BLOG

Névsorolvasás...

írta: turner ; 2009.07.20. 15:29

Íme a névsora a legnépszerűtlenebb, legidegesítőbb politikusoknak. Alacsony vérnyomású embereknek, orvosi javallatra...


4 hozzászólás : humor

A bejegyzés trackback címe:

https://kiforditott.blog.hu/api/trackback/id/tr671256778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BéKu 2009.07.21. 18:27:38

Amikor közeledett a klip vége azt hittem hogy az én személyes kedvencem, Mohácsi Viktória és persze Kolompár kimarad, de nem! Az volt a csattanó, hogy ők maradtak utoljára :D

Mindazonáltal Nyakó Ivánt sajnálom, hogy kimaradt...

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.07.21. 21:27:03

@BéKa: Bizony Nyakó igazán ideillett volna...

BéKu 2009.07.21. 22:39:44

@turner: közben javítom magamat... most látom, hogy ivánt sikerült írnom pista helyett... Fogalmam sincs ez honnan jött :D Szóval természetesen Istvánra gondoltam. Bár látom Turner azért érthető voltam :-)

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.07.21. 22:48:42

@BéKa: Na ez nekem is csak most tűnt fel :D Nem hiába tény, hogy az emberi agy a szó elejét és végét olvassa csak el ;)

Keresel valamit?

Az alábbi ügyes kis program segítségével kereshetsz a blogon:

Így se? Értesíts egy kommentben, vagy e-mailben hogy utánajárhassak!

süti beállítások módosítása