan áldozatot...

antonov 2010.06.10. 10:36:06

Nyilván a velük lévő illetékes parancsnokok sem voltak a helyzet magaslatán, ha képtelenek voltak matracot szerezni.
Ha meg nem voltak ott a parancsnokaik, az még nagyobb gáz.

yoska · http://hulyebioszosok.blog.hu 2010.06.10. 10:42:41

Köszönet minden egyenruhásnak és civilnek, akik a belüket kidolgozták az ott élőkért

Krumplicukor1987 2010.06.10. 10:43:28

Elég sok rendőrt ismerek ahhoz, hogy tudja milyen jól keresnek. Nem kevesen vannak, akik diploma nélkül (tehát még rendőrtisztit se végezték el) 30 évesen saját családi házat tudnak magunknak építeni. Ezek után qrvára nem fogom őket sajnálni, hogy pár napig ilyen körülmények között lesznek.

Krumplicukor1987 2010.06.10. 10:44:46

@Lalikiraly: a rendőrök qrva jól keresnek. Ezt nem árt tudni. Jóhogy védeni fogják a kormányt, hisz kb. semmi munkáért sok pénzt kapnak tőle, 40 évesen nyugdíjba mehetnek 200000-es nyugdíj mellett.

Állítsuk meg a ......... 2010.06.10. 10:47:12

Munkaidőben dolgoztak a gátakon, odavezényelték őket , a munkájukat végezték, pénzért.
Szobrot nem akarnak itt egyesek avatni a hősöknek?

Krumplicukor1987 2010.06.10. 10:47:46

@renhoek: te se tanultál történelmet. Amcsik pl. ezerszer jobban megszervezték a logisztikát a 2.világháborúban, mint a németek. Javaslom tekintsd meg a Sztálingrád című filmet.

Thresher 2010.06.10. 10:49:15

Nem azért, de aki kimegy az árvízre, az tudja hogy milyen állapotok uralkodnak ott, fontosabb hogy száraz helyen legyenek.

Amugy meg riszpekt nekik.

daito 2010.06.10. 10:50:53

Prioritás.

Értelemszerűen a védelemhez szükséges dolgok a legfontosabbak: homokzsák, homok, lapát, gumicsizma, ez - az.
Utána az ott dolgozó emberek innivalója, ennivalója.
Ezeknek oda kell kerülni, ott tárolni, szétosztani, pótolni; ebből főleg az embereket levinni, elvinni, gépkocsikat ide-oda rakni. És mint hallhattuk, hol homok nincs, hol homokzsák, hol ember nem volt, ti is írjátok, hogy kajával, piával gondok voltak.

Nem szemétségből írom, de ezeknek a dolgoknak a sorában az, hogy a dolgozó emberek hol szállnak meg, hol, min, hogy alszanak, a prioritási listán eléggé hátul kullognak.
Főleg azért, mert ezt még nehezebb is tervezni. Meddig tart? Mennyi ember fog ott dolgozni? Hol alszanak? Mikor?

Logisztikai értelemben, ha pl. nekem kell a helyzet kezelésével foglalkoznom, kb. azt mondom, hogy "ott alszanak és azon, ahol tudnak"; ha eközben a homokkal, ennivalóval, gumicsizmával hiányt szenvedünk.
Hasonló helyzetben, ha lehet választani, akkor azt választom, hogy laticelen-földön alszom, de volt kaja, tea; mint az, hogy van pihe-puha matrac, de kaja maradt el.

Ettől függetlenül tisztelet/elismerés a rendőröknek, tűzoltóknak, gárdistának, katonának, mindenkinek, aki ott dolgozott; ilyen körülmények között/ellenére.

MagyarZizzi (törölt) 2010.06.10. 10:51:21

Tisztelet a rendőröknek, amiért a fejetlenségben is megállták a helyüket, és megtettek minden tőlük telhetőt! De egy árvíz, vagy bármi más tragédia alkalmával senkinek nem jut teljes ellátás, miért pont ők lennének kivételek? Ez a munkájuk, és ha jól tudom, szépen meg is fizetik őket érte.

Állítsuk meg a ......... 2010.06.10. 10:51:24

Az egész Parlamenetet és a kormányt is oda kellett volna vezényelni melléjük, hogy végre megismerjék a munkát, ne csak a munka könyv szerinti definíciójával legyenek tisztában.
Ott eldadoghatta volna kósa bonaparte alajos is a hülye idézeteit.

Ianitorum Regalium Magister · http://regnihungariae.blog.hu/ 2010.06.10. 10:52:23

@Krumplicukor1987:
Semmi munkáért?
Azt hiszem,hogy egy-két nap után sírva rohannál haza.

Remélem,ha betörnek hozzád,meglopnak vagy hasonló,akkor véletlenül sem fogod kihívni a rendőröket.

Irigy emberek...

Pepe135 2010.06.10. 10:52:33

Jah irták itt páran, tüntetőt verni, buzit védeni könnyebb!

De! Ettől még kellett volna kapniuk legalább egy hálózsákot, vagy pokrócot, a rendes ellátmányról nem is beszélve!
Itt jön a parancsnokuk felelőssége, aki elengedte úgy az állományt, hogy sem élelelmről, sem szállásról nem gondokodott! Reméleém a felelősők is hadbíróság elé állnak!

Melchi Zadok 2010.06.10. 10:55:07

megtörtént eset: az egyik borsodi faluban az árvízi melózás közben néhány kivezényelt katona betért a helyi italmérésbe hogy üdítőt és ásványvízet vegyenek és vigyenek ki a gátra. a bent ülő színroma alakulat kedvesen fogadta őket és megkérte az egyik katonát, hogy ugyan fizessen már egy kört a szegény árvízsújtotta embereknek. a nemleges válasz után ahogy az ott már lenni szokott, nagypofával agresszívan fellépve lökdösődni kezdtek, közben kiabálva: "akkor paraszt takarodj vissza gátra!"

a következtetést mindenki vonja le maga.

csesszelekmeg (törölt) 2010.06.10. 10:56:55

@Krumplicukor1987: Eleg vicces dolog egy Amerikai filmet felhozni mint etalont. Hat persze hogy ott f@sza gyerekeknek fognak tunni az amcsik. Masreszt akkor mar a nemetek eleg rendesen benne voltak a haboruban tobb fronton is, amikor a Sztalingradi csata volt. Meg lehet nezni hol tart most Nemetorszag egy nagyon komoly osszeolvadas utan. Europa vezeto hatalma lett es az is marad pont a szervezettsege miatt. Persze ez csak az en szereny velemenyem, ami nem mervado.

szcsongor 2010.06.10. 10:57:41

@wmiki: @az aki: ja igen, egyes "artatlan allampolgarok" elete se kellett volna hogy macskakodobalas, rendorautofelgyujtas legyen... tetu emberek mindket oldalon voltak/vannak

Thresher 2010.06.10. 10:58:34

@Pepe135: Tudod, sokuk logikája szerint a szemkilövő és a gáton lapátoló ugyanaz, ergo a kurvaanyjukat akik kint voltak...

Gondolom aki fikázza a rendőrőket, biztos két ujjal és undorral fogja a mobilt, mikor kihívja őket egy balesethez, ha meg rablás/lopás van, akkor meg csak azért szól nekik, hogy jól kibasszon velük a plusz munka miatt....

Nyilván.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.06.10. 11:00:51

@Krumplicukor1987: Jajaj.. Ne mozifilmekből tanulj történelmet, mert baj lesz. Mindegy, nem javítalak ki, mert ez nem történelmi blog.
A rendőröknek meg minden elismerés.

Állítsuk meg a ......... 2010.06.10. 11:01:37

@Ianitorum Regalium Magister:

Szerinted most kijönnek a rendőrök telefonhívásra?

Diszkókban fiatalokat gatyára, zoknira vetkőztetni, szemtelenkedni velük és verekedni na az megy nekik.
Felénk csekkel járkálnak az éjszakában a "tisztelt" rendőrök, és mindenkinek osztogatják.
Ha nincs bűn(márpedig az esetek 90 %-ban nem találnak semmit), akkor ledobnak egy zsebkendőt az értetlenkedő, nem bűnelkövető, csak szórakozóhelyen bulizni akaró fiatalok mellé és máris lehet 3-4-5 ezer forintokat fizetni szemetelésért, ez az új módi.
A rendőrök buzulnak, hogy mostanában ezt a vetkőztetést játszák el nyilvános szórakozóhelyeken?

DArchAngel 2010.06.10. 11:01:52

@melchi zadok: Ocsmányság, de sajnos hihető.

Ha jól hallottam, a tisztikar sokkal jobban megszervezte a saját elszállásolását a miskolci három-, négycsillagos hotelekben. Fejétől bűzlik az ország, nem a kisemberek miatt.

Ianitorum Regalium Magister · http://regnihungariae.blog.hu/ 2010.06.10. 11:02:51

@pcr:
És akkor általánosítani kell nyilván.
Egyszerű ember lehetsz.

Thresher 2010.06.10. 11:03:22

@pcr: Érdekes helyeken jársz te szórakozni, ha te ilyeneket látsz...

Melchi Zadok 2010.06.10. 11:03:50

wmiki egy két lábon járó wfideszes szócső, akli a blog.hu-n teljesít 24 órás wszolgálatot szóval nem szabad komolyan venni, amit ír.
egyébként pintér sándornak volt igaza. mondjuk én sokkal brutálabb lettem volna az autógyujtogatós székházbetörős fosztogatós barikád emelős tapló söpredék esetében. lángszóróval próbáltam volna meggyőzni a csőcseléket rögtön szimpatikus lett volna a gumilövedék.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.06.10. 11:04:08

@Thresher: Látom azért Te sem sűrün kényszerülsz rendőrt hívni. Szerencsés ember vagy. Egyszer próbáld meg. Nyugodtan, mert úgy sem fognak kimenni. Csak azért kéne megpróbálnod, hogy átéld azt a b@szok megmozdulni, lepattintós hozzáállást, ami néha süt.
A baksis szedés, az megy.
Emlékezzünk meg az önkéntesekről is.

oriza99 2010.06.10. 11:04:30

@renhoek:

"Pár katonai matracot vagy hálózsákot megérdemeltek volna (katonai felszerelésben amúgy is megvan)"

Már rég eladták az egykor 500 ezer fő mozgósítására tárol anyagot

Krumplicukor1987 2010.06.10. 11:04:41

@csesszelekmeg: a Sztálingrád című film német alkotás. Előbb nézz utána a tényeknek, utána okoskodj, köszi :)

Krumplicukor1987 2010.06.10. 11:06:28

@newtehen: csak példaként hoztam fel a filmet. De attól mág igaz marad, hogy a világháborúban sokkal jobban szervezték meg az amcsik a háborút, mint a németek. Elismerem, hogy a németek egyébként remek szervezőkészséggel rendelkeznek, de ugyebár akkortájt a németeket egy elborult barom vezette, és ez megmutatkozott a hadműveleteikben.

Thresher 2010.06.10. 11:08:33

@newtehen: Negatív, pont egy hete gondolta valaki, hogy lakott területen milyen menő 140-nel motorral egykerekezni, pont a házunk előtt vizsgálta meg tüzetesen a kerítésoszlopot, igaz kicsit nyitott koponyával.

Nálunk seperc alatt kint voltak a fabatátok, még a mentőknél is hamarabb ideértek, biztos járőröztek a környéken.

De akkor inkább örülök hogy én mást tapasztalok mint te.

Krumplicukor1987 2010.06.10. 11:09:14

@Ianitorum Regalium Magister: sok ismerősöm, meg rokonom dolgozik rendőrséges, és finoman szólva nem szakadnak bele a napi melóba (most ne az árvízi védekezést nézzük, mert ilyen 10 évente kb egyszer van). Egyetlen ismerősöm van, aki tényleg megszakad rendőrségen, de ő is csak azért, mert szopatják a főnökei (ugyanis elég sok fegyelmi ügye volt már).
Ja, és igen próbálj kihívni rendőrt. Nagyon fognak sietni :):)
Magyarországon élsz te? :)

Állítsuk meg a ......... 2010.06.10. 11:09:48

@Thresher:
Nem én járok, de sok fiataltól hallom az új módit és ezek belvárosi helyek, hál istennek kamerával felszerelve, bár a buzi rendőrnek a pincér szólt, hogy inkább ne verekedjen mert be van kamerázva még az udvar is.Persze a rendőrkommandó utcán is rátámad a 4-5 fős hétvégi buliba igyekvőkre 3-4 rendőrautóval és rabomobillal, az utcán cipőlevétel, kizsebelés, motozás, aztán csekk mert ők úgy hallották hogy hangoskodtak a fiatalok.
Erről miért nem ír senki?
Ja és láttam már több csekket is.

Thresher 2010.06.10. 11:10:00

@melchi zadok: Ugyanugyan, micsoda eufemizmus, wmiki a blog.hu házi trollja, egy szimpla hülye, egy nicket se láttam aki egyetértet volna vele. :P

Alikam 2010.06.10. 11:10:42

@Thresher: fejezzétwek már be ezt a teljesen paradox szajkózást.

Nem kell szeretnem ahhoz valakit, hogy tudassam vele, dolog van.

És attól, hogy én rühellem, attól függetlenül el kell végeznie a dolgát, ha én jelentem be, ha más, mindegy.

Ez egy állami szervezet baszd meg. Nem a Máltai Szeretetszolgálat.

Nem vagyok adósuk, és nem kell komálnom őket, "fizetek nekik", áttételesen, tehát ha gáz van, a személyes érzelmeimtől függetlenül el kell végezniük a dolgukat.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.06.10. 11:11:29

@Thresher: Persze.Meg pont arra járt Jézus is, hogy feltámassza.
Jaj, ne fárassz már lécci. Te hol élsz?

Thresher 2010.06.10. 11:11:29

@pcr: Ugyanezt tudom írni neked is: Heppi vagyok hogy nálunk más a helyet, biztos a pécsi klíma, vagy az EKF teszi ezt.

Krumplicukor1987 2010.06.10. 11:12:12

@Thresher: sok bajom nincs a rendőrökkel, de pofátlanul túl vannak fizetve. Nézd meg a tűzoltókat, sokkal veszélyesebb melót csinálnak, és harmadannyi, negyedannyi pénzt nem kapnak. És persze megint a rendőrök fizetését fogják emelni, a tűzoltók megint le lesznek szarva.

Thresher 2010.06.10. 11:13:45

@newtehen: Faszom, pont nem volt nálam se stopper meg videokamera, így nem tudom bebizonyítani neked.

De nem is akarom, ahogy azt se, hogy ma 3 pohár tejet ittam. Azt se kötelező elhinni, se bebizonyítani.

Thresher 2010.06.10. 11:16:42

@Krumplicukor1987: A fizetésükhöz nem értek, nem is erről kivántam beszélni...

...se védeni őket. Hoppáré.

Állítsuk meg a ......... 2010.06.10. 11:18:02

@Thresher:
pÉCS?
:DDDD

Na ott történtek mostanában joóó dolgok, lövöldözés az egytemen, közbeszerzési piknik az egyetemen.

Legutoljára, mikor arra jártam két, az állomás előtt álldogáló rendőr nem tudta megmondani merre van az egyetemi koli.

Nick Leeson 2010.06.10. 11:21:48

@Thresher: Te se hívtál még rendőrt! Mert akkor tudnád, hogy semmi értelme...

Thresher 2010.06.10. 11:21:56

@Alikam: Én az APEH-ot utálom, még se mondom azt hogy henyélnének. Ellenben a rendőrők nem csinálank semmit, és lopják a napot. Akkor miért is kell a segítségük?

BTW, tényleg nem a szakszervezettől jöttem, és nem tisztem védeni őket, csak engem egy fakabát se szívatott meg, ergo nekem meg ezek a szívatós sztorik hitetlenek egy kicsit...de az is igaz hogy nem találkozok személyesen sűrűn rendőrőkkel. Az Ég tartsa meg ezt a jó szokásomat.

Viszont az elemi logikával meg az általánosítás hátrányával legyünk tisztában már!

mrsinisterminister 2010.06.10. 11:22:55

@pcr: te milyen 1ügyü vagy:)biztos régen több ügyü voltál

Thresher 2010.06.10. 11:25:01

@az aki: Valóban, apám hívta őket, és hamar kijöttek...

De basszátok meg, faszom fog már magyarázkodni mert normális rendőrőket látok. Jó, maradjunk annyiban hogy a Marsról jöttem. és máshogy érzékelem a valóságot. Vagy 7/24 be vagyok szívva...Tök mindegy, találjatok ki egy okot hogy miért tapasztalok azt amit.

Állítsuk meg a ......... 2010.06.10. 11:26:05

@mrsinisterminister:
Már a tisztelt ház is megérkezett.
Melyik presidentet köszönthetjük benned?
Azt aki a pécsi nővéröltözőbe is poloskát szereltetett?

sanche_ 2010.06.10. 11:27:05

@Lalikiraly: HAHAHAHA!
Egy fél mondattal nem csak azt bizonyítottad, hogy nem csak rendes munkád nem volt és nem csak a katonaságot kerülted el gyáván, de ráadásul pont rád is fért volna... és még hülye is vagy :)

Nick Leeson 2010.06.10. 11:28:20

@Thresher: Te se hívtál még rendőrt! Mert akkor tudnád, hogy semmi értelme...

sanche_ 2010.06.10. 11:29:41

Ja és egyébként szerintem ezen semmi durva nem volt.

Van ilyen foglalkozás. A járőrnek is kényelmetlen a dolga sokszor..De ezek egyáltalán nem kibírhatatlanok. Főleg az a kép, hogy alszik a buszban...Most komolyan még a túrázók is ezt csinálják...
Egy valami kis pokróc vagy ilyesmi fejenként nem ártana mondjuk tényleg, ha ilyen "bevetésre" mennek, de ez meg nem pénz, hanem szervezés kérdése...

Nick Leeson 2010.06.10. 11:37:08

@Thresher: Jó, oké láttál normális rendőrt. Én meg láttam Mága Zoltánt a tv-ben és mostantól azt hiszem, hogy minden kisebbségi talpig úriember...

Thresher 2010.06.10. 11:41:28

@az aki: De én nem is hiszem azt hogy minden rendőr egy geciláda, csak az arányokon lepődok meg...

Nick Leeson 2010.06.10. 11:48:02

@Thresher: Én sem hiszem azt, hogy mind az. Lett volna lehetőség kivetni maguk közül a szemetet a bíróságon. Inkább falaztak nekik...

SiKom 2010.06.10. 12:34:35

Aludtam már én is hasonló körülmények között, nem egy hotel, de ki lehet bírni pár napig.

Ha meg az ember hullafáradt a sok munkától, akkor pláne nem gond.

Tuur Ion (törölt) 2010.06.10. 12:38:08

Rendőrök, nem? Akkor meg? Aki 35 évesen elmegy nyuggernek, az ugyan bírjon már ki ennyit. Ha meg nem, lehet kilépni és dolgozni végre először az életben ...

kores77 2010.06.10. 13:05:03

@Krumplicukor1987:
Ja, ja, ja.
A tűzoltó mikor megy bankrablót elfogni, meg körözött fegyveres veszélyes bűnözőt?????
Nyílván ők is veszélyes munkát végeznek, le a kalappal előttük, de míg ők egy esethez kimennek tízen-tizenöten, addig egy járőrpáros két tagja kénytelen megoldani az adott szituációt.Pl. kocsmai verekedés, családi botrány részeg apukával, stb.
És segítség nem mindig van.
Esetleg Budapesten és megyeszékhelyeken.

nanemárrr 2010.06.10. 13:50:03

@kores77: ha rendőr vagy, akkor fejezd be a tűzoltó munka súlyosságának/veszélyességének megítélését, mert egy tűzoltótól sem hallottam még, hogy a rendőrök felett ítélkeznek, hogy mit és mennyit dolgoznak! Ja, és csak akkor tedd a mérleg két serpenyőjére a két hivatást, ha mindkettőt volt alkalmad kipróbálni.
És megsúgom, hogy nem azért mennek annyian egy-egy esethez, mert csapatostól szeretnek vonulni (mint a vadlibák), hanem mert így logikus...melyik rendőr izzadt már nyár közepén erdőtűz mellett órákon/napokon át? Ezzel a kérdéssel csak téged zaklatlak, mert egy percig sem vitatom el a rendőrök munkájának fontosságát/nehézségét/veszélyességét ellenben veled a tűzoltókkal kapcsolatban!

És még valami: valaki írta a hálózsákot és plédet...nos a mi férjeink/párjaink érdekes el bírták vinni itthonról a hálózsákot és a plédet, amikor megkapták, hogy 1 órán belül jelentkezzenek az állomáshelyükön! Hogy is van ez? Rutin meg az évek????

Állítsuk meg a ......... 2010.06.10. 14:19:37

@kores77:
A járőrpáros két tagja?
Aham , akkor mi a francnak mentél rendőrnek, nem nálad van a gumibot meg a fegyver és a társadnál, na itt kezdődik a baj, ezért nem mentek ki intézkedni.
A bodzaszedőkhöz, maffiózókhoz szólni sem mertek.
Titeket nem tanítottak be?

Bezzeg diszkórazziázni éjszaka ráértek 10-en 20-an, nagyarccal kivonulni baxxa meg, ilyenkor meg rinyáltok, hogy ég a hátatok, meg sok volt a munka.

Ilyen alvós képet meg sokszor lehetne félreállt járőrkocsikról készíteni.

Feanor 2010.06.10. 14:31:19

Rendőröknek Tűzoltóknak max respekt, Ők voltak a legtöbben kint, katonaság és főleg a katasztrófavédelem elbújhat a francba.

itt jól megírta Stv: rocknpol.blog.hu/2010/06/08/politikai_indittatasuak_e_a_katasztrofavedelemmel_szembeni_kritikak

Feanor 2010.06.10. 14:36:53

A helyiek amúgy k. jó arcok voltak a legtöbb helyen, kávét, kaját, vizet hoztak. Részeg cigányos sztorikról annyit, hogy pl. Ónodon alkoholtilalom volt, szerintem máshol is.

Úgy tudom, hogy a hivatásosaknak sem munkaidőben volt elszámolva a védelmi munka, sokan nem kaptak pénzt érte.

Krumplicukor1987 2010.06.10. 14:54:01

@pcr: jaja, ezt én is tapasztaltam. Egyszer a lakótelepen a helyi maffiózó elkezdett erőszakoskodni (asszem volt feleségével), erre kijött a yard úgy 4 emberrel, mire emberünk elkezdte őket köpdösni, meg rugdosta a rendőrkocsit. Na mit csináltak erre a rendőrök? Hazamentek.
Biztos úgy gondolták hogy 4en kevesek lesznek egy kis agresszív pöcs megregulázására.

wlakos 2010.06.11. 21:45:32

Remélem a következő árvízi védekezésben a net huszárok is részt fognak venni.

tzola 2010.06.12. 19:04:03

@Krumplicukor1987: már ne haragudj. kulturált hozzászólásod olvasgatva, kérlek áruld el mivel foglalkozol? látom rettentően jól ismered a rendőri munkát és annak alapvető részeit. "Semmi munkával"? Érdekes. nem várom el, hogy indokold, mert gondolom úgysem tudod, de áruld el kérlek a többi kedves hozzászólónak, hogy a te rendes, becsületes, rettentően kemény és bonyolult munkád micsoda?

tzola 2010.06.12. 19:05:13

@wlakos: Igen. ebben én is bízom. Bár nem hiszem hogy részt vállalnak egy ilyen feladatban, hiszen ott nem a billentyűt kell nyomkodni, és nem a szájukat kell tépni.

tzola 2010.06.12. 19:12:15

@MagyarZizzi: Ez rendben. ebben igazad van. de egy kérdés: kaja nélkül mennyi homokzsákot tudsz lepakolni óránként? én ott voltam, úgyhogy tudom hogy 48 órán keresztül fent voltunk, senki sem sírt, senki sem könyörgött a kajáért, senki sem könyörgött a pihenőért és a pénzért. Egyszerűen tettük amit tennünk kell. Nem azért hogy hősök legyünk, hanem azért hogy segítsünk. Jó érzés volt, hogy más embereknek tudtunk segédkezni, olyan embereknek akiknek tényleg szükségük volt rá. Akik ezt megköszönték, akik hálásak voltak. Értük tettük, nem az érdem miatt, és nem azért hogy az ilyen kockafejűeknek, internetfüggő emberkéknek, önálló véleményalkotásra képtelen tömeglegényeknek, tizen- meg huszonéves kis tapasztalatlan hozzászólóknak megfeleljünk.

tzola 2010.06.12. 19:17:28

@pcr: Tőled meg megkérdezném, hogy a munkaidődnek hány százalékát használod ki? nem tudom miért általánosítasz, miért rakod rá az egyetlen tapasztalatod alapján kiállított jelzőt a rendőrök összességére, de igazán nem is érdekel. Sajnos olyan emberek alkotnak véleményt, akik nem ismerik a rendőri intézkedések jogi oldalát, akik nem ismerik a feltételeket, akik nem ismerik a BTK-t, a közigazgatásjogot stb. Tehát nem ismerik azt hogy mit tehet egy rendőr, hogy ne kerüljön katonai ügyészség elé.

Keresel valamit?

Az alábbi ügyes kis program segítségével kereshetsz a blogon:

Így se? Értesíts egy kommentben, vagy e-mailben hogy utánajárhassak!

süti beállítások módosítása