BLOG

Liberális ország vagyunk(?) - egy többszörösen kitüntetett roma költő verse...

írta: turner ; 2009.10.15. 12:00

Jónás Tamás ózdi költő -bár a "költő" szót erősen megkérdőjelezném- versét olvashatja az, aki elmúlt 18 és a "tovább"-ra kattint.De előbb lássuk, hogy a "művészúr" milyen elismerésekben részesült -eddig:

Soros-díj, Arany János-díj, Artisjus-díj, Herder-díj, Móricz Zsigmond-díj, Nizzai Kavics-díj, Zelk Zoltán-díj, AEGON Művészeti Díj.

Nyomatékosan megkérem a kedves olvasót, hogyha nem múlt el 18 éves, ne kattintson!

Jónás Tamás: Kegyetlen!

eldicsekedtem egyszer egy fiúnak
hogy elég vastag a faszom
fõleg a tövénél
lefele vastagodik
azt mondta az övé se vékony
de neki épp a makkja a legnagyobb
mondtam neki: te vagy a vesztes
az a jó ha a töve vastag mert akkor
érzi a nõ hogy teljesen kitöltöd
és a nõk szeretik ha teljesen ki vannak töltve
alig kell mozognod már attól is elélveznek
ha a csiklójukhoz nyúlsz ilyenkor
a fiú meglehetõsen ideges lett
nem leplezte
szerettem ezért
aztán megnyugtattam hogy biológiailag
az õ makkja a hasznosabb
mert én ugyan ronggyá baszhatom a nõket
és gyenge fátyolként hullanak hanyatlanak
kezeim közé kielégülés után
de az õ makkja praktikus:
ha más férfival dugott -- szerelmét akartam mondani,
de aznap nem voltam kegyetlen -- a csaja,
az õ nagy makkja egyszerûen kipumpálja
az idegen férfinedvet a hüvelybõl
esélyt sem adva rá, hogy elérjenek a magig
fasza! -- mondta a fiú -- mért nem lettem buzi!
komolyan el volt keseredve
az igazság pedig az hogy én meg
komolyan irigyeltem tõle nagy makkját

Nagy magyar költőink forognak a sírjukban... Persze mindenkinek joga van azt írni, amit akar, dehogy egy ilyen "művészt" többszörösen díjazunk, az már tényleg egy vicc...

(Barikad.hu nyomán)
 


10 hozzászólás : pofátlanság

A bejegyzés trackback címe:

https://kiforditott.blog.hu/api/trackback/id/tr71450576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BéKu 2009.10.15. 16:07:06

Öööö...ez mi ez?
Ez vers? Ez művészet? Ez mi ez? Áááááá...

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.10.15. 19:35:08

@BéKa: kb nekem is ez játszódott le a fejemben :D

Publius Decius Mus 2009.10.16. 09:52:11

Akkor minden vers, főleg ha buta és alpári.

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2009.10.16. 22:20:01

Ez zsidó művészet. Nem az író, hanem maga ez a vonal.

lordart 2009.10.18. 07:35:26

Nem csupán a "művész" a hibás. Vétkesek mindazok az emberek, akik által egy ilyen alkotó díjakban részesülhet, mert a fiatal, befolyásolható lelkű tehetséges embereket, ehhez hasonló stílusra ösztönzik, amennyiben ezek a fiatalok díjakra, elismerésekre vágynak.

Ma Magyarországon már lassan szégyen díjazott költőként, vagy prózaíróként élni... Képzeljétek el azokat a valóban tehetséges és hasonló díjakkal kitüntetett írókat, akik látják, hogy milyen perverz emberekkel emlegetik őket egy napon...

2009.10.18. 15:32:45

??? Nekem a költészetben ez a téma belefér, Ovidus meg Shappó se a z ég kékjéről zengedezett csak, ráadásul szerintem léhűtő mind, aki költő és más normális dologhoz nem ért. Nekem csak egy kérdésem lenne, hogy vajon miért sajnálja a másikét, ha olyan jól elmagyarázta, miért jó ővele a nőknek??? Szóval hogyis van ez??:)

lordart 2009.10.20. 05:44:59

@Letícia-Charlotte in SBp:
Nem annyira a témával van gondom, mint inkább a "költészettel"...
Ilyen alapon szó szerint leírhatom azt a prózai (alpári és vulgáris) szöveget, amit egy hajléktalan összekáromkodik egy parkban, ha nem adok egy húszast (legalább) neki, hogy igyon (még) egy felest. Mindezt időnként új sort kezdve, ritmus, rím, és szerkezet nélkül "versformában" írom le, aztán várom a díjakat, elismeréseket...
Na neeee!

DArchAngel 2009.10.20. 16:40:28

Az egyszeri vicc jutott eszembe, hátha valaki nem ismeri:
Két modern művész áll a bálban, beszélgetnek:
- Te, szarnom kell, beleszarjak a zongorába?
- Á, hagyd, úgysem értenék...

Ezt meg én nem tudom értékelni, az biztos. Én sem értem a modern verseket.

lordart 2009.10.21. 20:11:36

@DArchAngel: A "modern" verseknek az az előnyük, hogy ha a szerzőjét valamilyen jogos kritika éri esetleg, akkor a "meg nem értett művész" bátran visszaszólhat, hogy ő egy magasabb szinten működik és a kritikus nem érti azokat az alkotói magaslatokat, amelyeken a művész lebeg.
Ennek ellenére állítom, hogy egy alpári, hétköznapi szöveg versformába szedése nem művészet, hanem ostobaság, amiről el szeretnék hitetni velem, hogy irodalmi érték.

Mindezek ellenére az említett művész úrtól olvastam a neten pár valóban értékes, és tehetségről tanúskodó verset. Ez azonban senkit nem jogosít fel arra, hogy ha tud jót is írni, akkor bármilyen írását versnek nevezzünk...

Keresel valamit?

Az alábbi ügyes kis program segítségével kereshetsz a blogon:

Így se? Értesíts egy kommentben, vagy e-mailben hogy utánajárhassak!

süti beállítások módosítása