BLOG

Mentelmi jog: elég volt!

írta: turner ; 2010.04.08. 07:11

Elnézést a kifejezésért, de fasz ki van a mentelmi joggal! Nem elég, hogy egy rohadt nagy kibúvó, az idei évben akár a sittről is ki lehet jutni, ha az ember összegyűjt 750 darab cetlit (más kérdés, hogy nem mindenkinek, akinek pénze van, vagy MSZP-s politikus annak jár).

Leinemann Zsolt (aki 1 milliárdos adócsalás gyanújával nem is olyan rég még a börtönben csücsült) és becses ügyvédje kúrta fel az agyam, -de nagyon- a tegnap reggeli Mokka adásában. Had idézzek néhány mondatot:

...sem erkölcsi, sem jogi alapja nem lett volna szerintem az OVB-nek, hogy másképp döntsön...

...hát persze, minden rendben van ezzel. 1 milliárdos adócsalás gyanújával, az ügyészség kérésének ellenére, néhány hónap előzetes után mi a francért utasította volna el az OVB a mentelmi jogot. Azért az is megdöbbentő, hogy az OVB-nek bizonyos esetekben nagyobb hatalma van, mint az ügyészségnek.

...az én jelöltségemet a mögöttem álló közösség, közel fél millió tagság indítványozta, az én eddigi munkásságom, ideám, miatt, és ennek köszönhető az, hogy én jelölté váltam...

LOL. Még jó, hogy nem happolt el 500 ezer kopogtató cédulát a Fidesztől. Eddigi munkásság? Gyönyörű a referencia...

-nem azért lett képviselő-jelölt, hogy a mentelmi jogot megszerezze?

-határozottan nem!

Nem mi? Jó, hogy nem röhögi el...

Olyan hathatós intézkedéseket, lépéseket tudtam foganatosítani, amit érdemesebb szélesebb körben is megvalósítani itt Magyarországon...

Köszi Zsoca ebből nem kérünk. Éppen azért lesz kormányváltás, mert már a tökünk tele van az "ilyen" intézkedésekkel, lépésekkel.

...én már bizonyítottam azt, hogy ismerem azokat a gondokat, problémákat, amelyek itt Magyarországon érintik az embereket...

Ja. Magasak az adó. Már csak a módszert kellene fejleszteni (kifehéríteni?)...

És még csak a riport felénél járunk, és csak idéztem. Kávé helyett, illetve a mazo-t kedvelőknek íme a teljes riport:


szólj hozzá : pofátlanság

A bejegyzés trackback címe:

https://kiforditott.blog.hu/api/trackback/id/tr801903365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi ügyes kis program segítségével kereshetsz a blogon:

Így se? Értesíts egy kommentben, vagy e-mailben hogy utánajárhassak!

süti beállítások módosítása