BLOG

Retro választási reklámok...

írta: turner ; 2009.06.17. 07:39

MSZP

"...ez nem lehet egy sima szegfű, mert akkor egy virágbolt reklámja is lehet vagy egy kertészeté, hanem azt a szegfűt kell kiválasztani, amely ezt a pártot mint egy emblémaként, védjegyként fémjelzi." 

Olyannyira megtalálták az ideális szegfűt, hogy 20 éve ez szurkálja a szemünket...

"Ilyen vezetővel biztos a győzelem!" Ezt a kijelentést marhára elsiették Pozsgay Imrével kapcsolatban. Bár lehet, hogy tényleg csak a rallyra gondoltak..? Láttad már Pozsgayt ralli versenyzőként? Nem? Íme:

(Tovább: videók!)

 

SZDSZ

Pető Iván sérója és Magyar Bálint fülig érő szája (mit sem sejtve arról mi vár rájuk 20 év múlva) mindent visz!

FIDESZ

Itt is a séró "fog meg" legelőször. Orbán Viktor bundesliga frizkója, mindez rózsaszín ingben... Ahogy a bátyám külföldi barátnője mondaná: Fashion Terrorist! Fodor Gabi is ott van persze, szerintem manapság azt gondolja: bár maradtam volna velük...

 

MDF

Sinkovits Imrével, egészen kultúrált filmecske. Egy történetet mesél a művész úr, miszerint egy öreg paraszt emberrel találkozott, aki azt mondta:

"Művész úr, amilyen piciny ember vagyok, olyan sokat szenvedtem... Tessék már mondani, hogy kell szavazni, hogy nekünk jó legyen...?"

A történet megható nincs is ebben hiba, csupán a jelenlegi MDF-es politikusokban. Miért? 1-2 éve hallottam ezt sztorit Katona Kálmántól. Csakhogy ő úgy mesélte, hogy ő maga találkozott az öregemberrel... 

 


2 hozzászólás : mszp szdsz

A bejegyzés trackback címe:

https://kiforditott.blog.hu/api/trackback/id/tr551190225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.06.20. 12:07:13

Hol voltak akkor még a jó kis fekete hátterű negatív kampányok :-) Elsőre az jön le, hogy pártállástól függetlenül mindegyik pozitivista, szolid, jókedélyű. Ez a mai acsarkodásban nagyon hiányzik.

A rendszerváltó házibulit anno néztem a tévében, már csak a Feró miatt is, mert akkoriban ott fityegett a baboskendő a szimatszatyromon, amivel gimibe jártam :-)

De hogy a Szájer már akkor is és ott is csokornyakkendőben nyomta... Hihetetlen...

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2009.06.30. 02:21:05

Én is azt néztem, Szájernek milyen kis köcsög feje volt akkor is. Most ugyanaz, csak a sunyiság süt a szeméből.

Keresel valamit?

Az alábbi ügyes kis program segítségével kereshetsz a blogon:

Így se? Értesíts egy kommentben, vagy e-mailben hogy utánajárhassak!

süti beállítások módosítása