BLOG

Újabb MSZP-s előzetesben!

írta: turner ; 2009.05.28. 17:14

Zuschlag János és Hunvald György után újabb MSZP-s politikus csuklóján kattant bilincs. Nyékes Bélát egy 300 milliós kárt okozó csalás gyanújával helyezték előzetes letartóztatásba három társával együtt. Remélhetőleg jó darabig nem vakációzik a képviselő úr a Niagarán...

Szeretem az ilyen híreket. Nem vagyok kárörvendő és nem állítom, hogy jobboldali politikus nem részegül meg a húsosfazék közelében, de ez a hír valahogy megint azt bizonyítja, hogy a jelenlegi magyar baloldalon sokkal több korrupt, csaló politikus tevékenykedik -legalábbis én nem hallok olyan hírekről, hogy jobboldali képviselőt helyeztek volna előzetesbe. Ezt eddig is tudtam (sokan tudtuk) de így talán a maradék "bizonytalan" szavazó is határozotabbá válik.

Szeretem az ilyen híreket, mert újabb százalékpontokat farag le az amúgy is közutálatnak örvendő MSZ(M)P népszerűségéből. 

Szeretem az ilyen híreket, mert üzenetértékű a képviselőknek, hogy bizony, ők sem érinthetetlenek...


3 hozzászólás : mszp korrupció

A bejegyzés trackback címe:

https://kiforditott.blog.hu/api/trackback/id/tr211149345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.05.29. 00:55:44

hát tőle sem volt szép, nem mondom...:/

molaris 2009.05.29. 04:50:37

... mert üldözi őket a Fidesz vezérelte ügyészség.......

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.05.29. 06:57:09

@Letícia: nagyon finoman fogalmaztál :)
@molaris: kb. nekem is ez az irónikus gondolat volt az első...

Keresel valamit?

Az alábbi ügyes kis program segítségével kereshetsz a blogon:

Így se? Értesíts egy kommentben, vagy e-mailben hogy utánajárhassak!

süti beállítások módosítása