BLOG

Gyula az arc

írta: turner ; 2010.04.28. 06:45 · 2 trackback

Mi a szar folyik itt elvtársak? Lázadunk, lázadunk...? Hol marad a párthűség? Nem elég, hogy a plakátokon, szórólapokon szinte már csak csillagozott, apró betűs rész az MSZP felirat, most már a főnököket is pofánköpjük? 

Molnár Gyula most, hogy jó messzire került a húsosfazéktól és a góréktól, úgy nőtt meg az arca, hogy ki sem fog férni a Parlament kijáratán.

Ősrégi arcok, bebetonozott MSZP-s kulcsfigurák maradnak a leendő frakcióban. Mindemellett nagyágyúk is távoznak onnan. Többek között Suchman, Karsai, Keleti, Török Zsolt, Keller és persze Molnár Gyugyó, aki az MSZP "megújulásával" (pfffff) kapcsolatban nyilatkozott.

Ritka pillanat, de Gyuszinak annyiból igaza van, hogy Gyurcsánnyal, Szilivel, Lendvaival, Lamperth Mónikával, Veressel, Szekeressel, Hillerrel megújulni nem, maximum szépen csendben elmúlni lehet. Más kérdés, hogy ha Molnár bentmarad a Parlamentben, akkor vajon hogyan segítette volna a a cocialista párt csodálatos tavaszi megújulását...? Abban is igaza van, hogy nem szoktak a munkához az MSZP-sek. Egyik sem -ő sem.

Boldog békeidők, hosszú nyelvcsapások...

A következőt nyilatkozta:

„Olyan személyiségek lesznek ott, akik hozzá vannak szokva, hogy dolgoztatnak és nem dolgoznak.
- Ez mit jelent?
- Hát azt, hogy az elmúlt 20 évben apparátusok tetején ültek, megszokták, hogy a rendszer mögöttük működik”

Gyulának még a segge is összerándul, annyira savanyú a szőlő és már gyúr az önkormányzati választásokra. Sehogy máshogy nem lehet azt magyarázni, hogy miért szarik oda, ahol eddig evett. Bőven belefér a pakliba, hogy függetlenként indul (főleg a majdnem LMP-s plakát után) a XI. kerület polgármesteri székéért, ezért is mer szembemenni főnökeivel. Folytatódik hát az MSZP-sek elhatárolódása anyapártjuktól. Mondjuk ki szeret egy vesztes csapathoz tartozni?


32 hozzászólás : mszp tragikomédia

A bejegyzés trackback címe:

https://kiforditott.blog.hu/api/trackback/id/tr851956926

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Baloldali megújulás, kicsit másként 2010.04.28. 09:49:47

Vége van a kampánynak, vége van a választásoknak. Elkezdőthetne egy olyan folyamat, amely végre az ország érdekét szolgálja. A választások eredményeiből jól látszik, hogy az emberek többsége nem kér ebből az MSZP-ből. Az elmúlt időszak után ez teljesen...

Trackback: Bátorság, Molnár elvtárs! 2010.04.28. 09:04:18

Hosszú hónapok után megtört Molnár elvtárs, Újbuda szocialista polgármestere és Karsai József volt országgyűlési frakciótársa útjára lépett. Karsai, a battonyai polgármester széles e hazában azzal szerzett hírnevet, hogy szavakban bármikor ellenállt a ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

panteon 2010.04.28. 09:04:35

Ez az!!!!
Üssétek, köpködjétek egymást!!!

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2010.04.28. 09:32:43

Most már csak mint polgármestert kellene elzavarni jó messzire. A Zöld Pardonban biztos lesz neki pultos munka.

Gurney Halleck 2010.04.28. 09:41:42

Na, ha valaki ki meri mondani, amit gondol, akkor lehet ekézni. De most őszintén: melyik politikusról nem lehetne ugyanezt elmondani bármelyik oldalon? Orbán? Mikor dolgozott, és mennyit? Vagy, ha az övé munka, mert a mi kutyánk kölyke, és ő még akkor is dolgozik, amikor nem dolgozik, akkor miért ne lehetne munka az is, amit Molnár végzett a XI. kerületben. Mert azért körül lehet ott nézni, nem csak ZP. meg gát van ott. Vagy jöjjünk elő a szőlőbányákkal? Azért rendesen fejlődött a kerület, és nézzétek meg, hol volt még ennyire szoros a verseny a két jelölt között, az ilyen fokú szoci útálat mellett?

petyya 2010.04.28. 09:42:29

Hát ha pultos munka nem is de azér egy bizti ör meló kilátásban van neki! Ha már ugy is olcson adta a közterületet akkor lehet hogy igy jutattják majd vissza neki a részét

Gurney Halleck 2010.04.28. 09:43:20

Továbbá nem túl elegáns a döglött oroszlánt rúgdosni. De még a döglött patkányt sem.

Mike36 2010.04.28. 09:52:15

Én a XI. kerülteben lakom.
Bárki bármit mond, Molnár polgármesteri tevékenységével messzemenőkig meg vagyok elégedve. Az elmúlt 8 évben sokat fejlődött a kerület, és bizony Centrum Andrásék mindent akadályoztak amit csak bírtak, az más kérdés, hogy itt nem erre hivatkozva ment a töketlenkedés, hanem lettek eredmények. Nem is baj, hogy Molnár nem lett képviselő. Centrumos Andrásunk ott kiélheti magát, a kerület fejlesztése meg maradhat Molnárra. lehet jönni a kopaszi gáttal, mindenki menjen el, nézze meg, mennyire tiszta és rendezett, ritka az ilyen park Bp-n, lehet jönni a Gyógyírral, ehhez képest sokkal modernebb mint mondjuk a VIII kerületé. Rengeteg bekerített színvonalas játszóterünk van. Ha valahol kátyú van, ha bejelentek 2-3 napon belül megcsinálják, minden járdánk akadálymentesített, az önkormányzat végre ügyfélközpontú, stb, stb. Nem vagyok az MSZP híve, de helyi szinten had legyek már pragmatikus, ls azt nézzem ki mit tett le az asztalra.

nestrot10 2010.04.28. 10:10:24

A másik Molnár a csaba majd földbe döngöli a gonosz törpét a Parlamentben..lesz olyan ocsmánykodó..mint a Navrasics

MSammer6 2010.04.28. 10:11:17

szerintem Gyulának igaza van, ezért kellene csökkenteni a listás helyek számát.
Hogy szépen fejlődik a kerület?
Hát nem tudom, én azt éreztem, hogy mindent megcsináltak, amiből pénzt tudtak kivenni, akár volt értelme, akár nem. A mi házunk előtti utca rendbetételéért 5! évet könyörögtünk, akkora gödrög voltak,hogy csivavák vesztek el bennük.... Most megcsinálták, csak a szomszéd utcába már nem sikerült eljutni....
Mindenesetre most nem sok pénz lehet a kerület kasszájában, mert az eddig oly fontos sporthivatalt beolvasztották....

pakesz (törölt) 2010.04.28. 10:11:41

az indexen en is olvastam ezt a cikket, de ott nem volt egyertelmu hogy a most kieso cocikra vagy a most uralomra kerult fideszesekre mondta volna

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2010.04.28. 10:18:08

@Mike36: Kérdezzed meg, hogy mi az amit nem az asztalra tett hanem a zsebébe!!

csorsza 2010.04.28. 10:20:44

@Mike36: Kopaszi-gát? Sikertörténet? ne viccelj, azért Gyula még egyszer a böribe is bejuthat, a Parlament helyett... Csak politikai akarat kérdése.

Játszóterek, utak, stb.? Azért valami minimumot minden polgármester el tud követni, főleg ennyi idő alatt.

Egyébként, Bp egyik legkátyúsabb útja - bár lehet, h a fővárosé, de akkor is elintézhette volna az aszfaltozást - a Fehérvári út. Az egyik legszarabb és legforgalmasabb út bp-en.

Sokorai_Atala 2010.04.28. 10:25:07

@csorsza: jaja, pont ezt akartam írni a Kopaszi-gát kapcsán. No meg kérdezze meg kedves nem MSZP-s Mike 36 a Zöld pardon környékén élő lakókat szeretik-e M.gyulát, valamint a területfoglalásról is szeretnénk hallani, Zöld Pardon és Rió esetében, hogy ki hova, mennyit és mekkora területér fizetett.

Gazz 2010.04.28. 10:36:55

Én is XI. kerületi lakos vagyok. A Fidesz kormányzás alatt annó Fideszes polgármesterünk volt. Egy kalap szart nem ért, csak vegetált a kerület. Emellett sikerült olyan szerződést kötni Kupper András közvetítésével a Centrum Kft.-vel, hogy az önkormányzatnak nemhogy bevétele nem volt a parkolásból, hanem még fizetett is ezeknek a gennyes dögöknek.
Gyugyó viszont elég jó polgi volt, sok dolgot rendberakott, sokat fejlődött a kerület.
Legnagyobb hibája, hogy a Lakost hagyta garázdálkodni, gondolom mindenféle pártalkuk következményeként.
A Lakos beceneve önkormányzati körökben az, hogy Mr. Mennyi. Egyszer egy ismerős meg akarta kenni ( mivel köztudottan elvárja ) hogy önkormányzati lakáshoz jusson. Párszázezres összegről volt szó, a Lakos nem értette, hogy mi a francot akar ez a balfasz, ő nem foglalkozik ilyen piti ügyekkel, úgyhogy elirányította valamilyen kisebb rangú korrupt disznóhoz.
Figyeljétek meg, most hogy várhatóan Fideszes polgármester lesz, megint a Centrum Kft. fogja a parkolási díjakat beszedni, megint ráfizet a kerület, de a kicsi Kupper jól jár, merthogy erős családi kötelékek fűzik a Centrum Kft-hez.

fizetekmegegysort 2010.04.28. 10:37:41

Nem védeni akarom, mint ahogy egy politikust sem, de MGY dolgozott azelőtt is, hogy képviselő lett, teljesen normális, korrekt főnököm volt. Mellesleg azt gondolom, tegye fel a kezét, aki azt hiszi, hogy a pártokba szerveződött emberek nem a saját érvényesülésük miatt vannak ott ahol, hanem azért mert hisznek az eszmékben! Ellenkező esetben nehezen tudom elhinni, hogy azok akik anno radikális, lázadó ifjak voltak, hirtelen egyszerre lettek konzervatív jobbosok. Egyszerűen ez kellett a sikerhez. Még egyszer: nem védeni akarom MGYt, de ő pl.pont az, aki azelőtt is dolgozott és megélt, hogy politikus lett.

-putyin- 2010.04.28. 10:45:57

@Gurney Halleck: te bocs, de én itt élek lassan 4o éve, és látom, hogy mennyit "fejlődött" a kerület, szóval ezt is lehet fejlődésnek nevezni, csak ennek a fejlődésnek a foka, meg az iránya nem megfelelő. Undorító, ahogy kampányolt a Molnár, hogy a játszótéren ment egyik kismamától a másikig, és fűt fát ígért. Hogy mikor az egyik anyuka panaszkodott, hogy nem vették fel a gyerekét az óvodába, akkor ő megígérte, hogy ó, csak egy telefon és el lesz intézve...Igen? És a többi ezernek?? A jó öreg "elvtárs majd odaszól" stílus...gyomorforgató...
Olyan dolgokra ígért egy percben megoldást, ami már évek óta probléma, ő is tud róla, és pont nem tett semmit. Szóval az lehet, hogy egyes kerületekhez képest kisebbet esett a színvonal, de esett és így is hatalmasat a Molnár alatt.

ÁkiBáki (törölt) 2010.04.28. 10:50:14

Az, hogy milyen polgármester, azt ítélje meg, aki ott él a kerületben. Azt, hogy milyen ember, azt pedig az aki valóban ismeri.
Az, hogy most visszaköpköd arra az asztalra, ahonnan evett, mindenesetre sokat elárul a jelleméről.
Ezzel annak idején Őszödön kellett volna felállni. De ott, ha jól emlékszem mindenki vagányan kussolt.

gonosztojás (törölt) 2010.04.28. 10:56:12

@ÁkiBáki:
Ehh...
Egyik kutya másik eb..
Minden politikus és párt selejt itt...
A fidesz meg szegény Sólyom bácsit köpte szemközt, pedig milyen lekesen tisztogatta az ülepüket az öreg habókos idáig..
Pffff...

-putyin- 2010.04.28. 10:57:49

@gonosztojás: az a gond, hogy sajnos neked van igazad. :( majd' mind az, egy selejt. Emberileg, erkölcsileg, mindenhogy. Ezt tudtuk kitermelni magunkból.

Fenehorizont 667 2010.04.28. 11:05:14

@Gurney Halleck:
döglött oroszlán :D aki beveszi, hogy az mszp egy "döglött oroszlán", az sztem politikai analfabéta.
többszázmilliárdos összerablott vagyon, komplett médiabirodalom (mondjuk az remélem nem sokáig lesz olyan komplett) van a párt, a mindenféle strómanok és a holdudvarhoz tartozó spekulánsok rengetegének kezében. egyelőre csak a parlamentben ülnek kevesebben pár fallosszal, oszt ennyi.

meg eleve milyen már ez a rinyálás, hogy egy egész országot tönkretevő és lerabló bandát nyilván jogosan ekéző blogon jössz az összemosó deazorbánszőlőbányája, meg ezzel a döglöttoroszlán mártírszöveggel...édesistenem :D

Phxmike 2010.04.28. 11:09:18

Oooooh.. minek kell elbatortalanitani oket
hadd nyirja egymast a sok hulye komcsi :)

tok jo itt rohogni rajtuk ahogy kiuhullanak egyenkent a parlamentbol a 20 evnyi rendszervaltas-lopas utan

en igazabol azt varom mikor kezdik el a bkv vezetok mintajara a parlamanetbol is elviszegetni bilincsben a felsovezetest :)

-putyin- 2010.04.28. 11:11:18

@Phxmike: gondolod kihullanak?? ezek soha.

Fenehorizont 667 2010.04.28. 11:17:22

azt vettem észre, h az mszp-szimpatizánsoknak, és az elvakult orbángyűlölőnek csak kétfajta lényegi érvük maradt amellett a gőzölgő szarkupac mellett, amit mszp-nek hívnak, vagy a zorbánék ellen: egyikkutyamásikeb, meg hogy deazorbánák majd eztmegazt fogják csinálni úgyis, és jól megszopja az sok buta, felvilágosulatlan, maradi köcsög, aki rászavazott :D

Újbuda 2010.04.28. 11:18:39

@Mike36: Ha nem újbudai lakosként olvasnám, amit írtál, azt mondanám, úgy szeretnék Újbudán élni. De ott élek 34 éve. Most őszintén, kedves Mike36: valld be, hogy Gyula kampánystábjához tartozol (tartoztál :)! Vagy esetleg a rokona, szomdszédja vagy! Mert akkor még érthető...

Hogy az elmúlt 8 évben sokat fejlődött a kerület? Hát igen, a kérdés az, hogy milyen irányba? Mit nevezünk fejlődésnek?

Kopaszi gát? Ha nem jóval a piaci ár alatt adják el Gyuláék, azaz játsszák át Leisztinger kezére pár milliárddal olcsóbban, talán több pénz maradt volna az önkormányzat kasszájában, nem kellett volna bezárni bölcsődéket óvodákat, nem kellene éveket várni, hogy bekerülhessenek valamelyikbe a gyermekeim. És nem a szülőknek kellene kvázi fenntartani ezeket az intézményeket. Pl. bp-i viszonylatban a XI. kerületben a legdrágább a gyermekétkeztetés, itt a legkevesebb az önkormányzati támogatás.

Az utak: Andor utca, Galvani utca, Etele út. Méltán lehetünk "büszkék" ezekre, országos viszonylatban is!

A játszóterek fejlesztése az előző polgármester idején kezdődött, Gyuláék max. folytatták EU-s pénzből.

Ugyancsak az előző polgármester idején épített az Önkormányzat bérházakat kimondottan fiatalok számára Albertfalván. Gyuláék?

És végül beszéljünk a Zöld Pardon és az önkormányzat különös kapcsolatáról? Hmmmm? Ugye, inkább ne! Kínos ügy ez.

-putyin- 2010.04.28. 11:24:42

@Újbuda: Látom, szomszédok vagyunk...milyen szépen összeszedted pár mondatban a felemelkedésünket. Hát igen, ez valóban fejlődés a javából. Molnár Gyula? Köszike, de nem.

gpetersz 2010.04.28. 11:30:26

@Gurney Halleck: Mert maga a patkány (ez jobb mint az oroszlán, az elmúlt 8 év országirányítóira) annyira elegáns volt végig. Nem fosott az arcunkba meg semmi, ugyi?

Nancsi 2010.04.28. 11:44:32

Mike36:
Én is a XI. kerületben lakom, apámék meg egy 1500 fős faluban. Nézzük mi történt a XI. kerületben:
- bekerítettek pár játszóteret. De persze arra nem volt keret, hogy ki is takarítsák a bekerítés után. Amire szoktunk járni onnan a párom meg egy másik anyuka valami 8 zsák szemetet szedett össze egy este, a homok azóta sincs kicserélve (totál kutyaszaros és tele van üvegcseréppel).
- a kopaszi gátnál nem voltam, de biztos szép.
- gyógyír egynek jó
- Etele utca Bp legkátyúsabb utcái közé tartozik, index felmérés szerint is. De pl Fehérvárin is lehetne 30-as korlátozást bevezetni nyugodtan. Mellékutcákról ne is beszéljünk.
- Járda olyan akadálymentes, hogy babakocsira lassan lánctalpat kell szerelnem. Csupa hupli, 10 centis repedések mindenfelé.
- bezárt bölcsödét, óvodát, iskolát, stb. Gyerek bölcsijében 100 fő a max létszám, most vannak 120-an. Köszönjük maszop, köszönjük molnár gyula!

Ehhez képest apámék 1500 fős falujában a független polgármester mit csinált:
- kb 5km-es összekötő aszfaltos út a szomszéd üdülő faluval, hogy a turisták át tudjanak járni hozzánk is pénzt költeni
- szabadtéri rendezvény színpad, ehhez teljes közmű, út, stb kivezetése a falutól kb fél km-re a pincesorhoz
- mikor a drágalátos maszop megszüntette a falusi kis iskolák támogatását, akkor keresett egy alapítványt, akik az iskola épületében nem melegbárt, hanem milyen meglepő: iskolát üzemeltetnek, így nem csak az amortizációtól mentik meg az épületet, de bérleti díjat is fizetnek, és a gyerekeket nem kell 15kmre buszoztatni minden nap

Most a régebbi beruházásait nem sorolom, hogy 20 év alatt minden poros utat leaszfaltoztatott, gáz, csatornázás, kábeltv, teleház, energia takarékos közvilágítás - ezekkel azért nem foglalkozott, mert ezek már megvannak. Gyakorlatilag full extrás a falu úgy, hogy 1 komoly cég sincs, aki a helyi adót oda fizetné. És a nagy különbség a XI. kerhez képest: nincs adóssága az önkormányzatnak.
Szóval kedves Molnár Gyula, lóf.sz amit csináltál a kerületért. Egy falusi polgármester 100x különb nálad (ami nem meglepő, csak szégyen). Jöhet a következő.

room_101 2010.04.28. 12:45:32

Szerintem meg abba kéne lassan fejezni a döglött oroszlán rugdosását, mert ha nagyon gyorsan nem találjuk ki, mi a rossebtől lesz újra jobb ebben az országban, akkor fenti rugdosás csak arra lesz jó, hogy 4 év múlva fel fognak támadni halotti poraikból, harsonaszóra...

minimalista 2010.04.28. 13:23:04

A kopaszi gáton cirka 18!!! Milliárdot!!! bukott a kerület.
vastagbor.blog.hu/2010/01/27/molnar_gyula_a_kovetkezo

...ennyit arról, mekkora lokálpatrióta ez a Gyulu!

vuvuvu2 2010.04.28. 13:55:01

Kösz Nancsi és Újbuda, szívemből szóltatok. Én is 34 éve lakom a kerületben és látom a kerület "fejlődését" ami az elmúlt 8 évben valóban figyelemreméltó volt.

Pl. emlékszem arra, hogy egy időben nemcsak Bp. legnépesebb, hanem egyben egyik legjobb kerülete volt a mienk, most meg ha valakinek azt mondom Kelenföldön lakom, akkor az majdnem egyenlő azzal, mintha a Havannán laknék.

Gyula rendszeresen olyan dolgokkal kérkedik, amelyekhez semmi köze. Elmondja pl. hogy hány lakás épült Újbudán, de azt nem, hogy ezek majdnem 100%-a (ha nem mind) különböző ingatlanbefektetők beruházásában, amelyhez az önkormányzat nem tudjuk milyen áron értékesített telket és azt sem tudjuk, hogy az a pénz hova lett.

Újbuda lakosai vezetnek adófizetésben, ami konkrétabban azt jelenti, hogy mi vagyunk Budapest egyik legnagyobb fejőstehene. Ehhez képest mi történt a kerületben az elmúlt 8 évben? Mit látunk? Az adónkból mi az ami visszakerült hozzánk, legalább részben? Az Infopark területe és az összes többi ingatlan és telek értékesítéséből befolyó pénzekből mi lett? A Bikásparkból egyre több részt kerítenek el és adnak bérbe, a kelenföldi lakótelep tüdejét folyamatosan csökkentve. Mi történik az utakkal? Az a nyomorult Andor utca miért nincs még mindig kész? A metrófúrások miatti kuplerájt és közlekedési akadályokat (pl. Móricz elkerítése)miért kell a kerület 200 ezer lakosának még mindig elviselnie? Miért van annyi szemét az utcákon a buszmegállókban? A fetrengő hajláktalanokról nem is beszélve. Kár hogy nincs nálam pár fotó, amiket az elmúlt években készítettem a kelenföldi városközpontban a kiürítetlen szemetesekkel, törött és balesetveszélyes virágládákkal stb.

Őszintén remélem, hogy az őszi választásokat is elbukja és a nevét is csak azért nem fogjuk elfelejteni, hogy soha többet hatalom közelébe se kerülhessen.

Újbuda, gondolom tied az ujbuda.blog.hu, ugye?
Ma fedeztem fel: gratulálok hozzá!

Várúr 2010.04.28. 14:29:39

Gyula bürgermeister úr kétszer lázadt. Egyszer mint ifjúszoci Horn Gyula ellen, nem is lett belőle mszp-budapesti elnök. Másodszor most, hogy képviselő nem lett. Csak akkor nem lázadt, amikor a tét közösségi volt: vagyis az elmúlt nyolc esztendő során. Lapult Őszödön, lapult a parlamentben, stb. Most hangoskodik, miközben utolsó választási plakátján még a pártját sem tüntette fel. Ha így megy tovább, ősszel valóban függetlenként indul, persze nemcsak az mszp-től, hanem a jó ízléstől és erkölcstől függetlenül is.

Keresel valamit?

Az alábbi ügyes kis program segítségével kereshetsz a blogon:

Így se? Értesíts egy kommentben, vagy e-mailben hogy utánajárhassak!

süti beállítások módosítása