BLOG

Prostipártok...

írta: turner ; 2010.01.14. 08:00 · 1 trackback

Kurvul a világ, kurvul az ország, kurvulnak kis pártjaink is. Nem gondoltam, hogy megérem szőrös fejjel az MDF-SZDSZ szimbiózist, az új évezred politikai nászát. Dávid Ibolyáéknak teljesen elment az eszük... Vagy mégsem?

Miért jó ez az MDF-nek?

Egyrészről ennyi reklámot a büdös életben nem tudnának kifizetni. Tele van velük a sajtó, felfigyelnek rájuk. Ki tudja hány százalékot hoz ez majd a konyhára. Bokrossal bekerültek az EP-be, most ismét kockáztatnak. Amit kérnek: az SZDSZ megmaradt pártkatonája támogassa Bajusz Lajost. Ki tudja mióta tervezgették ezt, az legalábbis biztos, hogy Lajost nem az EP-be szánták, valószínűleg az az idei választás főpróbája volt.

Mit veszíthet az MDF?

A maradék konzervatív szavazó tábort (vagy annak egy részét). Lehetséges, hogy sok MDF szavazó most veszi észre igazán, mekkora "ribanc" is a pártjuk, hisz egy kis népszerűségért, 1-2 mandátumért bárkivel lepaktálnak.

Miért jó ez az SZDSZ-nek?

...illetve a párt tagjainak. Az SZDSZ ugyanis -most már hivatalosan is- megszűnt létezni, nem indul önállóan az országgyűlési választásokon (ezt is megértük) -mit is várhatunk egy 0 százalékon álló párttól? Az SZDSZ elnöke viszont valószínűleg esélyt kap (plusz még kb 70-80 SZDSZ-es politikus) a húsos fazék közelébe kerülni (igaz hús már nincs, de azért tunkolni is jól esik), hisz úgy néz ki, hogy kinyalta magának az MDF lista 7. helyét.

Mit veszíthet az SZDSZ?

Az égvilágon semmit, hisz nincs már SZDSZ.

Ki a nagyobb politikai prosti?

Nehéz eldönteni. Ibolyáék lepaktálnak azzal, akire álmunkban sem gondoltunk, maréknyi hatalomért, annál több lóvé reményében. Retkes már amúgy is középre húzott, egy esetleges képviselői állástól egyenesen el is csöppenne, ezért röhögve "lefeküdt" Ibolyának.

Az igazi hazárdőr Dávid Ibolya és társai. Kérdés, hogy sül el az MDF legújabb játéka. Mi történne, ha ne adj Isten az MSZP és az MDF (fícsöring SZDSZ) kettős többséget szerezne? Egyértelmű koalíció.

Vajon ez a két kis vergődő párt valóban az országért akar dolgozni vagy saját hatalomvágyát akarja kielégíteni -bármi áron?


37 hozzászólás : szdsz

A bejegyzés trackback címe:

https://kiforditott.blog.hu/api/trackback/id/tr291671149

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A kiégett sztár esete a kurvával 2010.01.14. 08:38:11

Érdekes dolog ez az MDF-SZDSZ szövetség. Persze most nem arra gondolok, hogy mit szólna ehhez Antall József, meg hogy egyáltalán a régi MDF-esek és SZDSZ-esek, hanem arra gondolok igazából, hogy nagyon sajnálom, hogy nem az MSZP-vel kötöttek megállapod...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Terézágyú 2010.01.14. 08:46:43

Ha a fidesz kerülne ilyen helyzetbe, hogy 5% alatt van, akkor ő mit tenne???????

sertésszamba:-/ malacmambó 2010.01.14. 08:52:21

Együtt meglesz az 5% és azután lehet veszekedni ki lesz Képviselő. Bárki bevásárolhatja magát náluk, ha van elég pénze.
Vajon kit is fognak képviselni ezek a szociálisan igen érzékeny, széles látókörű, minden tekintetben szakértői gittegylet ?

yafet 2010.01.14. 08:53:31

Lúzer SC!!!
Balfaszok, hazugok, és még a saját anyjukat is eladnák egy kisvárosi képviselőtestületi helyért....

Viktus 2010.01.14. 08:54:26

Mi van ezen meglepő?

1994 az SZDSZ koaliciót köt az általa megvetett posztkommunista MSZP-vel.

1998 Orbán Viktor kijelenti a Torgyán József vezette FKGP-vel soha, de soha nem koalicíózik, aztán meg mégis.

A pénz nagy úr a magyar politikai életben csak az számít, amelyik banda éppen nagyobb százalékot hasít a tortából annyival többet vághat zsebre.

AutosVilli 2010.01.14. 09:00:35

A blogg bejegyzés utolsó 5 szava az igazság.

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2010.01.14. 09:01:52

Kurvák voltak ezek mindig is. A SzaDeSZ legalább be is dőlt. Most már csak rossz reklámnak jó - de tény, hogy az is reklám :)

Labancz 2010.01.14. 09:04:31

Két szalonképtelen és hiteltelen társaság. Mit is várunk tőlük.
Bocsánat, az első mondatom helyesen: Magyarország összes politikai pártja szalon- és hiteltelen.

Terézágyú 2010.01.14. 09:08:22

"Vajon ez a két kis vergődő párt valóban az országért akar dolgozni vagy saját hatalomvágyát akarja kielégíteni -bármi áron?"

Vajon van-e olyan párt/ember/politikus aki valóban az országért akar dolgozni vagy csak saját hatalomvágyát akarja kielégíteni -bármi áron?

Burma · http://www.ejatekok.com/ 2010.01.14. 09:10:38

kurvából lesz a legjobb feleség vagy nem??? :)

kávédávid · http://www.rednews.hu 2010.01.14. 09:15:31

Tökéletes jelképe ez a hazai politikai életnek. Nincs itt semmiféle gondolat, nincsenek szocialisták, kommunisták, konzervatívok, liberálisok csak tolvajok, rablók, gyilkosok.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.01.14. 09:21:19

"Mit veszíthet az MDF? A maradék konzervatív szavazó tábort (vagy annak egy részét)" Van még olyan? Szerintem aki az EU választás után is kitartott az MDF mellett, az már rég beárazta a liberális fordulatot. Az MDF most ugyanazt csinálja pepitában, mint a FIDESZ 15 éve. Akkor Orbánék váltottak liberálisból jobboldalivá, mert ott volt vákum (integrálva a széthullott kereszténydemokratákat), most meg az MDF vált jobboldaliból liberálissá, mert ezen a téren van üresedés.

Páneurópai Harci Kos 2010.01.14. 09:21:29

Sok pénzről van itten szó.
Az ő helyükben én is megtenném, és véleményem szerint bolond az aki nem:)

2010.01.14. 09:29:14

Még az a jó, hogy a fideszt meg a jobbikot, meg a kdnp-t egyáltalán nem érdekli a pénz és a hatalom.

Meg úgy általában: valóban reális (és egyáltalán nem naív) vágy az, hogy a politikai pártok azon versengjenek, hogy ki szeretne minél több pénzt adományozni a magánvagyonából a 'köz' javára.

Persze nem kell ennek az MDF-Szdsz összeborulásnak örülni, de azt azért túlzásnak tartom, hogy teljesen irracionális, illogikus és soha nem látott módon erkölcstelen lenne.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.01.14. 09:30:17

A 2002-es választásokon számolgattuk, ha úgy alakul, hogy kb.

FMPSZ: 43 %
MSZP : 38 %
SZDSZ : 7 %
MIÉP : 7 %
MDF : 7 %

Akkor mit tett volna az SZDSZ, ha azt mondja a FIDESZ, hogy FMPSZ-MDF- SZDSZ koalíciós kormányt szeretne, de ha ők nem jönnek, akkor kénytelem a MIÉPET bevenni?

Bizony lett volna Fidesz-Szdsz koala is:-)

netsrot5 2010.01.14. 09:30:24

Orbán már 1998 ban kúrva volt ( bocs prosti) , amikor kijelentett, hogy a Kisgazdával soha..és?---a hatalomért mit tett? heheheh
A Legnagyobb lúzer , és szélkakas a politikai palettán!
A többi kismiska hozzá képest

beszélő 2010.01.14. 09:37:59

@Terézágyú: Spekuláció, semmi alapja nincs.

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.01.14. 09:40:05

@Terézágyú: ugyanezt :) De meglássuk 4 év mulva ;)

@netsrot5: Azért az megbecsülendő a Viktorban, hogy Torgyánt sikerült teljesen leépítenie.

MDF elveszíti a törzsgárdáját, de több SZDSZ szimpatizánst kap. biztosabb a bejutás. Ennyi :)

Üdv:
www.kitvalasztanal.hu
Tippelős politikai oldal

Minarikede 2010.01.14. 09:43:32

@netsrot5: Azért a lúzer kicsit erős. Mert, hát ugye most fog másodszor nyerni választást a FIDESZ, ami ügye sok pártnak nem sikerült soha.
Itt van például a SZaDeSZ, az első két választáson sem sikerült neki, pedig akkor még 20%os támogatottsága volt. S manapság hol vagyunk ettől 0.00020%-on.

öregmogyi 2010.01.14. 09:44:35

Ibolyának nem kellett Kóka(d)t, helyett bevette a "Retkest".

beszélő 2010.01.14. 09:51:12

@yafet: A képviselőség megszerzése - biztos pénz, meg még hozzájön a mentelmi bizottsági védelem.
Teljesen hibás az a törvény, amely nem a közélet tisztaságát, de inkább a bűnözés takargatását szolgálja.
Helyette, inkább a BTK.-t úgy kellene szigorítani, hogy a politikai pályára igyekvők 15 évre kiterjesztett (visszamenőleges hatályú) büntethetőség alá essenek és ne bujkáljanak a mentelmi bizottság szárnyai alá.
Ha ma valaki ellen bűnügyi eljárás folyik, ha jelölteti magát képviselőnek, megszakad az eljárás.
Ellenkezőleg, ne lehessen jelölt, képviselő az aki vétett a törvények ellen.
Hogyan és kit képvisel az aki besározódik?
Hol vannak az alkotmány-jogászok?
Milyen erkölcsi-etikai igényesség érvényesül?

bng · http://emberitisztesseg.blog.hu/ 2010.01.14. 09:53:07

Vajon miért lesznek prostituálttá a pártok? Mert van rá kereslet. Aki nem akar ehhez csatlakozni, az kit érdekel?
emberitisztesseg.blog.hu/2009/07/12/miert_akarok_kepviselo_lenni
Mikor volt valahol hír, hogy XY tisztességesen viselkedik, példát mutat, és betartatja a szabályokat?

mindegykivagyok 2010.01.14. 09:56:25

@Terézágyú: Elgondolkodna,hogy mit csinàlt rosszul!!Ez eszedbe
se jutott?Ja,hogy Te is odatartozol,ahol csak lopni illik és a gondolkodàs fàjdalmas!

zsoltix 2010.01.14. 09:57:21

Ha a lakasban 20 fok van, odakint meg 5, akkor ha kinyitom az ablakot, 25 fok lesz bent? Ugye, hogy nem. De David meg Retkes valami ilyesmiben remenykedik.

AvgDvl 2010.01.14. 10:03:29

Az MDF-ben valamiért bíztam, de két dolog lenullázta őket, és nem telt egy hétbe.

1. valamelyik nap a PRIVÁT saját telefonomon "felhívott" Bokros Lajos. Kurvaanyázva nyomtam ki, mielőtt még elmondott volna bármit. Szopjon lovat az a párt, aki a privát szférámba furakszik.

2. ez az összeborulás a politikai paletta legkártékonyabb tolvaj bandájával, egy szóval gyomorforgató. Szopjon lovat az a párt, amelyik összefekszik ezekkel a moslék köztörvényes gecikkel.

Terézágyú 2010.01.14. 10:05:31

@mindegykivagyok:
"Elgondolkodna,hogy mit csinàlt rosszul!!"

Igen, a fidesz ilyen. Ez a legfontosabb jellemzője a fidesz húsz évének.

"Ez eszedbe se jutott?Ja,hogy Te is odatartozol,ahol csak lopni illik és a gondolkodàs fàjdalmas! "

Igen, biztosan oda tartozom, hiszen fel merészeltem tenni egy egyszerű kérdést a leendő kormányzó pártról...
Nagy az én bűnöm.

wagabound 2010.01.14. 10:12:22

Persze, persze, a túlélésért küzd mind a két morzsányi párt, nincs ebben semmi különös, de tegyük fel másképp a kérdést: jó lenne az az országnak, ha csak a két nagy párt és mellette a Jobbik jutna be a parlamentbe?...

csj 2010.01.14. 10:13:24

Kicsit sántít a Fidesszel való hasonlítgatás. Azért azt senki nem tagadhatja, hogy bárhol is álltak az elmúlt húsz évben, a komcsik országra gyakorolt mérgező jelenléte ellen igyekeztek mindig tenni. Az MDF szavazatai tartották tulajonképpen életben a fővárosi baloldali koalíciót. Ha meg merte volna lépni a politikai elit azt, amit Lengyelországban, Horvátországban, több balti államban is megléptek, vagyis hogy amiért egy absztrakt ideológiai berendezkedésre felesküdve letérítették országaikat az egészséges fejlődési és gyarapodási pályáról, ezért ki is zárták automatikusan magukat a jelenkor politikai világából -na akkor nem lenne Magyarországon ez a gyomorforgató taknyolás! A balti országokban ezt úgy fogalmazták meg akkoriban: a bolsikkal fel kell mosni a padlót! Ez a vonat nálunk már elment, kérem alásan... Az MDF szürkeállománya pedig végiggondolhatná, ha beengedik az ajtón a szadeszeseket ( és a mögöttük álló pénzt ), akkor könnyen úgy járhatnak majd, mint az MSZP - a farok csóválja a kutyát.
www.csj.hu

darnmarquee 2010.01.14. 10:14:50

agyarország! várom a posztot a ribancok ribancrától ezek után! németországot vezeti...

Zete · http://sikeresmagyarok.blog.hu 2010.01.14. 10:20:49

Mint egy régóta futó sorozatban. Lassan mindenki összejön már mindenkivel...

Spéter46 2010.01.14. 10:29:19

Kurvák!
Irány az MDF és SZDSZ összeolvadásából születendő új párt!
Ott lesz helyetek és címetek: helyetek az országút
címetek: Rákóczi tér
Minden más a madame Retkes Ibolyáé!

Oknyomozó 2010.01.14. 10:43:21

Amióta ez a hír kering, azon gondolkodtam topicot nyitok: Ki a legnagyobb kurva? címmel.
Mindig azt hallottam: keresztény értékeket képviselő, konzervatív párt a miénk. Ezért nem szavaztam volna rájuk soha, lévén ateista vagyok 100000%-ig.
Töprengtem, a "liberális", (legelőször erre a pártra szavaztam!), ma már csak buzi, drogos pártot mi kapcsolja össze, a keresztény, konzervatív párttal, mi lehet a közös nevező?
Csak egyvalami lehet: a buzi papok.
Ekkora elvtelenséget az MDF és Dávid Ibolya részéről nem bírtam elképzelni. Ennyit a keresztény magatartásról, ennyit is feltételeztem róluk.
Elnézést a homoszexuális, biszexuális, leszbikus emberektől, velük nincs semmi bajom, amíg nem akarnak felvonulni az utcán, éljenek boldogan, jó egészségben.

Kérdésem: Tudja-e valaki mikor van a kereszténység áldozatainak világnapja? (Copyright a mondatom).

szamojéd szomszéd 2010.01.14. 11:03:10

Retkes Ibolyáékra remélem az eddig elvakult híveik sem fognak szavazni, mentelmi joguknak uzsgyi - megindulhatnak ellenük végre a nyomozások.

Egyébként meg a Civil Mozgalmat ajánlom mindenki figyelmébe:
www.civilmozgalom.hu/

Van élet a fidesz-mszp-jobbik-on kívül is!

Horizont 2010.01.14. 18:05:53

Róluk ezek a sorok jutottak az eszembe:

Héja-nász az avaron (Ady)
.....
Vijjogva, sírva, kergetőzve,
Két lankadt szárnyú héja-madár.

Új rablói vannak a Nyárnak,
Csattognak az új héja-szárnyak,
Dúlnak a csókos ütközetek.

.......

Ez az utolsó nászunk nékünk:
Egymás husába beletépünk
S lehullunk az őszi avaron.

Keresel valamit?

Az alábbi ügyes kis program segítségével kereshetsz a blogon:

Így se? Értesíts egy kommentben, vagy e-mailben hogy utánajárhassak!

süti beállítások módosítása