BLOG

MC Ati Csepelen...

írta: turner ; 2010.02.05. 08:00

Nehéz volt dühkitörés nélkül végigülni Mesterházy Attila legújabb -ezúttal csepeli- műsorát. Végülis a karosszék karfájába kapaszkodva, fogcsikorgatva végignéztem Atit, amint megannyi csepeli nyugdíjassal egyetértésben politikai partit tart...

Talán a legbicskanyitogatóbb az őszödi beszéd felemlegetése. Szó sincs bűnbánatról, Mesterházy tulajdonképpen párhuzamot vont az őszödi beszéd és Orbán között. Jól tetszenek érteni, Őszöd - Orbán, de had idézzem:

Segíteni kellene a Fidesznek abban, hogy megelőzzünk egy újabb őszödi beszédet. Hogy megelőzzük azt, hogy Orbán Viktor megint ne azt kelljen, hogy mondja, hogy: "ja hát egy dolog a választási program és egy teljesen más dolog a kormányprogram."

Ez legalább akkora képzavar, mint az MSZP álláspontja az ingatlanadóról.

Megelőzni egy újabb őszödi beszédet, hogy Orbán Viktornak ne kelljen magyarázkodni...? Eszem, faszom megáll...

Ilyen kampányt azért még nem láttam... Bevezetnek egy alkotmányosan kidolgozatlan jogszabályt, amit értelemszerűen a talléros testület megsemmisít, majd letagadják a puszta létezését is, sőt rákenik a Fideszre.

Beismerik (szigorúan egymás közt, véletlenül sem a nyilvánosságnak), hogy hazugságok árán nyertek választást 4 évvel ezelőtt, több millió embert lelkivilágába tapostak bele, majd óva intik Orbánt, hogy nehogy elhangozzon mégegyszer egy őszödi beszéd...

Minimum a "bagoly mondja..." kategória, de ezzel nagyon finom voltam.

Ami sokkal szomorúbb, hogy megannyi (na azért mégsem olyan sok) nyugdíjas úgy néz Mesterházyra, mint valami kikúrt sztárra. (Igazán vicces volt beszéde végén ahogy felhergelte a maroknyi nyugdíjast, már-már extázis közeli hangulatban volt mind a ceremóniamester, mind a hallgatóság...) Miért nem emlékeznek az elmúlt 8 évre? Miért nem látják hova süllyedtünk? Számomra ez örök rejtély...


9 hozzászólás : kampány mszp mesterházy

A bejegyzés trackback címe:

https://kiforditott.blog.hu/api/trackback/id/tr1001730274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

buckafej 2010.02.05. 08:38:10

A pofátlanság határtalan.
Vigasztaljon, hogy jó videókat lehet belőle csinálni.

jpmjpm 2010.02.05. 15:21:16

Erre nem nagyon lehet szavakat találni. Nekem máaz ingatlanadós duma is betalált, de erre aztán végképp nem lehet mit mondani. Nem nagyon tudok kultúrált szavakat találni erre a szarságra amit az MSZP művel.

Atomot nekik!

jpmjpm 2010.02.05. 15:44:16

Megnéztem a videót. Ha ez nem a zárt osztályon készült, akkor nagyon nagy baj van (mesterházi is oda való)!

Egyébként nem értem az MSZP szavazókat. A 2006-os választások után aki nem sokallt be tőlük a megszorító csomagok bejelentésekor, illetve az öszödi beszéd kiszirvárgása után, az milyen ember?

1.: Totál hülye, akit 2 fillérért eladunk az MDF piacon.
2.: Ugyanolyan simlis, hazug, gerinctelen, fos... mint az MSZP.

Egyik sem túl jó perspektíva.

Na megyek is, mert leolvadt az agyam ettől a sokktól, amit itt most láttam, olvastam. Remélem a hétvégén felépülök.

tudi 2010.02.05. 16:51:40

Hmm, látszik, hogy kikre számít az mszp a nyudíjasok egy részére, akik szerint mindenért a gonosz fidesz tehető felelőssé (mégha 8 éve nem is viktor van kormányon), mert megakadályozott egy csomó fontos reformot. Ez az ingatlanadó letagadást mikor először olvastam/hallottam, hát néztem egy nagyot, megráztam a fejem és újra elovastam, hogy jól látok és hallok. De mint kiderült jól.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2010.02.05. 20:24:34

@buckafej: ...az tényleg vígasztal :D
@jpmjpm: Valóban egy zárt osztály benyomását kelti...
@tudi: Kb én is egy "fejrázás" után fogtam fel :)

japus 2010.02.05. 22:30:15

Ezt a görényt még nem csukták be? Örülök az ilyen hálón történő előadásoknak, ugyanis erősíti a jobb oldalt. Sajnos szegény nyugdíjas szenilis kis butusokat még tudja ez a bolsevistazsidó bagázs manipulálni. Soha nem szabad őket mégegyszer a tejfölös bödön közelébe engedni. Inkább köcsögöskedjenek a zárkában életfogytiglan. Ha rajtam múlna sóbánya.

japus 2010.02.05. 22:33:25

Undokházi szinésznek is tehetséges a hazudozása mellett. Remélem a kóterban megtalálja az alkalmas bólogató Jánost.

Higany 2010.02.10. 19:45:19

Ennek a faszinak a TVShopban, vagy az ATV betelefonálós "mennyi a képernyőn látható számok összege" lehúzós játékában lenne a helye inkább...
Nagyon bizarr, hogy az MSZP folyamatosan úgy tesz a kampányában, mintha a Fidesz lenne hatalmon...

Keresel valamit?

Az alábbi ügyes kis program segítségével kereshetsz a blogon:

Így se? Értesíts egy kommentben, vagy e-mailben hogy utánajárhassak!

süti beállítások módosítása