BLOG

Egy igazán sunyi lépés a Fidesztől

írta: turner ; 2011.02.02. 11:36

Tegnap zárult le a magánnyugdíjpénztári őrület. Ezzel kapcsolatban olvastam az aznapi Vastagbőr posztot, amikor valami majd kiütötte a szememet:

"Fellegi Tamás miniszter, aki saját hatáskörében dönthet az áram áráról, előzetes bejelentés vagy tájékoztatás nélkül, a legnagyobb kussban 6%-kal felemelte az áram árát. Tegnap megjelent a Magyar Közlönyben, és febr. 1-én, vagyis ma már hatályba is lépett az új ár. És ezt a +6%-ot az állam teszi zsebre."

Micsoda? Nem akartam elhinni, pedig úgy tűnik igaz.

"A gáz árának januári növekedése után most az áram is 6-7 százalékkal drágul valamennyi háztartásban. A többlet nem a szolgáltatók, hanem az állam bevételeit növeli. A rendeletet semmilyen előzetes bejelentés nem előzte meg." (Index)

Még egyszer: ezt a +6%-ot az állam teszi zsebre!

Én elhiszem, hogy kurva nagy szarban van az ország, na de ez...? Ez a lépés a Fidesz évek óta tartó szónoklatainak, politikájának mond ellent. Ráadásul olyan sunyi módon, hogy arra szavakat sem találni. Bejelentés nélkül, szó szerint egyik napról a másikra... Ez beszarás.

2005 Fidesz.hu:

"Olyan választási ígéretre, hogy még több pénzt a privatizált energiaiparnak, nyomát sem leltem. Szavaik és tetteik köszönőviszonyban sincsenek egymással - emlékeztetett Deák András képviselő. A villanyenergia árának alakulása kapcsán elmondta: 2003 január elseje és 2005 január l-e között — miközben az infláció 11,8 % volt - a villamos energia ára 33 %-kal emelkedett. Csak 2005-ben átlagosan 9,8 %-kal emelte a kormányzat a villanyárakat."

Ti meg már februárban 6 százalékkal. Jól kezdőpdik az év, s hol van még az év vége...?

2009 Cser-Palkovics András MTI:

Az áramszolgáltatóknál keletkezett ötmilliárd forintnyi extraprofit azt jelenti, hogy az emberek az áramszámláikra ennyivel többet fizettek be, mint amennyit kellet volna - mondta pénteki budapesti sajtótájékoztatóján Cser-Palkovics András, a Fidesz helyettes szóvivője. Mint fogalmazott, ez az ötmilliárd forint az emberek, a fogyasztók pénze, amelyet vissza kellett volna adni nekik, a jogos tulajdonosoknak. Ezt szerinte kétféleképpen lehetett volna megtenni: vagy úgy, hogy a számlákon jóváírják vagy pedig visszafizetik.

Hajrá Bandi, el lehet kezdeni perkálni...

2010 Orbán Viktor:

„Be akarjuk bizonyítani, hogy szemben azzal, ami az elmúlt hét évben történt, senkit sem hagyunk az út szélén.”

Nos az egykulcsos adóval jó pár embert az út szélén hagytatok (pl engem is), a gáz után az áram árának emelésével még beléjük is rúgtatok...

Mondanom sem kell, a sort a végtelenségig lehetne folytatni. Egy szó, mint száz, ez kurvára alattomos és a Fidesz politikájával merőben ellentétes húzás volt...


10 hozzászólás : pofátlanság

A bejegyzés trackback címe:

https://kiforditott.blog.hu/api/trackback/id/tr682633065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Algopirin 2011.02.02. 13:53:36

A dolog nem meglepő. Ezen kívül csak kurvaanyázást tudnék hozzáfűzni. :)

Horizont 2011.02.02. 18:48:22

Más dolog ellenzékben lenni és más a kormányrúdnál!

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2011.02.02. 19:05:15

@Algopirin: Én azt nem mertem :D
@Horizont: Ezzel is egyet értek.

Horizont 2011.02.02. 21:52:28

@turner: Én meg nem értem:) Hogyan tudnak mind sorban tükörbe nézni! Osztom @Algopirin: véleményét!Olyan szerencsétleneknek érzem magunkat! Tényleg ezt érdemeljük? Csak ennyit? Siralmas.

Algopirin 2011.02.03. 06:59:00

Szerencsétlenek is vagyunk. Szerintem a dolog még 89-ben lett elbaszva. Akkor kellett volna akasztani. Ez kissé szélsőséges, ugyanakkor ha az lett volna most nem itt tartanánk. Az a baj, bármit megtehet az aki a körben bennvan. Bármit, következmények nélkül. Énmeg szerencsétlen helyzetemből adódóan havi százezerből tengődöm, és kiutat ebből jelenleg nem látok.

wlakos 2011.02.03. 11:58:34

@Algopirin: "Jobb később mint soha!" Lehet neki kell fogni pótolni a mulasztásokat.

Algopirin 2011.02.03. 12:01:53

@wlakos: ja, én mondjuk droid vagyok, tehát nem szervezek, de ha megszervezik nekem (és nem helyettem, hanem nekem (is)) akkor asszem mennék.
Eddig nem voltam híve az ilyesminek, de radikalizálódok rendesen.

wlakos 2011.02.03. 20:34:33

@Algopirin: Húú pedig onnan szervezni:) Azzal aztán nem sok mindent tudnának kezdeni!:D Mondjuk hívhatnánk simán puccsnak is, ezt Európában nem most csináltak utoljára!

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2011.02.03. 22:34:07

@Horizont: Úgy látszik, csak ennyit... :( Tegyük hozzá, h "rengeteget" köszönhetünk az utóbbi 8 évnek. Ha az kimaradt volna... Most aztán tényleg nehéz a szarból várat építeni.

Rodeo36 2011.02.05. 19:30:03

része ez az új stratégiai restrukturációs konvergencia gazdaságosságos pártpolitika 2011 első negyedére rendelt citációnak... értitek? nem-e? magyarázzátok meg nekem is, lécci?!

Keresel valamit?

Az alábbi ügyes kis program segítségével kereshetsz a blogon:

Így se? Értesíts egy kommentben, vagy e-mailben hogy utánajárhassak!

süti beállítások módosítása