Álszentségből 5-ös
írta: turner ; 2011.01.12. 07:50 · 4 trackback
Nem jó a negatív kritika az országnak az uniós elnökség idején.
Vajon ki mondta ezt a mondatot?
a) Orbán Viktor
b) Szijjártó Péter
c) Schmitt Pál
A helyes válasz: egyik sem. Ki nem találja a kedves olvasó...
Mesterházy Attila az MSZP elnöke -és most már kijelenthetjük haláli nyugalommal- az álszent kétszínűség császára mondotta eme szavakat. (Igaz, szerinte az MSZP egy becsületes párt, becsületes emberek értékalapú közössége).
Kovács Laci szintén álszenteskedett egy sort, de az ő szavai szó szerint szart sem érnek.
Ha külföldről az országot kritizálják, egyértelmű (főleg az MSZP-nek), hogy a jelenlegi kormányt kritizálják. Ebből pedig a szocik politikai tőkét próbálnak kovácsolni. (Elgondolkodtató tehát, hogy valóban nincs-e köze a szociknak a külföldi média "hadjárathoz", annál is inkább, mert pl. az őszödi beszéd fele ekkora balhét sem generált a határokon túl.)
Egy szó mint száz: a szociknak kifejezetten jó, ha kritizálják az Orbán-kormányt, s meg merem kockáztatni, akkor is ördögszarvval a fejükön, tenyerüket dörzsölve vigyorognának, ha a kormány -jelen esetben zakk und pakk az egész ország- belebukna a fél éves EU elnökségbe.
Mesterházy szavai tehát minimum álszentek. De inkább köpönyegforgató, gusztustalan, átlátszó köpködések...
290 hozzászólás : mszp pofátlanság
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Nyugdíj - mi a helyes döntés? 2011.01.13. 10:38:26
Trackback: Megint jönnek, rárontanak… 2011.01.12. 17:59:34
Trackback: A dícséret az övé, a sértés a miénk 2011.01.12. 17:17:35
Trackback: Ezért nem lesz nyugdíjam?! 2011.01.12. 15:09:26
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Amidazophen 2011.01.12. 23:14:08
Bundili 2011.01.12. 23:14:20
fitball 2011.01.12. 23:36:38
fecsa 2011.01.12. 23:45:10
MSZP szerintem meg még mindig olyan töketlen, hogy ebből a szituból előnyt kovácsoljon. Bár Isten ments ettől.
És, hogy öszöd miért nem váltott ki ekkora felháborodást EU-ban? Nos azért, mert általánosságról beszéltek, eu megértette, csak velünk próbálták megetetni itthon, hogy itt minden fekete-fehér.
Most mindenki saját bőrén tapasztalhatja a választási ígéreteket, hogy ki-mit hazudott, reggeldélbeneste.
Bornyitó 2011.01.13. 00:12:41
Alamio 2011.01.13. 00:13:28
asztamindenit 2011.01.13. 00:13:47
Először is:tényleg annyira mindenhatónak gondolunk egy totálisan bukott,minden szempontból impotens ellenzéki pártot-amely egyébként egyetlen hiteles arcot sem képes felmutatni,és akire a kutya se figyel-,hogy azt gondolhassuk róla;ő befolyásolni tudja a nyugati médiumokat?
Másodszor:nekem személy szerint a belem fordult ki attól a politizálástól,amit a fidesz gyakorolt 8 éven át.Mit láttunk?Történt valami a parlamentben-ahol ők nem voltak jelen,mert büdös volt a munka azért a pénzért-majd ha határoztak valamit,odazavarták a kamerák elé a szíjgyártópetikét,aki alaposan lefikázta azt,ami történt.Nem volt nemzetközi sajtója a dolognak,az tény,viszont nem is olyan fajsúlyú kérdésekről volt szó,mint ama sajtószabadság,vagy ama nyugdíjpénzek lenyúlása.
De a nyugatiak biztosan hülyék,nem tuggyák hogyan köll csinyáni,majd mi megmutattyuk neki,a párbajtőr-hejesírás és skiccbajnok vezérünkel az élen.Éllyen Magyarország!!Éllyen kenyéren és vizen!
Ianas 2011.01.13. 00:14:43
Igazából nem akarok nyíltan párhuzamot vonni közte, és bizonyos "jeles" történelmi személyiségek között, mert illetlenség volna, de tagadhatatlan, hogy nem ő volt az egyetlen politikus, aki beszédeivel tömegeket vett le a lábáról.
De sajnos ez bennem igen visszás érzéseket kelt.
Alamio 2011.01.13. 00:16:26
Alamio 2011.01.13. 00:22:11
@asztamindenit: Ez a "totálisan bukott,minden szempontból impotens ellenzéki párt" a parlament tagja, tehát ha megnyilatkozik, akkor az téma lehet a sajtóban, mivel van mögötte támogatottság (reálértéken jelenleg 20% körüli). Úgyhogy nem értem a kiakadásod okát - illetve annyiban igen, hogy szerinted nem ez a fontos probléma, hanem mással kéne foglalkozni. Azonban a demagóg dumákat neked is sikerül leírnod: a kivonulás nem egyenlő a jelenlét hiányával- akkor inkább be sem megyek. Az egy protest volt, amit az ellenzék most is alkalmazhatna, sajtót is kapna. Ey bevett eszköz, a finn parlament is (meg nem mondom az évszámot) 4 évig csinálta. De Haidert sem mindenki hallgatta végig. Ugyanúgy munka a protest- Te is ezt csinálod itt. Protestálsz, előadsz egy véleményt. Csak Te nem vagy választott képviselő.
Ianas 2011.01.13. 00:27:07
Attól veszélyes, hogy populista, manipulatív, és nincs mögötte semmi más, csak hatalomvágy. Én így gondolom, nem kell egyetérteni. (Félreértés ne essék, én még azt is elhiszem, hogy jót akar, sőt még azt is elhiszem, hogy ő maga is elhiszi, hogy ő a Magyarok Megváltója -- de akkor még jobban félek.)
Alamio 2011.01.13. 00:33:31
Célokat én látok, látok rá jó, és rossz intézkedéseket is (szerintem) megoldásként. A célok szerintem követhetőek, de elfogadom, hogy valaki számára nem (meg azt is lehet, hogy tévedek szegmensekben).
asztamindenit 2011.01.13. 00:33:34
Kedves Fidesz közeli,fideszre szavazó,fideszben hívő polgártársaim,kik szellemesebbnél szellemesebb kommentekkel láttátok el az étert.Én-aki egy szavazni nem tudó polgártársatok vagyok,nem vagyok sem bolsevik,sem komcsi,sem ballib,sem elempés,csupán egy adófizető állampolgár,aki megfelelő programot nem hallott egyik oldalról sem ama választások alakalmával-kívánom nektek:jól lopjon a kormány,már így is jól lop,szemetek már nincs,így nem látjátok,hogy ti vagytok a szegények.És nem csak lelki.
Alamio 2011.01.13. 00:37:41
Bornyitó 2011.01.13. 00:38:45
A lényeg: mivel saját maga alkotja szabályait és nem az országgyűlés, gyakorlatilag bármit betilthat az erkölcsre hivatkozva. PL: azt írom h a Kormány hazudott a túrósgombóc áráról, a tanácsnak ez nem tetszik és keresnek az újságban valami olyan részt ami "erkölcsileg" kifogásolható, elküldik a büntit, és az újság tudni fogja h ezt a túrógombócos incidens miatt kapta. ez egy példa a számtalan visszaélési lehetőségre. és mondom, korlátlan ellenőrzés. ja és a blogokat egy bizonyos látogatottság után hírportálnak minősíthetnek amit ugyanúgy lehet büntetni, remélem jól sikerült elmagyaráznom.
Magyarországon nincs sajtószabadság, és nem csak aFidesz kezében van rossz helyen ez a felügyelet, ha van lehetőség a visszaélésre akkor lesz is, hiába mondja a Fidesz h nem lesznek.
A média ilyen mértékű ellenőrzésére csak harmadik világbeli diktatúrákban találunk példát, Európa egyik alappillérét döntöttük meg hej
asztamindenit 2011.01.13. 00:41:26
asztamindenit 2011.01.13. 00:45:13
Alamio 2011.01.13. 00:50:12
Ez a "fellebbezni nem lehet" mantra jól beégett a blogszférába. Technikailag ez igaz is, viszont van jogorvoslat, ami nagyon hasonló- azt a cikkelyt most nem találom, de homályosíts fel: a jogorvoslat esetén nem lehetséges felfüggesztetni a befizetést? (szerintem de, mint ahogyan minden ott relevns bírságot a bírósági eljárás annulálhat).
A kinevezés esetében az, hogy tisztán Fideszes semmivel nem jelent különbséget az ORTT kinevezési gyakorlatától. Ahol 50%+1 szavazat a döntő, ott ennyit kell elérni. Az ORTT esetében ezt úgy érték el, hogy a koalíciós partnert (SZDSZ) ellenzékinek nevezték. Itt újdonságot nem látok, maximum kevésbé álszent hatalomgyakorlási technikát, minthogyha a KDNP-t tették volna ellenzékinek. A többségi szavazat itt is, ott is megvan.
Az, hogy egy jogalkalmazó (tulajdonképpen bírói jogkörrel) rendelkező szervezet mit tehet meg, azt mindig a kontroll-szerve határozza meg. Az jelen pillanatban a Magyar Bíróság. Nagyobb presztizsveszteséget még mindig nem tudok elképzelni annál, minthogy Annamária döntéseit a bíróság sorozatban semmisíti meg. Mert azáltalad leírt visszaélési faktorban ez bőven benne lenne.
Hány olyan szervet mondjak, ami decentralizált, és maga alkotja meg szabályzatát? Ez önmagában nem érv, amennyiben működése logikus, és követhető (én egyébként erre nem látok egyelőre beépített garanciát).
És várom az első visszaélést. Mert eddig csak a sírást látom.
Alamio 2011.01.13. 00:54:34
És olyan szavazási rendszert én nem ismerek (pedig ismerek párat) ahol a távolmaradásnak még az oka is tudható.
A parlamenti patkó ürességéről: kétfelé bontom. Egyrészről: a Gyurcsány-beszédek alóli kivonulást igenis protestnek hívom.Miért, szerinted mi?
A másik, amit a szamai vitákban látunk. Ott meg tényleg nincs is helye a szakpolitikusokon kívül másnak. Ez utóbbin szokták a legtöbben felhúzni maukat, pedig ez tök' logikus. Aki agrárban jártas, az a VPOP szakmai vitájában ne vegyen részt, rendezze az agrár-szakmai kérdéseket a (másik) munkahelyén.
asztamindenit 2011.01.13. 01:00:22
Továbbá a maszop legalább a látszat kedvéért megtette azt a gesztust,hogy voltak "ellenzéki" képviselők a bizottságban.Mi,illetve Ti,vagy Ők nem,és 9 évre betonozták be őket,vajon miért...
asztamindenit 2011.01.13. 01:08:23
Propagandáról tudok.Olyan megnyilatkozásokról,amikor egy két és félmilliós nézettségű híradóban indok és ellenjavaslat nélkül pocskondiáznak egy intézkedést.Aminek következtében tanácstalan leszek és nem megyek el szavazni.De nem vagyok ám egyedül,ajánlok egy kis matekot a figyelmedbe,amiben én egyébként nem vagyok jó.De!Azt még én is ki tudom számolni,hogy az úgynevezett kétharmad az nincs annyi,mint akik nem mentek el szavazni.Szóval kinek a nevében király a király?
Ebben az esetben talán érdemes elgondolkodni azon,hogy kinek a pöcsével verik a csalánt.
Bornyitó 2011.01.13. 01:09:23
Szalai Annamária ura közvetve a média hatóságnak de ezt már leírtam.
De meguntam nagyon itt írkálni. értem én h nem támogatod a szabad vélemény nyilvánítást. én támogatom. olvasd vissza miért szar ha mindenkit ellenőrizhetnek.szeva
Alamio 2011.01.13. 01:26:58
Te nem érted, mit írtam. A törvénynek a "gumiszabály" jellegét mindig, minden esetben a jogalkalmazó tölti meg tartalommal. Így alakult ki pl. az a gyakorlat is, hogy a közszereplőnek többet kell elviselnie. EZ sincs törvényben rögzítve, csak mindenki azt hiszi. Ha ezen változtatni akarna a mádiahatóság, na az a bírósági gyakorlattal ellentétes lenne, és végignézhetnénk egy kétes kimenetelű pert, ami értelmezi a médiatörvényt.
Az meg megbocsáss, de természetes, hogy egy törvény bevezetésekor a gyakorlat nem kialakult. Mint ahogyan az sem triviális, hogy a törvény célja a törvénysértés megelőzése. Végy alapesetek egy emberölést. Ott a törvény célja (btk. szerinti) szerinted az, hogy azt megakadályozza? Dehogyis, hanem az, hogy hogyan szankcionálja. (Amúgy is jogász körökben sem triviális, hogy mi is a büntetés célja- ha Pokol álláspontját körülbelül hozhatom, "a büntetés célja önmagában van"). Egyébként pedig jól látod, egy törvényt a gyakorlatból ismerhetünk meg. Van, ami ránézésre nem jó. Na, ez nem ilyen, ez egy komplex szabályozás. Hogy mit kell belőle kirostálni, a gyakorlatban derül ki. Egyébként ez biztos, hogy talonban volt nekik, ennyi idő alatt egy ilyent összehozni nem lehet.
Alamio 2011.01.13. 01:30:21
Befelé viszont feltételezem, hogy dolgozik minden politikus- a hivatalában.
A Miniszterelnök a mindenkori nép kegyelméből az, ami (Népfelség elve). A nem szavazó réteg indifferens, aki véleményt akart mondani a választáson, megtette. A többiek úgy döntöttek, hogy nem hallatják véleményüket, azaz a népfelség elve alapján belenyugodtak a döntésbe.
Alamio 2011.01.13. 01:33:53
Bornyitó 2011.01.13. 01:34:45
Alamio 2011.01.13. 01:43:00
ave 2011.01.13. 02:33:49
De hat ha nem igy van, az meg nem alszentseg, te blod blogger.
Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.01.13. 05:20:24
A Nemzeti Hazug Gonosz törpével és "bandájával" ( aki a vagyonát, politikusként " harácsolta" korrumpálta össze, s a személyi kultusszal fűszerezett Diktatúrát akarsz. ( "Aki nem velünk van az nincs.".jelszóval. Tehát függő viszonyban, félelemben állandóan..Munkahelyi besúgókkal...)?
VAGY. egy szociális érzelmű piacgazdaságot vezető Demokratikus jogokkal egy MSZP és a hozzá csatlakozó Demokratikus Pártokat és egy Demokráciát megtartó Koalícióval , ha kell Gyurcsánnyal,akit Európa és a világ is elismer,.. vagy Bajnaival ha vállalná... aki Oszkóval helyre tette a szakadék széléről az országot... (Gyurcsány akik 8 év fizetését , ami nem kis pénz , nem vette fel, ill. jótékonyságra adta s aki a vagyonát politikusi pályája előtt vállalkozókénti tevékenységgel( sok embernek munkát adva) szerezte? Akik között voltak ( mint a Fideszben is vannak, korrupciós ügyek pl.maga Orbán is a Tokajjal, 12 állami gazdsággal, csak azokat a Polt Péter megmentette,...a más pártokban (SZDSZ, MSZP) direkt keresve, ha kell szinte bosszú hadjáratot csinálva elővette.
Készek még hazug vádakra is képesek, de nem sikerül Gyurcsányt a Nagy " ellenséget" perbe fogni,pl. Sukoró ügyben ahol már Matolcsy és Orbán is "tárgyalt" s ki tudja milyen korrupciót ajánlott?
Az előző 8 év "Köztársaság" volt, de ez a mostani már csak Társaság, mert egy kis "Társaság" csinálja magának az Alkotmányt, a Választási törvényt, a hatalmat építi ország vezetését pökhendi módon Önkényuralmi módon vezeti s a gazdaságilag leamortizálja az országot. A Rasszista csürhe Orbáni segítséggel, uszitással, ott ül a Parlamentben és csicskázik, mást nem tehet....
Szóval lenne még összehasonlítási alap--VÁLASSZ!!!!!!!!!
Az EU értette az Öszödi beszédet,( ami minden magyar volt és van hatalmi politikusra értette , pl arra amit Orbán most is hazug módon csinál...),..de ezt hazug módon kommunikálta, " leamortizálta", papagájkodta az ellenfélnek nem számító hanem ellenséges jobb oldal Orbán vezetésével. Ezzel tudta becsapni a választókat. na ezért vagyunk most itt.
Szóval lenne még összehasonlítási alap--VÁLASSZ!!!!!!!! de jól válassz, mert a legutóbbi megbutított, becsapott és szűk látókörű választóknak is köszönhetjük a mai helyzetet.
Tehát Magyar választók nem követhetnek el újabb választási hibát, mert akkor beesik az ország a szakadékba, és évtizedig ki sem jön...s még véres ára is lehet....
Harcimaci 2011.01.13. 05:54:03
Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.01.13. 06:26:39
Szeretem az ilyen szakértőket, akik megmagyarázzák, hogy amikor az előző kormányok idejében 150 dolláros hordónkénti nyersolajár mellett 290 forint volt a benzin ára, most 80-90 dolláros olajárszint mellett miért kell 360 forintot fizetni érte. Ki is döntötte be a forintot már többször az elmúlt fél évben??? na???????
sprenczl 2011.01.13. 07:16:40
mese-mese-meskete 2011.01.13. 07:22:49
Amit itt az őszödi beszéd óta a fidesz csinált, az egyértelmű hazaárulás, a minél rosszabb annál jobb szemlélet!
Id. Lencsés István 2011.01.13. 07:30:43
1. Azon személyek, akik eddig zugban törvénytelenűl főzték a pálinkát, most szabadon tehetik. Kár értéke 8 millárd jövedéki adó.
Lefordítva: Megjutalmazta Orbán azon személyeket, akik az érvényben lévő törvényt annak módosításáig megszegték, jövedéki adócsalást végeztek huzamosan, visszaeső módon.
2. Orbán kormány és a szponzorok.
Elmondható: 200 000 ember érdekeit képviselik, de nagyon.
pjm 2011.01.13. 07:41:52
Steve 2011.01.13. 08:08:18
Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2011.01.13. 08:12:15
és egyéb anyagokat. Kérek mindenkit, hogy jöjjön, aki
pedig nem tud, az készítse el őket saját lehetőségei szerint!
ami kéne:
- léc, seprűnyél stb
- táblaként használható karton vagy vékony lemez
- festék, filc, sniccer
- felirat-tippek.
helyszín:
Periszkóp Rádió, 7621 Pécs, Mátyás kir. u. 2.
aki nem is tud jönni, pénteken 3/4 16h-ra mindenképp
jöjjön a Kossuth térre a szoborhoz! különféle hangeszközöket
hozzatok, ha tudtok.
Mutassuk meg , ki is az igazi, valós kétharmad a demokrácia és a sajtószabadság védelmében!
TGabi 2011.01.13. 08:38:14
És a Fidesz mivel különb? Lassan túlszárnyalja Rákosi Mátyást, narancssárga kiadásban - úgyhogy vegyél vissza az arcodból!
Csak most nem padláslesprés, hanem nyugdíj-besöprés van.Ésatöbbi...
kirsten 2011.01.13. 08:40:25
Hát az orbán.
TGabi 2011.01.13. 08:46:28
Az öszödi beszéd hősiességét azért igencsak aláássa, hogy a fene nagy őszinteség zárt körben, kollégáknak volt prezentálva.
De tény, hogy sok olyan elem volt benne, ami miatt érthetetlen, miért hőbörögnek annyira, mert legalább magánkörben kiosztott pár eltájolt politikust.
Ld. Ne azért gyere politikusnak, mert jobban fizet, mint az autószerelés, stb. És ez igaz. Csak itthon nagy baj, hogy az emberek jobban hisznek a nagy hazugságokat szóló kommunikációnak, ha kellően szerkesztett, mint a valós tartalmaknak. Ezért mondják még értelmes emberek is, hogy "azé' kritizálnak a külföldiek, mert féltékenyek ránk(!)
ChatMan 2011.01.13. 08:52:28
Azután elolvastam itt a kommenteket, és rájöttem, hogy kb arra vállalkoznék, mint az az apuka, aki relativítás elmélet alkalmazásának csillagközi térben való fontosságáról próbálná meggyőzni a három hónapos gyerekét. Így hát le is tettem az értelmes beszéd lehetőségéről. Úgy döntöttem, hogy ha már a véleményemet nem is mondom el (teljesen felesleges volna az itt tapasztalható műveltségi szinten....persze kivétel azért elvétve van.)
Január óta érvényben van az itt "tárgyalt" média törvény....és csak olvassátok végig a bejegyzéseket....mindenki leírhatta amit akart (még ha orbitális baromság is, ráadásul jórészéből süt a rosszindulat)....de még senkit nem vezettek el bilincsben....akkor most van sajtószabadság, vagy nincs? Hol voltak a demokrácia e remek védői amikor röpködtek a gumilövedékek, viperával osztották a tüntetőket, és szándékosan ráterelték a békés emberekre a hőzöngöket?
Azért mégis jó ez a blog valamire pontosan meg tudom számolni az ellenzék számát. Ja....és tényleg kérek én is minden olyan érdeklődőt aki teljesen egyetért az itt kommentelő néhány ember különösen az "Ezt elkurtad gonosz törpe" nevet jegyző kommentelő szinvonalas bejegyzéseivel, hogy feltétlenül menjen el a periszkóp világrádió seprűnyeles tüntetésére, mert imádom nézni a hiradóban este, amikor 5-7 láthatóan igényes 90-éves megy seprűnyeles plakátokkal védeni a súlyosan megsebzett demokráciát.
........Csak ezt az "Ezt elkúrtad gonosz törpe" szöveget tudnám megérteni.....mert nekem nem is tűnt olyan nagyon alacsony törpe formának a gyurcsány demokrata ferenc.
TGabi 2011.01.13. 08:53:55
Na, most nagy hülyeséget írtál, komám. Kint nem ilyen sógor-koma-cimbora alapon mennek ám a dolgok, mint itthon!
Ott nem úgy van, hogy megsértődök, és rohanok a haverokhoz, mint Viki és a fiúk szokták!
ChatMan 2011.01.13. 09:05:01
prometheus_X 2011.01.13. 09:28:46
Poszt író, Te hülye vagy - "nem kicsit: nagyon".
Kotkodus 2011.01.13. 09:29:49
politikai kultúrának nevezik ezt...
én remélem az ország érdekében, hogy viktor tudja mit csinál, de közgazdászként azért vannak komoly kételyeim.
a médiapertpatvart illetően pedig - emlékezzetek vissza, hogy a fidesz is felszólalt az európai parlamentben amikor a médiát (vélt vagy valós) támadás érte (2004 körül)...
akkor most mindenki hazaáruló itt?
Kotkodus 2011.01.13. 09:35:49
én nagyon kíváncsi lennék az ÉRVEIDRE...
légy szíves indokold meg, hogy MIÉRT JÓ A MÉDIATÖRVÉNY!
esküszöm neked, hogy ha a jó érvek többségben vannak kész vagyok saját nézőpontomat revidiálni!
Kotkodus 2011.01.13. 09:39:06
ami a fidesz házatájáról kiderül az mind koholmány (a kommunista világösszeesküvés eredménye), hiszen nem emeltek vádat...
te tényleg nagyon jól átlátod a politikát. olyan magasságokban jársz amit más valóban nem érthet... :)))
mindenki hülye csak te nem...:)))
Escobar888 2011.01.13. 09:49:55
Akkor lesz nagyon nagy baj, ha ezek vissza kerülnek még az ország élére...
Artie 2011.01.13. 09:50:55
Apró különbségként talán annyit lehetne megemlíteni, hogy az USA 300 millió lakosú kis porfészek, alig valamekkora GDP-vel, függve a világ több 6 milliárd lakódjától, míg mi Nagy Magyarország Nagy Magyar Nemzeti Büszkeségű Lakosai senkitől sem félünk, minden bajunkat megoldjuk magunk, és depláne nem is kell nekünk a külföldi tőke ahhoz, hogy ne legyen két perc alatt államcsőd (vö. IMF, államkötvény-kibocsátások, satubbi).
kida 2011.01.13. 09:52:49
mistinguett · http://mistinguett.blog.hu 2011.01.13. 09:55:44
Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.01.13. 09:57:22
Aki azt hiszi, hogy politikai ellenvélemények ellehetetlenítése, az vagy buta vagy hazudik. Ezt bizonyítja, hogy mióta a törvény életbe lépett, soha nem látott mennyiségű kritika lepte el a sajtót. És megbuntettek ezidáig egy motherfackerező rappert, azt is csak majdnem, mert aztán mégse, nem úgy, mint 2007-ben a Gangszta számot játszó adót.
A cél nyílván az, hogy a gyerek a felnőtt anélkül kapcsolhassa be az adót, hogy hirtelen azt kelljen néznie, hogy vazelinbe mártózott celebnek nevezett hulladékok csúszkáljanak egymáson félpucéran.
De ha már kérded, akkor a "mitől nem jó", sokkal fontosabb és relevánsabb kérdés. Az EU vizsgálja ezt a kérdést, és remélhetőleg alternatívát is nyújt majd a "nem jó" részek helyébe, nem úgy mint az ezidáig rettegő, szörnyülködő, semmit nem mondó plebs.
Alternatíva megszületése esetén pedig, mint hallhattuk lecserélik a kifogásolt részeket.
Hol a gond ?
ChatMan 2011.01.13. 09:59:50
Már éppen kezdtem összeszedni az érveimet ami az új médiatörvény mellett szól, annak a tárgyszrű elismerésével, hogy nyílván mint minden törvény ez sem tökéletes, hiszen ez nem lehetséges. (Pl: a lopást tiltó és szankcionáló törvényeknek rengeteg ellenzője akad a börtönök falai között) ettől még szükséges és társadalmilag elfogadott.....
De ekkor megláttam a következő bejegyzésedet, amiből süt az elfogultság. Nem járok olyan magasságokban mint ezek szerint te, hiszen te tudod a tutit, még az előtt, hogy valakit meghalgatnál. Ha nem tűnt volna fel én senkit nem hülyéztem le senkit, de te mielőtt megvártad volna a válaszomat, már véleményt is formáltál rólam.
Sajnos ezek után nem tartom fontosnak, hogy a médiatörvénnyel kapcsolatos álláspontomat veled megosszam.
Részemről a diskurzunak vége. Túl okos és bölcs vagy, hogy az én póri véleményemet megoszthassam veled.
Kotkodus 2011.01.13. 10:06:03
jó érvek megint...
nem akartalak megbántani, csak karikaturizáltam előző bejegyzésedet: "hogy kb arra vállalkoznék, mint az az apuka, aki relativítás elmélet alkalmazásának csillagközi térben való fontosságáról próbálná meggyőzni a három hónapos gyerekét. Így hát le is tettem az értelmes beszéd lehetőségéről"
kérdés:
ez nem azt jelenti, hogy én mindent értek, csak ti túl hülyék vagytok ahhoz, hogy felfogjátok - ezért nem is sorolom érveimet...?
Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.01.13. 10:07:47
Ebben a kérdésben legjobban ezidáig Joseph Daul, a jobbközép frakció francia vezetője fogalmazott legjobban: index.hu/kulfold/2011/01/12/daul/
A posztírónak is igaza van abban, hogy az MSZP álszent. Véleményem szerint nem egy cikkben közvetlenül is benne van a kezük, és a legtöbben pedig közvetve akár az EU szoci frakcióján keresztül.
Viszont vélhetőleg a Fidesz is ezt tenné, fordított helyzetben, mert sajnos a magyrországi pártok látóköre meglehetősen szűk. Mindegyiké.
Kotkodus 2011.01.13. 10:15:21
de nagyon nehéz meghúzni a határt a sajtó moderálása és a cenzúra között. ez a határ mindenki számára máshol van (relatív).
emlékszel az 1998-2002 közötti állami médiára?
ha igen, biztosan tudod, hogy az akkori jobboldal konkrétan kisajátította magának azt. szerinted mire számíthatunk ezek után, ha a kormány elkezdi befolyásolni a magánkézben lévő médiát is?
nem született még elmarasztaló döntés? biztosan hallottál arról a passzusról, hogy az eu elnökség alatt felfüggeszti a nmhh a bírságolás gyakorlatát (passzus, amelyik véletlenül kimaradt a kormányunk által küldött fordításból)... ezt mivel magyarázod? képmutatás? egészséges önmegtartóztatás?
Kotkodus 2011.01.13. 10:17:38
ha ti tényleg azt hiszitek, hogy ez egy fekete-fehér játék, akkor nem is zavarlak titeket...
sok boldogságot az életben!
Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.01.13. 10:22:09
Minden kormány mindenkor lehetőségeihez mérten minnél több helyre saját embereket pakolt, és bezsebelte a médiát.
Mivel te tudod láthatóan mi történt 98-ban, és hogy lásd nincs különbség beteszek egy 2002-es hírt is és ebben a "sajtószabadság" részben érdemes olvasgatnod.
www.gondola.hu/cikkek/13230-_Mi_lesz_itt___-_gondola_osszeallitas.html
Persze csak akkor ha eddig azt gondoltad, hogy az MSZP teszem azt nem sajátítja ki a médiát mikor kormányra kerül.
Minden törvénynek különösen a bírságolós törvényeknek van bevezetése, felmentő hatálya. Ebben semmi újdonság nincs.
Abban van csupán igazad, hogy a dátum nem véletlen. Ez IS képmutatás. MO-n minen párt képmutató. De szerencsére minden párt demokratikus, még akkor is ha belső szerveződése egyiknek se az, és elérhető hatalmi ágakat, médiát bezsebelik ciklusonként.
Kotkodus 2011.01.13. 10:34:09
egy külömbséget látok ma: a privát média erős befolyásolása (törvényeken keresztül).
mi sem bizonyítja jobban ezt, minthogy a tv2 már igazolt is egy "hírpolitikai tanácsadót" a hírtv-től
eddig erre nem volt szükség magyarországon...
Kotkodus 2011.01.13. 10:35:27
Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.01.13. 10:45:34
Ezért nem teszik fosnak tőle, mert aztán bizonyíték lenne---ezért rendelték el amig Eu-s elnökség itt van, addíg nincs " bosszúállás" csak júl.1 től. Ez a válaszom Chatman Droidnak:)
Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.01.13. 10:48:22
Kotkodus 2011.01.13. 10:51:03
Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.01.13. 10:51:36
Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.01.13. 10:53:01
Kotkodus 2011.01.13. 10:53:31
vannak vélemények és ellenvélemények...
nekem az a bajom, hogy ÉSZÉRVET még nem hallottam a médiatörvény helytállóságát illetően...
soha nem divulgálták, hogy mely szakmai szervezetek vettek részt ennek kidolgozásában... MIÉRT?
Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.01.13. 10:55:58
Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.01.13. 10:59:04
A Fidesz DROIDIK azok akiknek tök mindegy- Fát is vághat a hátán Orbán akkor is lehajol előtte és kéri, hogy még üsse---Fidesz Mazohisták.-és ezek a kis alamizsnáért a lelküket is eladják.
Kotkodus 2011.01.13. 11:07:38
de nem hiszek abban, hogy a véleményedet ráerőltethetnéd bárkire.
oktatás útján lehet csak a sötétséget megvilágosítani.
érvekkel, ÉRVEK ELLEN.
sajnos a médiatörvény védői nem szeretnek érvelni: "ti nem értitek a mi fennkölt gondolkodásunkat" típusú gondolatokkal meg tényleg nem lehet és nem is kell szembeszállni...
nekik maguknak kell feltenni kérdéseket saját maguknak...
hozzáteszem, hogy én - magyrként - nagyon remélem, hogy a kormányunk tudja mit csinál (sajnos közgazdászként vannak komoly fenntartásaim...) az biztos, hogy - eddig - aki különutas politikát választott (komoly bankszervezeti v. nyersanyagkészletek megléte nélkül) az többnyire csúnyán megszívta...
Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.01.13. 11:24:32
"Aki nincs velünk az ellenünk van"....a FIDESZ TOVÁBB FEJLESZTVE ALKALMAZTA MÁR 2002 BEN IS és most is:
"AKI NINCS VELÜNK AZ NINCS"---na ezért is fog a Nép LŐNI!
Mert a Nincs most Több mint a van! ( Filozófiában is ez van:... a nincs fogalomban benne van a van, a Van nélkül nem létezik a nincs fogalom, tehát a Nincs is van!
Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.01.13. 11:29:21
Te idealista vagy és a számok embere . Én nem a számokkal támasztom alá a véleményem, hanem a logikával, tapasztalattal, és a tájékozodással. (mondjuk a történelem és a Filozófia örök igazságaival is)
Kotkodus 2011.01.13. 11:42:09
ki kell várnunk a ciklus végét, illetve lehet - a demokrácia szabályai betartása mellett - tüntetni.
a háború mindenkinek rossz!
addig is reméljük, hogy felébred a fidesz képviselők lelkiismerete és beindul egy ellenállás a centralizált - ellentmondást és ellenvéleményt nem tűrő - pártvezetés ellen.
a következő 3,5 évben csak ebben bízhatunk, ennek a mozgalomnak kell megerősödnie...
avionics 2011.01.13. 12:06:11
Kotkodus 2011.01.13. 12:15:09
Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.01.13. 12:16:16
Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.01.13. 12:17:45
avionics 2011.01.13. 12:23:21
avionics 2011.01.13. 12:28:09
Kotkodus 2011.01.13. 12:29:55
oktatás útján lehet csak a sötétséget megvilágosítani.
érvekkel, ÉRVEK ELLEN."
ez nem ugyanaz, hogy nem lehet őket meggyőzni...
emellett tény az is, hogy van egy kisebbség, amelyiknek, ha viktor azt mondaná, hogy irány a kút mert az hazafias öngyilkosság, akkor ők egymás után ugrálnának a kútba "éljen a haza" felkiáltással...
persze hasonló kisebbség létezik a szoci-rajongók között is...
birkák mindenhol vannak...
Kotkodus 2011.01.13. 12:34:45
persze a ballib is tényként kezeli ezt, de gondolom ez számodra még annyira sem hiteles...
egy kérdés: szerinted az, hogy mindenfélével lőtték a tömeget 2006-ban kinek a politikai tőkéjét növelte?
szerinted ez véletlen?
Kotkodus 2011.01.13. 12:37:53
elég nagy a baj így is...
Kotkodus 2011.01.13. 12:44:05
ha valaki azt mondja, hogy viktort azért szereti, mert bármire képes a hatalom megszerzéséért, azt gond nélkül elfogadom (ízlés dolga)...
de ha azt mondják, hogy viktor a megmentőnk, akkor bizony én csak azt látom, hogy az emberek nem tanúltak az elmúlt 100 év történelméből...
nekem viktor a pédaképem volt a 80-as évek végén... mára csak egy óüriási csalódás...
avionics 2011.01.13. 12:49:23
2006-ban akkora volt a tűz hogy nem kellett azt szítani.
Kotkodus 2011.01.13. 13:00:12
tök véletlen, hogy a randalírozó csőcselék a békésen tüntető tömeg felé csalogatták a rendőrkordont, ugye?
de nagy mák ez viktornak, hogy így alakult... (ez is véletlen, ugye?)
ha mosolyogni szeretnél a nk diplomácián és a goj motorosokon, nyugodtan tedd meg, de ettől ez még nem lesz lehetetlen...
szerinted a fidesz nem volt kapcsolatban a tüntetés hangadóival?
szerinted nem ők irányították a "tüzet"?
szerinted ez mind véletlen volt?
Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.01.13. 13:01:03
Papa és a Fia---
www.facebook.com/photo.php?fbid=1247798930651&set=o.169854769717975
Dikmá tezsvíreim! Az ott a sapkám....
Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.01.13. 13:05:57
Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.01.13. 13:08:22
A Fidesz Társaság alkotmánya:)
Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.01.13. 13:11:49
a gyogyóst hiába kezelik....évek óta:)
Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.01.13. 13:17:02
Orbán Viktor a lap szerint közölte, hogy kormánya februárban olyan intézkedéssorozatot jelent be, amely csökkenti a nyugdíjkiadásokat, a munkanélküliek támogatását és a gyógyszerek állami támogatását. Kijelentette, hogy vége a nagyvonalú és hosszan tartó munkanélküliségi juttatásoknak. De – tette hozzá a lap szerint – még nem állnak rendelkezésére olyan becslések, hogy ezek a lépések mennyi pénzt takaríthatnak meg a kormánynak. A WSJ és a Dow Jones üzleti hírügynökség által közösen készített interjúnak a Dow Jones által közzétett változatában ezzel kapcsolatban az is olvasható, hogy Orbán szerint „világossá kell tenni: senki nem mehet nyugdíjba a korhatár elérése előtt”. A kormány a munkanélküli segélyre való jogosultság időtartamát ez év második felében csökkenteni kívánja, és ugyanakkor közmunka-lehetőséget kíván biztosítani ott, ahol kevés a munkahely.
Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.01.13. 13:22:36
avionics 2011.01.13. 13:26:46
Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.01.13. 13:29:10
avionics 2011.01.13. 13:37:59
Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.01.13. 13:38:59
Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.01.13. 13:41:34
Dik má..ott a Vajda
Dehogy Vajda, az a Miniszterelnök...
http://www.facebook.com/photo_search.php?oid=169854769717975&view=all#!/photo.php?fbid=10150105799806014&set=o.1
itt a Hitleri mozdulat
Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.01.13. 13:48:03
Orbán a hátán vitte be a fidesz " csökevényt" .
KDNP -t( Kicsi De Nem Párt)
www.facebook.com/photo.php?fbid=187140877964808&set=o.169854769717975
Eltévedt...a gonosz!
Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.01.13. 13:57:46
na itt kellett volna egy kalasnyikov sorozat..és rendben lenne az ország.....
www.facebook.com/photo.php?fbid=122871051112260&set=o.169854769717975
Rákosi Mátyás fia...
Az utolsó 100 komment: