BLOG

Demszky bebetonozva...

írta: turner ; 2009.03.20. 20:38

Hölgyeim és uraim! Engedjék meg, hogy bemutassam a régió, de lehet, hogy egész Európa legkeményebb, legstabilabb főpolgármesterét. Igen a jó öreg Demszky! A minap egy szerénynek igencsak nem nevezhető interjút adott az Indexnek. Állítása szerint őt még a komcsik sem tudták elüldözni -sajnos. Remélem a budapestieknek sikerül jövőre. Bár elmondása szerint nem indul többet a főpolgármesteri székért, én azért ebben nem vagyok olyan biztos.

Főpolgármesterünk emellett ha kell még Sarkozynek is megereszt egy telefont ha a Bamco-val nem egyezik meg a BKV (lévén a Bamco egy francia cég):

"Mikor megy a telefon Sarkozy elnök úrnak?"

"...Most nem megy a telefon, remélem, hogy idáig nem jutunk el."

Majdnem lefordultam a székről, annyira röhögtem -kínomban. Elképzelem a szituácíót, ahogy Gábor fölhívja Sarkozyt, a bejárónő közli a francia elnökkel, hogy Demszky Gábor van a vonalban :) Vajon mit mondana Sarkozy? Nekem van egy sejtésem: "Who the f**k...?" Majd miután elmondja búját, bánatát, Sarkozy elhajtja: "Bocs, de épp Carlaval vagyok, szarok rád is meg a metródra is!" Vagy ő mit képzel?

Videó Demszkyről és a tojásokról lentebb :)

 

Régi, szép idők... Amikor még bűntetlenül lehetett dobálózni...

 


szólj hozzá : demszky

A bejegyzés trackback címe:

https://kiforditott.blog.hu/api/trackback/id/tr991015029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi ügyes kis program segítségével kereshetsz a blogon:

Így se? Értesíts egy kommentben, vagy e-mailben hogy utánajárhassak!

süti beállítások módosítása