BLOG

Azoknak, akik az MSZP-re szavazn(án)ak...

írta: turner ; 2010.01.28. 08:00

Remek kis videó az MSZP ügyeiről, Carl Orff - Carmina Burana aláfestő zenéjével.

...és ez csak a jéghegy csúcsa...


5 hozzászólás : mszp

A bejegyzés trackback címe:

https://kiforditott.blog.hu/api/trackback/id/tr491704634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2010.01.28. 09:08:31

Faja. Lendvait is elítélték? Nem is hallottam róla...

jpmjpm 2010.01.28. 20:22:58

A Lendvai dologról van valami bővebb anyag? Egy szót sem hallottam erről.

Édes volt a Ferink, asszongya a bírónak, hogy: "Határozottan azt állíthatom, (szünet) hoggyyy őőőőőőőő...". Bár szívesen meghallgattam volna ami utána jön, de az őőőőőőő-zés sok mindent elárult.

A Verók még miért van szabadon?

jpmjpm 2010.01.28. 21:58:50

Egyébként meg Boros Krisztinát sunáznám!!!!!

iMan 2010.01.28. 23:10:34

Én akartam ezzel a témával kapcsolatban videót csinálni! :(

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2010.01.29. 09:40:09

@Szekuriti Blogger: @jpmjpm: Megmondom őszintén én sem tudok a Lendvai-ügyről semmit sem, engem is meglepett...
@iMan: Csak bíztatni tudlak! Linket meg majd kérek :) (e-mail, komment...)

Keresel valamit?

Az alábbi ügyes kis program segítségével kereshetsz a blogon:

Így se? Értesíts egy kommentben, vagy e-mailben hogy utánajárhassak!

süti beállítások módosítása