BLOG

Lendvai, menj a fenébe - szerintem is...

írta: turner ; 2009.07.03. 07:30

Ideje volt. Végre valaki elküldte Lendvai Ildikót valamerre, bár ha nekem kellett volna fogalmaznom, valószínűleg az a jó ízlés határait súrolta volna mondandóm. Egy szóval és finoman fogalmazva én személy szerint a picsába küldtem volna Lendvait. Még jó, hogy nem vagyok politikus.

Hogy miért küldeném el én -valamint megannyi honfitársam- a búsba az MSZP elnökét? Hát például a legemlékezetesebb elszólásáért, ami hét év után már-már szállóige:

„Lassan mondom, hogy mindenki megértse. Lassan mondom, hogy Orbán Viktor is megértse. Nem lesz gázáremelés.” 

Ehhez képest háromszor annyit fizetünk ma a gázért mint akkor. Lendvai ezt a bélyeget soha nem fogja lemosni magáról. 

Pokorni azért reagált ilyen indulatosan, mert Lendvai jó szokásához híven az ellenzékre kenne mindent:

„Mostantól minden holokauszttagadó mondat és tett mögött, minden neonáci megnyilvánulás mögött ott lesz Orbán Viktor felelőssége.”

Tényleg válságban az MSZP. 1998 óta nem változott a taktika. Nem a saját érdemeiket tolják előtérbe -mivel az nincs is- hanem az "ellenség" (Lendvai már annak is nevezte az ellenzéket) besározása, lejáratása.

 

Csakhogy ezzel saját magukat járatják le. Ez már lejárt lemez, náci tüntetéseket (is) Orbán nyakába varrni... Nincs új a nap alatt.

 


10 hozzászólás : mszp

A bejegyzés trackback címe:

https://kiforditott.blog.hu/api/trackback/id/tr131223003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

luucy 2009.07.03. 09:01:29

Hát igen. Pokorni helyében én is elküldtem volna őket a búsba...

Nálunk helyi szinten is elég érdekesek a szocik. Mivel itt ellenzékben vannak, kárognak, és mindig elfeledkeznek, hogy országos szinten mit művel a pártjuk és a kormány.

Pl: emelni kellett a helyi tömegközlekedés árárt az ÁFA meg a benzinárának emelkedése miatt. Erre az mszp károgott a leghangosabban.... Azt ugye elfelejtették, és a polgármesternek fel kellett őket világosítania, hogy mindez azért következik be, mert "fent" ezt gyakorlatilag rákényszerítették az önkormányzatra (lenyelni ugye már nem tudják, hiszen az önkormányzatoktól már így is kurva sok pénzt elvett a kormány...)

Szóval érdekesek. Az MSZP-s politikusok pedig igenis ellenségek. De nem a Fidesz ellenségei, hanem az orságé! - Lendvai elszólásást megfordítva ugye...

luucy 2009.07.03. 09:04:20

Turner segítesz nekem?

Hogy kell videót betenni blogba, mint pl ezt a Lendvaisat?

Hiába másolom be a youtubeos videó mellett az embed-et, csak azt teszi be (tehát azt a töübb soros kódot), de a videót nem hajlandó :-((((

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.07.03. 09:52:22

@luucy: bocs, h csak most válaszolok, de közben melózok :) Szóval, szerkesztésnél van felül egy olyan gomb, hogy "Forráskód" erre rákattintasz, megjelenik a szövek html kódja... Ide másold be az embedet...
Blogot írsz? cím? Kiváncsi vagyok :)

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.07.03. 09:53:50

A szöveG kódja... már írni sem tudok :)

BéKu 2009.07.03. 15:37:23

@turner: Még csak akarok, és tesztelős állapotban vagyok :D
3 bejegyzéésel, amiből az egyiknek nincs is értelme :D

luucy 2009.07.03. 15:46:23

@KááBéé: Na ez is én voltam. Azon a néven blogolok majd, ezen meg kommentelek :D Csak úgy maradtam bejelentkezve... :-))))))

Horizont 2009.07.03. 19:35:45

Szegény MSZP. Érzik a vég utolsó fuvallatát:)
Mit tehetnének? Maguk mellé hogyan állítsanak szavazókat? Mondjanak magukról jókat? Már nem jut eszükbe semmi hazugság! Sorolják fel eredményeiket? Az meg nincs. Mi marad? Ilyesszünk rá mindenkire, vázoljuk fel milyen fertelem vár rájuk,ha jön a jobboldal és mindenki úgy összecsinálja magát, hogy sírva könyörögnek majd nekünk, hogy maradjunk. Igen, igen, igen!
:)))

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.07.03. 23:17:35

@Horizont: Tök jó nézni ezt :D Főleg, hogy tudom, hogye ennek semmi eredménye nem lesz :)) Bár Molnár Csaba szerint teljesen reális az MSZP sikere ... LOL :D

Horizont 2009.07.04. 09:31:19

@turner: A heves ifjú titán....Az álmok ritkán válnak valóra:) Az övének meg az esélye dupla nulla:)
Azt mondhatná a pártjának: Tetszettek volna tisztességes emberként vezetni az országot:)
De minden idejüket lefoglalta a húsosfazék körüli tolongás, lökdösődés. :)

2009.07.05. 01:36:36

Nagyon pattog az Ildikó néni! Jaj a hajam, jaj a hajam!))) Nem értem, miért ilyen indulatos, tisztára, mint a lökött Gyurcsány. Azt hittem ez a nő megtanult öregségére disztingválni...a hajam a tét, remélem érzitek ti is ennek a véleményemnek a súlyát, tétjét?:DDDD

Keresel valamit?

Az alábbi ügyes kis program segítségével kereshetsz a blogon:

Így se? Értesíts egy kommentben, vagy e-mailben hogy utánajárhassak!

süti beállítások módosítása