122 482 100 Ft/hó
írta: turner ; 2009.09.16. 08:00
Nyílvánosságra hozták nagykegyesen az állami és önkormányzati vállalatok vezetőinek fizetését. Már az is abszurdum, hogy ez hírérték, nem beszélve az összegekről így a nagy gazdasági válság közepén.
Miért kell ezért könyörögni? Ez miért nem egyértelmű? Miért nem egyértelmű az, hogy ez nem csak az ő adójuk, sőt, leginkább a miénk..? Mi fizetjük őket, ránk is tartozik mennyire.
122 482 100 Ft/hó, 1 469 785 200 Ft/év. Ennyit költünk a nyilvánosságra hozott cégvezetőkre havonta. 55 ember zsebel be ennyit.
Külön felhívnám a figyelmet a BKV vezetőinek laza kis fizujára:
Kocsis István vezérigazgató: havi 1,5 millió forint, 150 százalék prémium;
Bolla Tibor gazdasági vezérigazgató-helyettes: havi 1 255 000 forint, 120 százalék prémium;
Mihálszky Gábor közlekedési vezérigazgató-helyettes: havi 1 255 000 forint, 120 százalék prémium;
Takács Péter megbízott műszaki vezérigazgató-helyettes: havi 1 108 000 forint, 120 százalék prémium
Klados Gusztáv DBR metró projektigazgató: havi 8 190 000 forint, prémium nincs (-MÉG JÓ!)
Székelyné Pásztor Erzsébet kommunikációs igazgató: havi 1 155 000 forint, 120 százalék prémium
Ők így összesen hatan 22 440 600 Ft-ot visznek haza havonta. Abból a BKV-ból, melynek adósságát senki, soha nem fogja visszafizetni. Remélem Kocsis ennyi lóvéért igazi Einsteineket kap -nem pedig "hülyéket".
Kedves vezérek! VÁLSÁG VAN! Jó lenne, ha ezt nem csak mi éreznénk. Véleményem szerint -kövezzetek meg, ha én vagyok igénytelen- ennek a pénznek a feléből is vígan eléldegélhetnétek. Mutassatok példát! Mondjatok le a fizetésetek jórészéről és ne provokáljátok a jó népet! Ne jöjjön senki a nyugati példával! Nem csak a ti fizetéseteket, kell arra a szintre feltornászni, hanem azokét is, akik ezt kitermelik nektek...
(Origo nyomán)
Oszd meg másokkal!
Olvass tovább:
Így spóroltok ti! Havi 1 millió / államtitkár
Terepjáróbérlés havi 900 000-ért...
8 hozzászólás : válság pofátlanság
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
KZsuzsa · http://deepindata.com 2009.09.16. 09:20:56
egyébként szerintem nem is elsősorban azzal van a baj, hogy mennyit kapnak, hanem azzal, hogy ezért a pénzért szart sem csinálnak.
Ha jól működő vállalatokat vezetnének ennyiért, semmi bajom nem lenne vele, hogy ennyit kapnak.
Viszont így tényleg kiakasztó, pláne a prémium része...
turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.09.16. 09:33:04
Plusz nekem az is a problémám, higy míg a közszolgáknak le kell mondaniuk a 13. havijukról, egyes vezetők 13. 14. havi fizetéseket visznek haza.
Az is "bassza" a csőröm, hogy amíg rengeteg ember a fizetése 20-30 százalékáról kénytelen lemondani válság címén, addig ezek az emberek egy fillérről sem....
Popeye76 · http://zugloihazelado.atw.hu 2009.09.16. 09:47:54
Klados Gusztáv "Budapesten született 1947-ben. Szerkezetes mélyépítő mérnöki diplomáját 1972-ben védte meg. Belépett a Közlekedési Építő Vállalathoz, ahol a Budapesti Metró 3-as vonalán kezdett dolgozni. A nyolcvanas években öt évet töltött KÉV-es kiküldetésben a Hindustan Construction Co.-nál szakértőként Kalkuttában, az ott épülő metró 4/b szakaszán. 1989-91 között a Transmanche-Link, a La Manche csatorna alatt épült alagútrendszer kivitelezője alkalmazásában dolgozott a "Csalagút" építésén, az Északi Tengeralatti Vonalalagút főépítésvezetőjeként. 1991-ben a német Hochtief alkalmazásában került kiküldetésbe: a Lesothoi Vízlétesítmények Projekt Északi Vízszállító Alagútját építette Dél-Afrikában. '95-ben a Hochtief Athénba helyezte a kulcsrakészen vállalt Athéni Metró 2-es és 3-as vonalának építésén a pajzsos alagútépítés és a vasbeton falazati blokkok gyártásának vezetésére. 1999-től Szingapúrban a Hochtief Ázsia alagutas csapatát vezette. 2001-től a Philipp Holzmann színeiben Szingapúrban a DTSS T-05 alagút építésén dolgozott építésvezetőként. 2002-ben a Kuala Lumpur-i GAMUDA Engineering céghez szerződött a kettős célú, közúti és vízelvezető alagút, a SMART Projekt megépítésére."
д · http://www.hovane.blogspot.com/ 2009.09.16. 10:16:27
szeretnélek megkérni, hogy a jövőben tartózkodj a hasonló posztok írásától, mert már ott vagyok, hogy egy életlen, nyeletlen gyurmakéssel bemegyek ezekhez a "fontos emberekhez" és elnyiszálom a gigájukat.
a kurva rohadt életbe, hogy ez évek óta így megy, most, miután kipattant az ügy, elég lagymatagon állnak hozzá a témához, ahelyett, hogy felhúznák őket az első lámpavasra...!
д · http://www.hovane.blogspot.com/ 2009.09.16. 10:17:57
na, megyek is vissza dolgozni, havi 80 ért...
turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.09.16. 10:39:21
Miért 500, ha lehetne 96 is?????
www.hirszerzo.hu/cikk.olcsobb_gyorsabb_-_metroepites_maskepp.54748.html
@д: szintén 80-ért? Éreztem, h nem vagyok egyedül :DD
Horizont 2009.09.16. 15:14:01
Amin még jobban ki vagyok akadva az a 80-120 %-os prémiumok. Döbbenetes.
Akkor én is nyilvánosságra hozom a fizetésemet. Önkormányzati tulajdonú cég, de nem vagyok közalkalmazott . 36 éve dolgozom, technikusként, 147 ezer bruttó, 0% béremelés, 0% 13.havi , 0% jutalom! Mert válság van! Nekünk átlagembereknek.Csak nekünk, csak itt, csak most :(((