BLOG

Tito Ortizék az SZDSZ címére kíváncsiak...

írta: turner ; 2009.05.08. 07:43 · 1 trackback

Most nagyon mellényúltak a liberálisok. Egyre inkább úgy tűnik, hogy Tito Ortiz fényképét használta fel az SZDSZ az egyik plakátjához. Mindez csak azért nem 100%-os tény, mert a törpepárt tagad. Bár én speciel egy forintot sem adok a szavukra... Állításuk szerint a képet egy ún. "imagebank"-ból szerezték. Ezzel csak az a gond, hogy Ofir Ventura, Ortiz ügyvédje is a sportolót vélte felfedezni a plakáton, plusz a Magyar Hírlapot hívta segítségül, hogy felkutathassák a liberális pártot.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Megmondom őszintén szívesebben elnézegetném, ahogy Ortiz bosszút áll mondjuk Fodoron vagy Gusztoson, 1-2 meneten keresztül bár valószínűleg ez édes álom marad. Pedig megérdemelnék, ugyanis az SZDSZ váltig állítja, hogy nem a sportoló szerepel a képen.

Valaki dobja be oda Gusztost!

Update: Nem Ortiz szerepel a képen... Olvass tovább!

Update II: Az SZDSZ mégsem egy ma született bárány...


50 hozzászólás : szdsz pofátlanság ep választás

A bejegyzés trackback címe:

https://kiforditott.blog.hu/api/trackback/id/tr651109291

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: Tapis-Oktatás » Blog Archive » Teszt nagy 2009.05.08. 14:52:18

[...]}); } Tito Ortiz az SZDSZ címére kíváncsi… 2009.05.08. 07:43 |[...]

Trackback: GayBears Blog 2009.05.08. 14:14:38

Plakátkiállítás, EP választás 2009.Az szdsz profi ami a kampányokat és a gyűlöletkeltést, uszítást illeti (ezeket profibban műveli már mint a Jobbik vagy korábban a Miép). Legutóbbi kampányában ismét az emberek félelmeire apellál, illetve a félelemkeltéss…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vidéki 2009.05.08. 09:03:35

Nem nélkülözi az aljasságot az SZDSZ választási plakátja.
A szabad választásokon induló politikai ellenfelét gonosz ördögként igyekszik bemutatni.
Az árpádsávos zászlóról azt igyekszik elhitetni, hogy az egy nyilas szimbólum.
Ezen az alapon az amerikai zászlóról is állíthatná ugyanezt.
A náci zászló vörös alapszínű volt ( belül horogkereszttel). Ezen az alapon a vörös zászlóról is ki lehetne jelenteni, hogy náci szimbólum.

molaris 2009.05.08. 15:07:49

"turner"!
Mit 1- 2 menet? Talán perc,- de abban már benne az érkező orvosi segítség is.::))

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.05.08. 15:18:20

@Vidéki: Soha nem is nélkülözte, h rohadnának meg :-/
@molaris: :DD Igaz, bár jobban tetszene, ha 1-2 meneten keresztül püfölné vmelyiket ;) Még ha már ájultak is :D

Siphersh 2009.05.08. 21:32:04

Ez hülyeség. Nem is hasonlít.

Yasashi Tanuki 2009.05.08. 22:00:12

Remélem megkeresi az SZDSZ székházat vagy valamelyik SZDSZ road show-t és lesz ott egy kis üdítő ketrecharc! Arra talán összejön ötnél több érdeklődő is.

Ha nem tudná a koordinátákat szívesen segítek.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.05.08. 22:33:48

Turner, az SZDSZ plakátján nem Tito Ortiz van. Kopasz, csúnyán néz, és nem Ortiz.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.05.08. 22:53:27

@Kettes: ...az SZDSZ nevében remélem, h igazad van :D Az a gond, hogy ez a párt "annyi mindent letett az asztalra" hogy ha ilyen gyanú felmerül (az emberek átverése) a többség nem kételkedik, hogy valószínűleg az úgy is van. Ha esetleg mellélőttem, akkor sorry! Bár a fent nevezett sportoló ügyvédje is hasonló véleményen van...

flimo13 2009.05.08. 23:01:59

Azért bájos, maguk mögé a görög zászló egy részletét rakták :)

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.05.08. 23:15:33

@flimo13: A kék-fehér nem csak a görög zászló domináns színei... ;)
hu.wikipedia.org/wiki/Izrael_zászlaja

gitáros 2009.05.08. 23:25:13

Ez a két pali kurvára nem ugyanaz. Javaslom pl. az állak tüzetes összehasonlítását.

Epokit Drive 2009.05.08. 23:36:05

@flimo13: Óvakodj a görögöktől, még akkor is, ha ajándékot hoznak.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.05.08. 23:51:10

Ha nem ugyanaz a két pali, hogyan lehet az SZDSZ olyan ökör, hogy ekkora magaslabdát ad a jobboldalnak, sajtónak, bloggereknek stb azzal, hogy egy megszólalásig hasonlító emberkét tesznek ki a plakátra? Olyannyira hasonlítót, hogy még Ortizhoz közelálló emberek is azt mondják, hogy ez ő...

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.05.08. 23:51:48

@turner: Nehogy már az szdsz hibája legyen, hogy benézted a két faszi hasonlóságát. Sok mindent letettek az asztalra, de a szemed világát tán nem vették el. :-D

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.05.09. 00:22:19

@Kettes: Gondolom Otiz ügyvédje is megvakult ;) Túl nagy a hasonlóság -ha az...
Nem az SZDSZ hibája, ha én esetleg benézek valamit, de az már igen, hogy az emberek azt gondolják, hogy képesek erre.

fraki 2009.05.09. 02:32:09

@turner: Te megnézted az állát a két embernek? Mi a véleményed?

És hivatkozz már légyszíves, hol és milyen ügyvédről beszélsz, és mit is mondott pontosan.

A két arcnak köze nincs egymáshoz.

fraki 2009.05.09. 02:37:04

@fraki: jó, a hivatkozást elengedem :) ők is vakok. De ismétlem, az egész egy vicc, lyukra futtok, hülyék vagytok, nem vagytok képesek egy pillantást vetni az állukra. És ez mind független attól, hogy ők is vakok.

Nádasi Balázs 2009.05.09. 07:47:38

@turner: "Az árpádsávos zászlóról azt igyekszik elhitetni, hogy az egy nyilas szimbólum. "

Valóban nyilas szimbólum, attól függetlenül, hogy valaha a magyar királyi család zászlója volt. Manapság már csak a nyilasok használják, mert náci zászlót egy az egyben nem használhatnak. Tudjuk, hogy az Árpádsávos zászlón az Árpádsáv mit jelent -- ám a szimbólumok változhatnak, változnak is, és mivel ma már nincs Árpád-ház, és senki se akarhatja, hogy újra az Árpád-ház adja a nem is létező Magyar Királyság királyait, ellenben ha egyszer a nyilasok ezt a zászlót használják, akkor ez nyilas zászló. Nem kell szemérmesen takaródzni vele, hogy ez nem az: de, ez az.

@turner: "ha ilyen gyanú felmerül (az emberek átverése) a többség nem kételkedik, hogy valószínűleg az úgy is van. "

Akkor az átlagember előítéletes (ne adj Isten, te is), és ahogy a tévéből beszopja a reklámokat, ugyanúgy beszopja ezeket a politikai hecceket. Minden normális ember, mielőtt saját véleményt alkotna, _tájékozódik_, és nem első blikkre mondja a tutit. Ahogy te is tetted, úgy tűnik. Sőt, te továbbmentél, te SZDSZ-eseket akartál püföltetni Ortiz úrral. Gratulálok, nagy agyad és jó lelked van.

@fraki: "De ismétlem, az egész egy vicc, lyukra futtok, hülyék vagytok,"

Egyetértek.

szobatars 2009.05.09. 07:53:01

sokkal nagyobb gáz a plakát szövege. Bár folyton azt hangoztatják, hogy az EU választás nem számít belpolitikai szempontból, a plakáton feltett kérdés egyértelműen belpolitikai indíttatású..miként a képi szimbólumok is. Úgy tűnik, az SZDSZ-nek nincs érvényes európai gondolata...

szobatars 2009.05.09. 07:57:00

@Nádasi Balázs:

"Valóban nyilas szimbólum, attól függetlenül, hogy valaha a magyar királyi család zászlója volt. Manapság már csak a nyilasok használják"

Na most lenyilasoztad egész Esztergomot a címere miatt, hogy csak egy példát említsek: Szóval, ahogy Te magad írtad: "Minden normális ember, mielőtt saját véleményt alkotna, _tájékozódik_, "

Normális-e vagy?
:-))))

Higany 2009.05.09. 08:18:40

Már várom, hogy a címert mikor tiltják majd be az árpádsáv miatt. Coci haverjaik meg jöhetnek a mentőötlettel, hogy a népköztársasági címer mentes volt ettől az ordas jelképtől, állítsuk vissza azt...

Lexus IS250 (törölt) 2009.05.09. 08:33:34

de hát nem is tudom, hogy miért csodálkozunk azon, hogy a szadesz az utolsó pillanatig hazudik, még akkor is, amikor már minden oldalról ráhúzták a vizes lepedőt. Ezek után meg csodálkozik, hogy a támogatottsága a bányászbéke hátsó fele alatt van. De hát annak sincs ki a négy kereke, aki a szadeszre szavaz, annak ellenére, hogy az meg a képébe hazudik.
Szerintem a legnagyobb baj az, hogy a szadesz-mszp galeri a legnagyobb magyargyűlölő ebben az országban, és tetejében a szadeszról ordít a gőg és lenézés, hülyének nézés a hétköznapi emberek felé.

Nádasi Balázs 2009.05.09. 08:57:09

@szobatars:

nyilvánvaló módon különbség van címer és zászló között. Te még ezt nem vetted észre?

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.05.09. 09:17:47

@fraki @Nádasi Balázs:: Hagyjuk a hülyézést lécci ;)
Azok után, hogy ez a párt hány száz (ezer) milliárdot lopott ki a zsebünkből -nem csak az enyémből, a tietekből is- egy veréssel nagyon olcsón megúsznák. Mindezek ellenére nem vagyok az erőszak híve -higgyétek el. Az Árpád-sávos zászló magyarország történelmi zászlaja! Már bocs, de közelebb áll a szívemhez -és ezzel nem vagyok egyedül- mint a kék-fehér kombó. Az SZDSZ-el szemben igenis előítéleteim vannak, de nem csak nekem, kb még 9,9 millió szabad, demokrata szavazónak szintúgy... És ezen ne tessenek csodálkozni!

pqrs 2009.05.09. 09:40:11

@turner: pontosan..

ezek a legszarabb plakátkoncepciók, amiket valaha láttam
ez az "árpádsávosok" cím gyakorlatilag olyan előítélettől bűzlő, pejoratív címke, mint ha azt írták volna ki, hogy "cigányok"

egyébként pont az ilyen formák, mint az szdsz teszi tönkre az ország imázsát külföldön... a folyton szélsőségesekkel való riogatás egy ország sem nyomja rajtunk kívül, pedig nem vagyunk rasszistábbak szlovákoknál, németeknék, franciáknál...

az előítélet meg egy bizonyos szintig természetes dolog, tapasztalaztokra épül.
a nyúlnak is hiába mondod, hogy ne féljen a rókától...

Széna Tomi 2009.05.09. 09:43:33

@Nádasi Balázs: Ha már a szimbólumok jelentésének változásáról beszélsz, akkor figyelembe vehetnéd a jelenkort is. Ugyanis az Árpád-sávos zászló használata az utóbbi időben elég sokat változott. Leginkább akkor vált felkapottá, amikor Gyurcsányék mindenkit, aki ellenük tüntetett így vagy úgy lefasisztáztak (nem mindenkit közvetlenül, de némi médiasegítséggel hamar eljutottak a Hajrá Magyarország!-tól a gázkamrákig. lásd. ki tüntet együtt kivel stb.). Egy csomóan voltak, akik addig nem is tudtak erről a zászlóról, vagy csak homályos fogalmaik voltak róla, és puszta dacból kezdték használni.
Úgyhogy az Árpád-sáv ma számomra elfogadhatóbb jelkép, mint 10 éve. Mást jelent.

Lexus IS250 (törölt) 2009.05.09. 09:43:41

@Nádasi Balázs:
légy kedves és mutass egy nácit vagy fasisztát ma Magyarországon.
A kormányod és pártod agymosása ez a fasisztázás, mivel terelni szeretné a figyelmet a zavaros dolgairól. Na és persze úgy képzeli el a Parlamentet, hogy ő van egyedül. Persze ebben a másik oldal is vígan asszisztál, ez az oka a Jobbik fúrásának. Lehet vele nem egyet érteni, akkor is ez van.
Egyébként meg merem kockáztatni, hogy a nyilasokról fogalmad sincs, annyit tudsz róluk mindössze, hogy Dunába lőtték a zsidókat. Igaz?

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.05.09. 09:52:24

@turner: Muhaha. Olyan ügyvéd még nem született a világra, aki ne akarna pénzt keresni az ügyfelének, de elsősorban magának.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.05.09. 09:58:10

@turner: Az Anjou-liliomos zászló is Magyarország történelmi zászlaja és Mátyás fekete seregének zászlaja is történelmi zászló. Az a helyzet, hogy a "fasiszták" egyetlen releváns érvet sem tudnak felmutatni, hogy miért pont az Árpád-sávos zászlóra izgulnak a 23-ból. A fasisztázók viszont igen: mert Szálasiék is erre gerjedtek.

Félidőben 1:0 a fasisztázók javára.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.05.09. 10:31:52

@Kettes: ajánlom figyelmedbe:
www.nemzetijelkepek.hu/pictures/megye/
Találsz vagy 8 címert, amiben ez a fasiszta, náczi jelkép benne van!

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.05.09. 10:36:06

...nem mellesleg nem csak hozzám áll közel az Árpád-sáv, hanem több millió magyar emberhez, akik nem hinném, hogy mind fasiszták! Továbbá az a 8 megy sem, aminek a címerében ilyen vagy olyan módon fellelhető. Érdeke Anjou vagy Fekete-sereg zászlót nem találtam a címerekben ;)
8:1 a magyarok javára... :))

Vidéki 2009.05.09. 10:43:29

@Nádasi Balázs:
Te kinyilatkoztatod: „Valóban nyilas szimbólum, attól függetlenül, hogy valaha a magyar királyi család zászlója volt.”
Ez nem érv, hanem olyan kinyilatkoztatás, aminek logikai alapja nincs, egyedül a te ellenérzéseid alapozzák meg.
A 65 évvel ezelőtt létezett, (ma már nem létező) nyilaskeresztesek zászlajában piros-fehér csíkos alapon egy hatalmas zöld nyilaskereszt volt.
A te érzelmi érveid alapján az amerikai zászlóról is ki lehetne jelenteni, hogy nyilas szimbólum, vagy minden vörös zászlóról, hogy „náci” szimbólum.

sanmarco73 2009.05.09. 10:45:12

Árpád-sáv példa:

Nemzetbiztonsági Hivatal
www.nbh.hu/index.htm

Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetem
portal.zmne.hu/portal/page?_pageid=34,13378&_dad=portal&_schema=PORTAL

Vidéki 2009.05.09. 11:21:55

@sanmarco73:
Nagyon jók az általad megadott hivatkozások.
Nádasi „érvelését” követve a Nemzetbiztonsági Hivatalt és a Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetemet is szimbolikájuk alapján nyilasoknak kellene tekintenünk!

valójábannemberci 2009.05.09. 12:39:23

A MH gigantikusat tévedett, és ügyesen berángatta a tévedésbe Ofir Venturát is.
A kép innen van, és nyomdai minőségű felhasználásához nem elég a kis felbontású képet lementeni, szükség van a nagy felbontású kép megvásárlására is:
www.shutterstock.com/pic-26597065-dangerous-man-with-baseball-bat-isolated-on-white-background.html

Csak ugye gondolkodni az luxus.

Remélem a MH leközöl egy helyesbítést, és elnézést kér mind Ortiztól, mind venturától, és az SZDSZ-től is.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.05.09. 13:12:58

@turner: Dicséretes az igyekezeted, de az a baj, hogy nem a megfelelő állítást próbálod cáfolni. Figyelj.

1. állítás: a magyar neonácik azért használják az árpád-sávos zászlót, mert Szálasi is ezt használta.
2. állítás: mindenki neonáci, aki az árpád-sávos zászlót használja.

Belátható, hogy a két állítás nem ekvivalens egymással, sőt oksági összefüggés sincs közöttük. Az első állítást tettem én. A másodikat pedig senki, tudtommal még az SZDSZ sem. Te a másodikat próbálod cáfolni nagy buzgón.

Minek? Kinek? Ki mondott ilyet?

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.05.09. 15:19:44

@Kettes: Mondjuk ez a plakát azt sugallja + az egész rohadt média, no meg Te is drága barátom, hogy aki meglengeti az Árpád-sávos zászlót, az neonáci ;) Tehát mondjuk egy Fidesz naggyűlés egy neonáci naggyűlés? :D
"Az a helyzet, hogy a "fasiszták" egyetlen releváns érvet sem tudnak felmutatni, hogy miért pont az Árpád-sávos zászlóra izgulnak a 23-ból" Nem csak a fasiszták "izgulnak" erre a történelmi zászlóra. Személy szerint kikérem magamnak, hogy akár burkoltan is, de lefasisztázzanak. Ez egy történelmi jelkép. Ne akarjon az SZDSZ sárbatiporni, "lenácijelképezni" egy történelmi jelképet. Igenis összemossátok a dolgokat. Ha én mondjuk megjelennék egy SZDSZ sajtótájékoztatón egy ilyen zászlóval, Horn Gábor szerint fasiszta lennék az fix!
"2. állítás: mindenki neonáci, aki az árpád-sávos zászlót használja." -> ez az SZDSZ álláspontja...

Jedlik 2009.05.09. 15:34:50

Reklámügynökség fogja és kiválasztja a stock foto gyűjteményéből a kopaszember könyvtárban lévők közül a legcsúnyábban nézőt, szadesznek tetszik, kirakják. Erre jön a sok idióta, hogy ez valami otisz vagy ki a faszom, akiről életemben nem hallottam, húúú de botrány. Nem nézek ketrecharcot, most micsináljak. Nem tom, lehet, hogy lonsdale pulcsi melle adjak az Ortiz összes bunyója DVD-t is, és ezért minden Ráckeve zászlót lengető tudja ki ez a csóka.

Szal a plakát a végletes idiótaság mindkét szélét jól reprezentálja. Gratulálok mind a szadesznek, mind a blog írójának.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.05.09. 16:19:55

@Jedlik: Legkésőbb hétfőig meglesz a helyesbítés, külön poszt(!) formájában -így igazságos ;)
@berciXcore: köszönöm a linket!
Most viszont félre a politikát, irány ki a szabadba, mert túl szép az idő ahhoz, h itt csücsüljek :)) Ajánlom mindenki másnak is!

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2009.05.09. 19:25:08

@turner: Pont arról beszélek, hogy nem ezt sugallja. Ezt te képzeled bele, mert erre van kész válaszod.

2009.05.09. 20:10:31

Azt írja vki, hogy az SZDSZ-nek nincs európai gondolata, mert a belpolitikai csatát helyezi a plakátjai fókuszába. Ehhez képest minek nevezzük mondjuk a Fidesz reklámjait, amelyik az "Elég!", "Válassz!", és minden mértékadó Fidesz politikus egyértelműen deklarálta, hogy a Bajnai kormány elleni bizalmi szavazásnak minősíti az EU parlamenti választást?

2009.05.09. 20:12:33

Ugyan miért lenne az aljasság az SZDSZ-től, hogy a választási plakátján szembeállítja egymással a szélsőjobbikos verőlegény stílusú embereket a párt által követendőnek tartott más emberek stílusával? Egyértelmű a kérdés, és mindenki megadhatja rá a maga válaszát.

IronLowrider 2009.05.09. 21:25:45

Zoltanius: Képzeld el ugyanezt a plakátot, úgy, hogy jobb oldalt a raffaelsanyi képe van, alatta meg nagy cigányok felirat. Megvilágosodtál?

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.05.09. 21:53:21

@Kettes: www.indavideo.hu/video/Gyurcsany_es_az_Osi_Magyar_Jelkep
"Az Árpád-sávos zászlók a legszörnyűségesebb dolgot jelentik: a holocaustot, magyar emberek százezreinek megölését" Idézet Gyurcsány Ferenctől...

Rot 2009.05.10. 00:13:02

Még ha hasonlít is - bár nem - nem a szadeszé a felelősség, hanem a grafikai stúdióé, aki a plakátot csinálta...

Ez csak arra jó hogy lehessen fújni rájuk kicsit..
A plakát meg szar ahogy van.

valójábannemberci 2009.05.10. 01:20:20

@Rot: egyáltalán nem is ő az. Az meg csak bullshit-generálás lenne, ha most azzal jönne a kuruc.info, hogy szándékosan egy rá hasonlító arcot kerestek. Bár kinézem belőlük, mármint a kuruc.info szerkesztőiből.

BTW az ügy kapcsán külön élmény felidézni a Jobbik-közeli Magyar Mérce által elkövetett nagykönyv szerinti epic fail esetét, amikor Shiri Appleby lett a népnemzeti termékenységideál:
comment.blog.hu/2006/08/17/szex_es_tarsoly_2
Csak a tisztánlátás végett róla van szó - származása a kép kontextusában így több, mint kínos:
en.wikipedia.org/wiki/Shiri_Appleby
A kép alatt meg ez virít: © 1999 Twentieth Century Fox. All rights reserved.
www.imdb.com/media/rm1620417024/nm0032375

A magyarmerce.hu persze azóta eltűnt, de naív dolog lenne azt hinni, hogy ennyivel meg van oldva a dolog, hiszen a kérdéses propaganda anyag nyomtatott formában is megjelent.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.05.10. 01:26:17

@berciXcore: honap lesz egy poszt, melyben benne lesz, h ki is a kopasz valójában. Ha mellényúlok, azt is vállalom. THX a linket Vukelic-ről...

valójábannemberci 2009.05.10. 01:33:55

@turner: szerintem nem a képen látható személy Vukelic, hanem a fotó készítője:
www.shutterstock.com/gallery-62866p1.html
Csak hogy ne írj téves információt. :)

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.05.10. 01:41:31

@berciXcore: basszus, kösz a felhomályosítást... Éjszaka már nem fog úgy az agyam :)

Nádasi Balázs 2009.05.20. 19:11:01

@Lexus IS250 2009.05.09. 09:43:41
"Nádasi Balázs:
légy kedves és mutass egy nácit vagy fasisztát ma Magyarországon.
A kormányod és pártod agymosása ez a fasisztázás, mivel terelni szeretné a figyelmet a zavaros dolgairól. Na és persze úgy képzeli el a Parlamentet, hogy ő van egyedül. Persze ebben a másik oldal is vígan asszisztál, ez az oka a Jobbik fúrásának. Lehet vele nem egyet érteni, akkor is ez van.
Egyébként meg merem kockáztatni, hogy a nyilasokról fogalmad sincs, annyit tudsz róluk mindössze, hogy Dunába lőtték a zsidókat. Igaz?"

"A kormányom és pártom" -- ezek szerint valójában én kormányozok? :DDDD Pedig még pártot se alapítottam... vagy én vagyok Bajnai Gordon *-) Ha ez igaz, akkor rögtön felemelem a fizetésem. :P

Egyébként kockáztass nyugodtan. Felőlem... :)

@Turner: Amit írtál, abból mi vonatkozik rám? Csak mert ugye engem is megemlítettél ott.


@Vidéki 2009.05.09. 10:43:29
"@Nádasi Balázs:
Te kinyilatkoztatod: „Valóban nyilas szimbólum, attól függetlenül, hogy valaha a magyar királyi család zászlója volt.”
Ez nem érv, hanem olyan kinyilatkoztatás, aminek logikai alapja nincs, egyedül a te ellenérzéseid alapozzák meg.
A 65 évvel ezelőtt létezett, (ma már nem létező) nyilaskeresztesek zászlajában piros-fehér csíkos alapon egy hatalmas zöld nyilaskereszt volt.
A te érzelmi érveid alapján az amerikai zászlóról is ki lehetne jelenteni, hogy nyilas szimbólum, vagy minden vörös zászlóról, hogy „náci” szimbólum."

Kedves Vidéki!

Úgy tűnik, nem értettél meg, ami ugye elképzelhető. Esetleg szándékosan nem, ami már ugye némiképpen problémásabb, esetleg azt feltételezi, hogy demagóg módon akarsz vitatkozni, de induljunk ki inkább előbbiből.

Valóban nem készített szerintem senki semmilyen szociológiai felmérést az ügyben, hogy e percben mi számít nyilas szimbólumnak. Logikai alapja talán az van, hogy az összes megfigyelt esetben nyilasok vagy ezzel szimpatizálók használják. Persze, a gond ott van -- és ezzel könnyű takarózni --, hogy az igazi nyilas zászlót, ahogy az igazi hungaristát is, mint tiltott önkényuralmi jelképet, tilos használni. (Tudtommal.) Ilyenképpen talán kevés olyan ember is van, aki azt mondaná magáról: Én nyilas vagyok. Feltehetően olyan szavakat használnának magukra, mint "magyarérzelmű", "radikális", "szélsőjobbos" stb. Ahogy az eredeti zászlókat se használja már senki. De cizellálva igen.

Az Árpádsávos zászló, noha történelmi jelkép, és Magyarország királyainak volt zászlaja, manapság már csak történelemkönyvekben bukkan fel, vagy régi címerekben (pl. magyar címerben, a titkosszolgálat vagy a ZMNE címerében), de amenyiben az utcán feltűnik, lobogtatja a szél, akkor szinte biztosak lehetünk benne, hogy vagy egy neonáci-nyilas-hungarista-szélsőjobbos-akárhogyhívjuk, nem a használt szó a lényeg- lengeti, vagy pedig olyan, aki ezzel szimpatizál. Természetesen, üzenem sokaknak, még mindig sokkal magyarabb, de ebben, hogy mi magyarabb a másiknál, igen nehéz dönteni, nekem leginkább a lyukas magyar zászló és a Kossuth-címer tetszik (hiába, no). Én nem azt kétlettem, hogy az Árpádsávos zászló ne lenne magyar; de azt biztosnak tartom, hogy a történelemkönyvek lapjaira való, és hogy aki ilyennel járkál az utcán, az nem azt akarja kommunikálni, hogy ő szeretné, ha találnánk végre egy Árpád-házi magyar királyt, és trónra ültetnénk; feltehetően azt, hogy ő bizony szélsőjobbos-nyilas-neonáci-hungarista-radikálos-fasiszta-akárhogyhívjuk, és számára fontosabb az, hogy saját magyarságát másokkal szemben fogalmazza meg (ő mi NEM), mintsem hogy elfogadná ténynek, hogy a világról máshogy is lehet gondolkodni, nem csak végletekben, és hogy ezért még a másik ember nem magyargyűlölő zsidóbérenc stb.

Gondolom én.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.05.20. 22:25:18

@Nádasi Balázs: "de amenyiben az utcán feltűnik, lobogtatja a szél, akkor szinte biztosak lehetünk benne, hogy vagy egy neonáci-nyilas-hungarista-szélsőjobbos-akárhogyhívjuk, nem a használt szó a lényeg- lengeti, vagy pedig olyan, aki ezzel szimpatizál." >> nem gondolnám, hogy egy Fidesz naggyűlésen annyi náci (vagy akármilyen) ember lenne. Azt sem, hogy nincsenek, de túlzásd lenne azt állítani, hogy mindenki aki meglengeti ezt a zászlót náci...

"@fraki: "De ismétlem, az egész egy vicc, lyukra futtok, hülyék vagytok,"

Egyetértek."

Erre írtam, hogy hagyjuk a hülyézést légy szíves...

Keresel valamit?

Az alábbi ügyes kis program segítségével kereshetsz a blogon:

Így se? Értesíts egy kommentben, vagy e-mailben hogy utánajárhassak!

süti beállítások módosítása