BLOG

Az ország, ahol mindent el lehet adni...

írta: turner ; 2010.03.20. 07:10

Feri évértékelt. Eleve "furcsa", hogy az MSZP bukott miniszterelnöke öntörvényűen osztja az észt, nem is hallgattam végig -hogy őszinte legyek egyetlen másodpercet sem hallgattam bele Fletó okoskodásába. Más, sokkal nagyobb probléma van a tegnapi Gyurcsány-rendezvénnyel.

Nem is olyan rég tévesen írtam azt, hogy az őszödi beszédet osztogatni fogják Feri évértékelőjén. Még hogy osztogatni... Álmomban sem gondoltam, hogy ezért a gusztustalanságért (+bonus Gyurcsány-Orbán vita) van pofája valakinek pénzt kérni.

Hát NEM! Nem tudok indulatok és szó nélkül elmenni emellett. Gondolta volna valaki 2006-ban nem csupán azt, hogy Gyurcsány büszke lesz erre az ocsmányságra, de hovatovább -ő illetve talpnyalói- pénzt fog ezért kérni??? Üzlet viszont nincs vevő nélkül -> ezt valaki meg is vásárolja, miközben tele van az internet ezzel az okádékkal...? Kinek és mire kell ez a pénz? Hol élünk bassza meg???

Normális az, aki ezt megveszi vagy ennyire kibaszott' elvakult?

Normális az, aki ezt eladja vagy tényleg ekkora féreg? Féreg, mert valószínűleg olyan nyugdíjasokon nyerészkedik, akinek fingja sincs az internet használatáról. Féreg, mert azt mondja, hogy a beszéd az igazmondásról(??!!??) szól.

JÓ REGGELT! Ez a beszéd Magyarország szégyene! Vajon mit szólna a CNN és annak riportere, ha a fülébe jutna, hogy Magyarországon tényleg mindent el lehet adni...?

Ferit egy szóval tudnám jellemezni:

Szociopata: A szociopaták legnagyobb problémája, hogy nem tudják magukat különféle szerepekbe beleélni, mások helyébe képzelni. Ennek ellenére általában sikeresek, hiszen céljaikat keményen, sőt kíméletlenül megvalósítják. Egyidejűleg a szociopaták sima modorú, gyakran vonzó és spontán személyiségek, meggyőző beszélőkészséggel. Hazudozók, manipulálják a többieket, nincs lelkiismeret-furdalásuk, gyenge az emocionális életük, érzéketlenek, csekély mértékben képesek kontrollálni viselkedésüket, impulzívak és felelőtlenek. Azt a tényt, hogy csak saját céljaikat követik, legtöbb esetben jól tudják titkolni. (Forrás: Wiki)

Ismerős a jellemrajz? Engem kurvára emlékeztet Fletóra...


"Gyönyörű" kép a biznicről...


161 hozzászólás : kampány mszp gyurcsány pofátlanság

A bejegyzés trackback címe:

https://kiforditott.blog.hu/api/trackback/id/tr41853830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Brancalleone 2010.03.20. 08:12:18

Jellemző Magyarországra: végül az lesz a bűnbak, akit legalább zavar a hazugság, és az igazi álszentek, ez érdekből megtérők lesznek a ítélkezők.
A birka egyik definíciója a következő: megy a vezér után gondolkodás nélkül. Ha az a vezényszó, hogy bosszúból démonizálni kell a baloldal új vezetőjét is, akkor ész nélkül szajkózza, hogy "szociopata"
Akit az öszödi beszéd zavart az:
1. vagy még nem hallott politikust zárt körben beszélni
2. a szocik öreg komcsi vonalához tartozik és féltette a kocát
3. pofátlanul hazudik

(Mellesleg Orbán démonizálása is tahóság volt a szocik részéről- és ha van valami irracionalitás Orbánban, azt biztos, hogy 93-94 környékén szedte fel, amikor gusztustalanul támadták a volt komcsik és a fiaik. De azóta már eltelt 16 év, és aki még mindig ezekben a sérelmekben van leragadva az egy kártékony pszichopata állat, ez sajnos vonatkozik a politikusokra is és azokra jobbos frusztrált keménymagosokra is, akik 94-ben még jófejek voltak, e most bosszúból várják vissza Viktort)

közlekedési bűnöző (törölt) 2010.03.20. 08:25:27

Jellemző Magyarországra, hogy itt az is meg van magyarázva, hogy aki hazudott (csalt, lopott, helyettesítsd, amivel akarod), az gyakorlatilag jót akart, csak kiforgatják a szavait és különben is csak a mocskos jobboldali média sározza be...

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2010.03.20. 08:37:19

Skizofrénia:
vagy hasadásos elmezavar egy kóros állapotra, a gondolatok, érzések és csele­kedetek közötti összhang felbomlására utal.

A személyiség szétesése néha lassan alakul ki, máskor viszont hirtelen, heves zavarodottsággal, érzelmi nyugtalansággal kezdődik. Általában a serdülőkor táján jelentkezik, de kiala­kulhat későbbi életkorban is.

Gyakori az asszociációk felbomlása, az önmagukban értelmes, de összefüggésükben értelmetlen szavak használata. Sokszor jelentkeznek vo­natkoztatási és üldöztetési téveszmék, észlelési és koncentrációs zavarok, hallucinációk, bizarr motoros aktivitások.

Emlékeztet valakire? Hát persze, a Viktorra.
Hajrá Magyarország,
Hajrá Magyarok!

érdeklődő 2010.03.20. 08:40:06

A probléma lényege, amit a hírtv-s okosok és úgy általában a jobboldali média sosem igazán taglal, hogy MÉG MINDIG KÚRVA SOKNA HISZNEK AZ MSZP-NEK, MÉG MINDIG KÚRVA SOKAN FOGNAK RÁ SZAVAZNI. Miért nem beszél erről senki? Miért kell az országnak eltűrnie, hogy egy agymosott munkásőrgeneráció határozza meg a közgondolkodást? Miért nem lehet felnyitni az ő szemüket? Mit látnak Gyurcsányban? Miért nem látják, hogy szociopata és inkompetens? MIÉRT???

szempontpuska 2010.03.20. 08:42:33

az az érzésem nem csak a Gyurcsánybeszédet, de az öszödit sem hallottad soha

sorokinV 2010.03.20. 08:50:08

"Az MSZP szereti a zembereket, a zemberek szeretik az MSZP-ét! Néha nem úgy jönnek össze a dolgok, ahogy szerették volna (bátorság hiánya), de a szeretet a legfontosabb!
Az MSZP minidig adni akar a zembereknek, akkor is, ha reálisan nincs rá lehetőség! Akkor kénytelenek eladósítani az országot (bátorság hiánya), ahelyett hogy megmondanák a szeretett zembereknek, hogy most nincs pénz!"

Nagy vonalakban ennyiből állnak a szocik és Feri erre épít.

Higany 2010.03.20. 09:01:38

"Politikai igazmondás kultusza", ó baszd meg ekkora hazugságot! Kár, hogy az öszödi beszédet TITOKBAN, zárt ajtók mögött, a szűk pártelitnek mondta el. Sose tudjuk meg, ha nem szivárogtatják ki. Arról nem is beszélve, hogy a beszédben elhangzott nagy szavak ("változtassuk meg együtt ezt a kurva országot!") ellenére ugyanúgy folytatták az elkúrást, meg a saját pecsenyéjük sütögetését, a kispályás költségtérítéses trükköktől kezdve a jól bevált pénzszivattyúk működtetéséig.

érdeklődő 2010.03.20. 09:09:30

@Higany: Mégis ezrek, tízezrek azt gondolják, hogy ez az igazmondás. Ha Gyurcsány azt mondaná, hogy márpedig e fehér az fekete, akkor azt is elhinnék? Miért?

Mélységesen elszomorít, hogy milyen tömegek ostobultak el ebben az országban...

genyamagyar 2010.03.20. 09:11:06

Hihetelen hogy mekkora kárt okoz az Internet! Olvasni, értelmezni képtelen emberek blogokat írhatnak olyan dolgokról, amiről halvány lila segédfogalmuk sincs.

Valóban bún volt az OPNI-t bezárni, a blogírónak ott lenne a helye.

lüke 2010.03.20. 09:11:18

hát pont ez az
a nagy disznóságból sikert kovácsolni
a cinizmus teteje, z jellemzi az elmúlt 20 év politikusait

Kivlov 2010.03.20. 09:12:46

hogy ezt a féreg gyurcsit nem lőtte még le senki?????

genyamagyar 2010.03.20. 09:15:10

Egyébként ha valaki hazudott, az akkor Orbán volt. Szembeköpte a választóit minden egyes alkalommal. Ja és ne felejtkezzünk el a "rosszabbúl élünk mint négy éve" szlogenről, ami közröhej tárgyává tette az egész fideszt. Hazug banda!

genyamagyar 2010.03.20. 09:19:39

Mintha Orbán is kiadta volna könyvben a beszédeit... Akkor hol volt ez sok nyomoronc, akinek fáj a gyurcsányi igazság?

sorokinV 2010.03.20. 09:21:12

@genyamagyar:

Aszittem' a Feriszektában nem használtok zinternetet...

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.03.20. 09:21:31

@genyamagyar: +1

@Kivlov: megvan rá a lehetőséfed, miért nem teszed meg?
jaa, hogy csak a pofád nagy, egyébként csak egy puhapöcsü billentyű huszár vagy

a puhapöcsü billentyű huszár áll a posztíróra is

genyamagyar 2010.03.20. 09:22:23

@sorokinV: Klassz a helyesírásod! Te ezzel már király vagy a jobboldalon, ugye?

Kivlov 2010.03.20. 09:22:23

@halál megdöglesz kinyirunk:
az a puhapöcsű, aki a tv-nél megállt...

sorokinV 2010.03.20. 09:25:09

@genyamagyar:
@halál megdöglesz kinyirunk:

Télleg'! Az áhítat után Feri gyógyította a köszvényt kézrátétellel? Illetve az 1000 Ft-os Fericédé vásárlás, mintegy búcsúcédulaként, feloldozta a gondolatbűn ("lehet nem nyerünk") elkövetőit a hívők közül?

Levéltetű 2010.03.20. 09:28:01

Na, most már Szili is megnyugodhat, mert tudjuk, ki szivárogtatta ki a beszédet. Annyira büszke rá, hogy most még pénzt is kér érte.

sorokinV 2010.03.20. 09:28:22

@halál megdöglesz kinyirunk:
@genyamagyar:

hu.wikipedia.org/wiki/Aposztr%C3%B3f

Pl.: télleg', mégeccer', etc.
Ez nem helyesírás, hanem irodalmi stílus kérdése :D

ps.: "kinyírunk" az pidáúl' hosszú "í"-vel van, amúgy! Ha mindenáron ezen szeretnél nyűglődni, bogaram!

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.03.20. 09:31:04

@Kivlov: mondom én öcsém, ha ekkora arcod van akkor hajrá :)
segítsek csúzlit szerezni? szólj és meg írom kihez fordulj.

addig is csak fenntartom, hogy puhapöcs vagy :D

@sorokinV: jobb fan tudnál Te ennél jobbat is, miért fogod vissza magad? :D

uhhh (törölt) 2010.03.20. 09:34:01

Zseniális ez a riport.
Így néz ki,,mikor nem alákérdeznek.
Meg is lepődött gyurcsány,nincs ehhez hozzászokva.
-Miért hazudott?
-Finom volt a vacsora
-De miért hazudott másfél évig.
-Visszavittem az üvegeket
-Hogyan várhatja el,hogy az emberek támogasság ezek után?Miért hazudott?
-Tegnap esős idő volt

Kb. ennyire beszélt mellé a paraszt.

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.03.20. 09:35:49

@sorokinV: leszarom én a Te és más helyesírását, ha nem figyeltél volna én erről nem írtam, se neked se másnak

a "pidául"-al viszont ráhibáztál :D

uhhh (törölt) 2010.03.20. 09:36:34

@Kivlov:
ne akarjunk mártírt csinálni belőle,ha megölnék,lehet,hogy megválasztanák posztomusz miniszterelnöknek,és Klára(nem a Korda)személyesítené meg.

sorokinV 2010.03.20. 09:37:30

@halál megdöglesz kinyirunk:

Még csak most kezdek belejönni! Habár Feri és a feriszekta zrikálásának nincs különösebb sportértéke, ám kellemes tevékenység.

Lassan rendezni kellene a róla szóló apokrifékét és kiadni ürgebőrkötésben, nem gondolod? Mégiscsak vallásalapító...

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.03.20. 09:37:51

@Klájd: fáj öcsém, hogy nem bújik el mint egy pincebogár a napfény elől?

tudod ez jobbos szokás :D

sorokinV 2010.03.20. 09:40:46

@halál megdöglesz kinyirunk:

Télleg', a "jobbosok" mind a pokolba jutnak? Ők a sátán gyermekei? :D
Vagy mindenkire az örök kárhozat vár, aki nem hisz Feri isteni mivoltában?

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.03.20. 09:41:32

@sorokinV:
"Lassan rendezni kellene a róla szóló apokrifékét és kiadni ürgebőrkötésben, nem gondolod? Mégiscsak vallásalapító..."

hajrá tedd meg, egyre biztos vevőd leszek :D

@Klájd:
olvasd el még 1x lassan szótagolva, ahogy a vezér beszél :D

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.03.20. 09:43:08

@sorokinV: csak maradjanak itt, különben nem tudnék kiken röhögni :D

másikpista 2010.03.20. 09:50:20

Nekem legjobban a nyakba akasztható változat teccene, Kövér Lacisan előadva

sorokinV 2010.03.20. 09:51:27

@halál megdöglesz kinyirunk:

Hát igen. Feri hallgatása és a jobbosokon való röhögés kitesz egy teljes életet!
Néha még egy kis langyi sör és hideg virsli azért belefér nálatok?

Kalmár 2010.03.20. 09:51:40

Azért az tényleg beteges, hogy egy egyszerű érthető beszédet, hogy próbál meg úgy feltüntetni mintha nem arról szólna, amiről a szavak benne.
Egyszerűen azt mondta, hogy mindent elrontott, csalt, hazudott. Szeintem ebben semmi tiszteletreméltó nincs. Mivel letagadni már nem lehet, így elkezdi lobogtatni mint valami erényt. Vörös köd kell, hozzá, hogy úgy nézzünk erre a barna, büdös, puha kupacra, hogy azt bizonygatjuk róla: Ez bizony csokifagyi, nekem ízlik is!!

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.03.20. 10:00:10

@sorokinV: van más hasznos elfoglaltságom is, de most szabad időmben jó egy kicsit a jobbos fanokat osztani :D

@Kalmár: az a gond, hogy fél tőle a jobb oldal, mint az ördögtől.
Te is?

ő volt az, aki először letörte a vezér szarvát és ezt nem tudják elfelejteni, megbocsájtani neki :D

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.03.20. 10:08:19

Semmi furcsa nincs abban, hogy vannak akik az őszödiért fizetni is készek.

Vannak akik azért adnak jó pénzt kurváknak, hogy azok jól elgyepálják őket.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.20. 10:09:45

"ezt valaki meg is vásárolja, miközben tele van az internet ezzel az okádékkal...?"
Hát ez itt a nagyobb baj... Nem az hogy bárki letöltheti, hanem hogy ennyi embernek kell...

Bár lehet, hogy az unokáknak mutogatni veszik, mert ez akkora faszság, hogy azt már mutogatni kell...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.20. 10:12:12

@halál megdöglesz kinyirunk: Engem inkább az érdekelne hogy ezek után egyáltalán tükörbe hogy tudott nézni.
Szóval nemtom, ha én valakinek bármi rosszat teszek, akarva-akaratlanul, akkor elég szarul vagyok utána... Ez meg beszopatott pár millió embert, és lazán kiáll beszélni?

npcscs 2010.03.20. 10:20:55

bazzeg már ilyen is van...
napicsaj.com

sorokinV 2010.03.20. 10:28:19

@halál megdöglesz kinyirunk:

Mást sikert nem is tud felmutatni, mint hogy egyszer megverte a patásördögöt. Nektek megérte? Két percig ok. Öröm, izgatottság, büszkeség - de aztán mosolyogva nézni, amint az elftársak' szétkúrják az országot? Hmm?

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2010.03.20. 10:28:28

"Vajon mit szólna a CNN és annak riportere, ha a fülébejutna, hogy Magyarországon tényleg mindent el lehet adni...?"

Megvennék, hülyegyerek.

Unommáazegészet 2010.03.20. 10:38:07

Persze, hogy pénzt kér érte, mivel zsidó a lelkem.

eventus 2010.03.20. 10:38:42

Hát nekem az csapta ki a biztosítékot amikor megláttam a híradóban, hogy a cd-n magyar zászló van!!!!
Kész!!!

bigfater · http://bigfater.blog.hu 2010.03.20. 10:53:50

A jellemzés alapján a post szerzője szocipata. Csak tök sikertelen. :)
Ennyi.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.03.20. 11:00:56

Nem lehet valahogy elérni, hogy minden politikust elmeorvosi vizsgálatnak vessenek alá?

Rókakígyó 2010.03.20. 11:03:16

naívszarposzt naívszarhozzászólásokkal.

greycup 2010.03.20. 11:04:45

@eventus: na bammeg
rájöttek ők is, hogy nemzetiszínű szalaggal átkötve a szart is el lehet adni (mondjuk ebben csak loholnak a Fidesz után)

de mekkora ötlet lett volna rovásírással szedni a borítót!!!! LOL

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.03.20. 11:23:02

@sorokinV: tudott volna más sikert is felmutatni, ha a pártja nem szúrja hátba.

ezt, mint stabil balos szavazó soha nem fogom megbocsátani a maszopnak :/

ez az én értékrendemet és elkötelezettségemet még nem fogja megingatni.
mint ahogy azoknak a balos szavazóknak az árulása sem, akik a 300 forintos vizit díj szavazáson ellene szavaztak.

egyszerűen csak megvetem őket, mint ahogy az szdsz-t is, amiért kihátráltak mögüle, nincs ebben a szar ország lakóiban, politikusaiban, mind bal és jobb oldalon semmi összetartási képesség, még akkor sem, ha tudom, hogy amit teszek, az nem hoz rövid távon népszerűséget.

mindegykivagyok 2010.03.20. 11:38:32

A CD vevök kiérdemelték a SÖTÉTSÉG NOBEL-dijjàt!Gratula!

mindegykivagyok 2010.03.20. 11:40:52

Feco!A Rinocérosznak bababöre van a tiedhez képest!

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2010.03.20. 11:40:59

@szempontpuska: Ne aggódj, azt semmi pénzért nem hagytam volna ki... Ha Feri amúgy a hazugsággal akart leszámolni, hát miért nem számolt le vele???? Ugyanúgy hazudozott tovább, elvakult barátaim! Megdöbbentő, hogy milyen sokan nem láttok az orrotoknál...

sorokinV 2010.03.20. 11:42:04

@halál megdöglesz kinyirunk:

Bruhahaha!
Szerelmetes vezérednek volt azért pár éve arra, hogy legalább a toalettpapírt kicserélje a folyosóvégi retyóban, de még ennyit sem volt képes végigvinni!
Hiába kamuzik (sír-táncol-könnyezik) bármennyit, akkor is csak egy kolosszális szarkupac marad, egy senki, egy zéró, egy nulla! Kis szaros generációs pártot csinált a nagy MSZP-ből. Javarészt időskori elhülyülésben szenvedő közönségének tartja a vidám vasárnapokat és bizonygatja, hogy minden szuper, a valóság hazudik. Ezt az embert imádod te?

vauvauvau 2010.03.20. 11:43:06

Ez csak a másik orra alá történő borstörés példája.
Annyira gáz az a beszéd, hogy jaj, baromi ciki, éppen ezért árulja, szinte büszke rá, hogy így csökkentse a beégését.

Gy.F. tényleg nem normális, de nézd meg a családját, azok is ugyanilyenek.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2010.03.20. 11:52:39

@vauvauvau: Megnéztem az Index videóját, benne a nővérével, igaza van TBG-nek, mintha Feri lenne női kiadásban :DDD

A videó által belehallgattam a beszédbe is -nem is vártam mást igazából... A Fidesz így, a Fidesz úgy, Fidesz=Jobbik stb. Ez aztán az évértékelés bassza meg :DD

gaga 2010.03.20. 11:57:46

Gyurcsány Feri
A brokit a nép szájába veri
És még tetszik is neki:)))

fran7 2010.03.20. 11:58:22

@halál megdöglesz kinyirunk: Ahhoz, mit szólt az erkölcsi érzéked, amikor Fletó azt az embert szúrja, szúrta hátba, akivel hétfőként együtt indított a Miniszterelnöki Hivatalban és legközelebbi munkatársává tette, hiszen szegről végről a családjához tartoztt, s most is őt hibáztatja a 100 napos programokért. Fletó a párt vezetést megkerülve került hatalomra, elárulva a párt elképzeléseit, Kiss Péter miniszterelnöki kinevezése, s utána úgy alakította és vezetta pártot, hogy az ő hatalma megmaradjon. Nem az országért, hanem a hatalmáért. Szerinted miért hátráltak ki mögüle, mert mindenki aki nem helyeselt neki az elveszítette a hatalmát előrelépési lehetőségét, pl. Szili. Néha belegondolok abba, ha már az MSZP nyert mennyivel előrébb lettünk volna egy kicsit normálisabb hivatalnok ember vezetése alatt, mint Kiss Péter. Nem lett volna gyűlölködés, hanem még le is ülhetett volna egy asztal mellé a Fidesz és az MSZP. S még meg is egyeztek volna, de hát ez Fletó önképébe soha nem fért bele.

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.03.20. 12:10:51

@sorokinV: nem a vezérem, nem imádom, van, hogy egyetértek azzal, amit mond tesz, van hogy nem.

ami ma az mszp az nem hangsúlyosan az ő bűne, bár ezt sokan a számlájára akarják írni, ebben nagyon benne van azok a gerinctelen mszp-s politikusok, akik nem tudtak ki állni a saját értékrendjük mellett.

viszont az ő tetteikért én nem fogom szégyellni magam, nem fogok szűkölve, vonyítva bujdokolni, feladni az elveimet, mert talán, akkor népszerűbb leszek valaki szemében.

inkább vállalom a saját értékeimet, még ha ezzel most jó darabig kisebbségben is kell élnem.

na most ennyi, megyek enni, jó étvágyat neked is :D

Attilajukkaja 2010.03.20. 12:12:41

Tulajdonkeppen mi is a baj az oszodi beszeddel?

mikka 2010.03.20. 12:15:52

tudom nem sokat szamit de azert leirom..hatha egy ket gyurcsany fan megerti..

ez az ember tobbet art magyarorszagnak es termeszetesen a lakosainak is mint barmely mas mai politikus.a viselkedese egy dolog de a politikaja nem volt elfogadhato az orszag szamara. nem volt elfogadhato. ez az ember megosztja az orszagot szinte minden gondolata ellenseg keresesrol szol, arrol hogy miert bukott el. keptelen onvizsgalatot tartani es belatni hogy az orszag tobbsege nem akarja. amikor valasztast nyert megkapta a szukseges bizalmat. ezt a bizalmat veszitette el a hazugsaggal, azzal a beszeddel amit oszodon elmondott, es zsigereiben kepes volt megserteni az emberek tobbseget. nagyon fontos tudni hogy a rendszervaltaskor vagy az ido kornyeken felnotte valo emberek mar nem pusztan a gyomrukkal politizalnak mint peldaul a magyar nyugdijasok tobbsege. az oszodi beszed engem es nehany ismerosomet jobban sertette mint az hogy adot emeltek vagy a gaz arat emeltek. itt nem pusztan anyagiakrol van szo. en patriota vagyok,szeretem a hazam es igen is orulok neki hogy a "rendszervaltas" megtortent. epp eleg ev telt el sotetsegben, hazugsagban az elmult nehany szaz evben. ideje hogy az emberek ne azt mantrazzak hogy mindegy ki van odaonn csak kenyer legyen.. a kenyer mar nem eleg.. nekem nem. nekem fontos ki van odafonn. aki odafonn van az a hazaert cselekedjen ne a szavazoiert. a haza 10 millio embert jelent kedves nyugdijasok es fiatal szocialistak. aki a haza elso embere az nem beszel ugy ahogy ez az ember tette, nem kezeli ugy a polgarokat mint a kisgyereket, mert tudja hogy nelkuluk nem kepes semmit tenni a hazaert. nem hazudik a polgaroknak csak azert hogy valasztast nyerjen.. ha igazi hazafi lett volna akkor az elso adando alkalommal bocsanatot ker es lemond,amikor tobben kertek erre a sajat taborabol is. nem, nem ezt tette, durcas kisgyerek modjara hisztizett es a szakadasig ragaszkodott a hatalomhoz..szetszakitva ezzel a sajat partjat is..es ami szomorubb..szetszakitotta a tarsadalmat es segitett eletrehivni egy olyan radikalis partot amivel nehez lesz boldogulni ebben a kicsi orszagban. Gyurcsany Ferenc tenykedese..eddigi tevekenysege csak viszalyt es kart okozott,ezert az orszag felelosen gondolkodo polgarai persona non gratanak tartjak a politikai eletben. nem azert mert szocialista..nem..azert mert nem felelos politikus..nem hazafi..

Attilajukkaja 2010.03.20. 12:19:17

@mikka:
"ezt a bizalmat veszitette el a hazugsaggal, azzal a beszeddel amit oszodon elmondott, es zsigereiben kepes volt megserteni az emberek tobbseget."
Ezzel azt akarod mondani, hogy az oszodi beszedben hazudott?

mikka 2010.03.20. 12:20:03

nem azert nem hazafi mert nincs tetotol talpig magyar zaszloban..ugyan..Azert nem az mert nem erti..

fran7 2010.03.20. 12:20:15

@Attilajukkaja: Röviden az ország minszterelnöke egy zártkörű az ő felelősségrevonására és felhatalmazott emberek előtt elmondja, hogy a kormányzásuk részint titkos, részint hazug, részint semmittevő volt. De ezért nem ő a felelős, hanem az a 176 ember, aki őt elmozdíthatná a poziciójáról. S erre ennek a 176 embernek az volt a reakciója, hogy mi a baja főnöknek, nem úgy van ahogy mondta, de készségesen végighallgatták és nevetgélték, annak az embernek a beszédét, aki nekik főnökük, de az országtól kapták rá felhatalmazást, hogy ha nem megfelelően kormányoz elmozdítsák és ők nem Gyurcsányra esküdtek fel, hanem a Harmadik Köztársaságra.

mikka 2010.03.20. 12:32:14

@Attilajukkaja:

a hazugsag tenye mindenki elott vilagos, de mielott elmelyednenk ebben azt azert tudjad hogy nem allok semmilyen part oldalan ami ma a kinalatban szerepel, sem a nagyok sem a kicsik oldalan.
Olyan dolgokat mondott abban a beszedben,es itt most nem a vulgaris szovegkornyezet a lenyeg hanem a mondandoja..amit mondott es a sor vegen valahol persze szamit az is ahogy mondta amit mondott.. d egy kicsit elkalandozom..a minap valaki atkuldte nekem a parlamenti szovaltasat Navracsics kepviselovel, aki felelossegre vonta azert mert nyiltan le antiszemitazta a teljes fideszt egy angol napilapnak. Gondolj bele. Ez az ember elmegy kulfoldre,egy szovetseges orszagba es ott elaztatja a magyar parlament felet..a sajat hazaja ellen beszel..akar kirol fog rosszat mondani kulfoldon azzal art a hazajanak. es ez nem az elso eset hogy elkoveti ezt a baklovest. had emlekeztessek arra is hogy a Szlovak szomszedainkkal kialakult helyztenek is o a felelose nagyreszt, hiszen semmi massal nem volt kepes tamadni a hazai ellenzeket mint az allando fasisztazassal. Kulfoldon reklamozta azt hogy magyarorszag fasiszta..municiot adva minden olyan szomszedos orszagnak akik nem allnak meg stabilan a nemzeti identitasukat illetoen es azonnal megragadtak a lehetoseget a "tamadasra". ennek a levet nem csak O es a partja itta de az egesz orszag is megintcsak.. tudod..see no evil hear no evil..most itt vannak.. szoval az oszodi beszed tulajdonkepp csak egy katalizator volt ami elinditotta az orszagot nem csak az erkolcsi lejton de a tarsadalom szetszakadasahoz is vezetett rengeteg kart okozva mind belfoldon mind kulfoldon. ezert nem neveznem hazafinak es allamferfinak..mert akikrol az ev ertekelojeben beszelt..meg ha nem is nevezte meg a haza nagy magyarjait, egy ilyen beszedert es ilyen politikaert a fejet vettek volna..

Attilajukkaja 2010.03.20. 12:37:55

@mikka:
Sokmindenben egyetertek veled. Csak az a bajom, hogy szinte ugyanezeket el lehetne mondani pl. az Orbanrol is.

mikka 2010.03.20. 12:38:05

@fran7:

igen igy van, a technikai oldalat tekintve, de en fontosnak tartom kiemelni azt hogy a politika erzelmi, lelkiismereti dolog is, ugy gondolom hogy a te megfogalmazasod es az en erzelmekre hato gondolataim egyutt adjak meg a valaszt arra hogy miert nem kivanatos Gyurcsany Ferenc tovabbi tenykedese a magyar torvenykezesben..a magyar politikai eletben. es a kettonk gondolataira igy egyutt nem mondhato az hogy elfogult vagy partoskodo. ha valaki elolvassa es megerti amit olvas az tudja hogy a sok igazsag kozul a mienk az ami kiallja az ido probajat.

Kármentő 2010.03.20. 12:41:09

@tróger.gyerek: Gyurcsók egy cezaromániás pszihopata. Noch dazu: valóban skizofrén személyiség.
Beteg és veszélyes ember. Akadt már hasonló a történelemben...

fran7 2010.03.20. 12:50:50

@mikka: Másrészt a politikai kultúrát tette a beszéd és annak fogadtatása tönkre. Hiszen a hazug és igazmondást tette olyan relációba, amire a poltikai színtéren lehetetlen. Egy egyszerű példa Izrael és a palesztinok titkosan tárgyalnak a békéről, de ha a szélsőségesek tudnák, mert a politikai lapok címoldalon hozzák, akkor mennyi esély van a megegyezésre. Semennyi, mert a következő tárgyalást már nem lehet megtartani. Igazmondás mindenek felett, a politikában azonban néha kellenek a háttéralkuk. Az őszödi beszéd és fogadtatása ezt akadályozta meg.

Attilajukkaja 2010.03.20. 13:03:10

Vajon mire gondolt az, aki kiszivarogtatta??????

sorokinV 2010.03.20. 13:08:04

@halál megdöglesz kinyirunk:

"nem a vezérem, nem imádom, van, hogy egyetértek azzal, amit mond tesz, van hogy nem."

Egyetlen egy olyan cselekedete nem volt, ami egy centit is előrevitte volna az országot. A pártból lettek rajongói, mert néhányszor sikerült "levernie" a jobboldalt. Mondani meg mindent mondott és annak az ellenkezőjét is. Bővebben a best of gyurcsány alatt megtalálod ezeket!

"ami ma az mszp az nem hangsúlyosan az ő bűne, bár ezt sokan a számlájára akarják írni, ebben nagyon benne van azok a gerinctelen mszp-s politikusok, akik nem tudtak ki állni a saját értékrendjük mellett."

Hogy az ő eredménye a mai MSZP az vitathatatlan, de hogy bűn-e, az kérdéses. Én speciel örülök, hogy a béka segge alatt vannak. Kártékony ostoba félvilági társaság. Értékrend szót meg hanyagold az MSZP-vel egy mondatban. Materialisták, nincsenek értékeik, illetve vannak, amiket elemeltek másoktól ;)

"viszont az ő tetteikért én nem fogom szégyellni magam, nem fogok szűkölve, vonyítva bujdokolni, feladni az elveimet, mert talán, akkor népszerűbb leszek valaki szemében."

Szégyellheted magadat ha rájuk szavaztál, ha benyelted a sok hazugságot, ha velük együtt gyűlölködtél, ha a párt érdekét az ország fölé helyezted! És ha azóta sem világosodtál meg, akkor ezért is szégyenkezhetsz. Legalább nézz szembe a tévedéseddel és próbálj kicsit javítani a mérlegen!

"inkább vállalom a saját értékeimet, még ha ezzel most jó darabig kisebbségben is kell élnem."

Nincsenek értékeitek! A baloldal a csirkefarhátból és az antiklerikális harcból, valamint a proli igénytelenségből áll, kiegészítve a teljesítmény, a siker lenézésével!

Attilajukkaja 2010.03.20. 13:14:09

@sorokinV:
Ez kicsit frocsogosre sikerult!

sorokinV 2010.03.20. 13:19:02

@Attilajukkaja:

Meglehet, de emellett igaz.

Herr SturmLikudnik · http://archiregnum.blog.hu/ 2010.03.20. 13:19:44

majd eladjuk szépen az apró-villát és kúrcsány egyéb összeharácsolt vagyonát is...

Attilajukkaja 2010.03.20. 13:23:04

@sorokinV:
Nem egeszen. Lekezelo, altalanosito, kirekeszto, ellenseges. Ettol aztan az is erteket veszti, ami igaz benne.

sorokinV 2010.03.20. 13:28:37

@Attilajukkaja:

Pusztán udvariasságból nem fogadom el axiómának azt, ami nem igaz, nem bizonyítható - ennyi! Lenézem, megvetem a baloldalt? Igen! Van rá okom? Igen!
Kápis?

Attilajukkaja 2010.03.20. 13:34:49

@sorokinV:
Kapiszko. Es sajnalom, barmilyen oldalrol is jon a frocsoges. Unom.

Villeneuve 2010.03.20. 13:44:06

szar, demagóg poszt, látszik, hogy csak egyirnáyba figyelsz. De mindegy is, ez a hányás itt fent a Te bizonyítványod.

BandW (törölt) 2010.03.20. 13:55:48

Nu, mi van, beindult a jobboldali rettegőkórus egy beszédtől?
Hirtelen mindegyik webkettes jobboldali önjelölt megmondóembernek beindult a nyálelválasztása mint pavlov kutyájának, miután levelezőn elvégezte a "Hogyan legyünk 24 óra alatt képzett pszichomókusok" tanfolyást?
:)))

Bakker évek óta ugyanazokat az ostoba toposzokat nyafogjátok, mindenféle eredeti gondolatot, vagy inkább egyáltalán mindenféle gondolatot nélkülözve.

A dögunalom hozzátok képest maga az üdítő változatosság.
:))

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.03.20. 14:04:42

@sorokinV:
"'A baloldal a csirkefarhátból és az antiklerikális harcból, valamint a proli igénytelenségből áll, kiegészítve a teljesítmény, a siker lenézésével! "

sajnálom, hogy csak ennyit értettél meg abból, amit írtam.

de a továbbiakban nem fordítok energiát rád, nincs értelme.
Te nem győzöl meg engem az igazadról, én meg nem akarlak (akartalak) meggyőzni a sajátomról.
ez nem azt jelenti, hogy utállak leköplek, mint a jobboldali vélemény valóját.

szimplán kinevetlek. ez téged és minden hozzád hasonlót jobban idegesít, mindennél, mint amit mondok (mondunk)

Parasite 2010.03.20. 14:09:15

oszt orbán nem szociopata? ő nem bukott miniszterelnök? nincs túl nagy különbség aközött, hogy idő előtt elment, vagy nem választották újra. az elmúlt 20 évből 4(!) azaz 4 évet kormányzott a fidesz. tehát 5ből 4 választást elbukott orbán viktor, mégis kirobbanthatatlan a politikai életből. máshol ennyi vereség után már behúznák fülüket farkukat és csendben meghúznák magukat! és gyucsányra mondod hogy szociopata? vicc!

fedélzeti kompót 2010.03.20. 14:29:10

@Parasite: Jajaja, ezt nem vágom sose, hogy azt az Orbánt várjuk vissza aki képes volt egyszer kikapni a Megyótól (aki ugye egy zsákutcában is eltévedne), majd a Füllentős Feritől is. Tisztára mint a speciális olimpia.

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 14:34:10

@Parasite: "máshol ennyi vereség után már behúznák fülüket farkukat és csendben meghúznák magukat!"

Hol? Írnál példát is rá ? Mert ez így csak lóg a levegőben.

Továbbá azért picsogsz, mint egy kislány, mert Vitya épp lenyelni készül az mszp-t.

További szép napot. ;)

Pszt! 2010.03.20. 14:38:46

"az MSZP bukott miniszterelnöke öntörvényűen osztja az észt"

Azt miért nem írod meg, hogy a fideSS bukott miniszterelnöke hányszor osztotta már az észt? Nem vagy te egy kicsit elfogult?

Az öszödi beszéd volt az egyetlen, ahol egy politikus nyíltan kimondta, amit gondolt. Ti ezért meghurcoltátok, mocskoltátok, sárba tiportátok, pedig önmagatokat csapjátok be.

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.03.20. 14:39:14

@William w.:
"...mert Vitya épp lenyelni készül az mszp-t."

szerintem a fidesz (és Vitya), most jobban el van foglalva a jobbikkal, mint a maszoppal, inkább őket akarja mostanság lenyelni.

csak nehogy megakadjon a torkán :D

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 14:45:19

@halál megdöglesz kinyirunk:

Ez a választás az mszp kiheréléséről szól. De tudod te ezt . Jobbiknak meg még várnia kell türelemmel. ;)

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 14:47:11

@Pszt!: "Az öszödi beszéd volt az egyetlen, ahol egy politikus nyíltan kimondta, amit gondolt. "

Akkor miért kellett titokban rögzíteni, kilopni, majd fél évvel később névtelenül átadni sugárzásra a médiának?

:) Ugye?

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 14:50:22

@halál megdöglesz kinyirunk: Melyikben? Hogy tudod? Hm, lehet , hogy nem. Azért is programolsz még itt. ;)

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.03.20. 14:54:16

@William w.: azért programolok itt, mert jó röhögni a jobbos hisztin, mert most éppen GyF. megszólalt :D

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 14:57:41

@halál megdöglesz kinyirunk:

Én "jobbosként" azt kívánom Fletó április 11-ig még többször szerepeljen, szólaljon meg.

Kíváncsi vagyok, hogy az 1990-es választást alul tudják e múlni (8,55%:D )!

aachi2 2010.03.20. 15:00:13

@William w.: most szerinted ez azt jelenti hogy nem mondta ki őszintén amit gondolt ?

sorokinV 2010.03.20. 15:01:57

@halál megdöglesz kinyirunk:

"mert jó röhögni a jobbos hisztin, mert most éppen GyF. megszólalt"

Ez is volt a célja a nagy embernek. Provokálni az ellenséget, a saját tábort meg uszítani. Micsoda nagy formátumú államférfi...
Monnyuk' az is megérne néhány szót, hogy miért ez az egyetlen úgy, ami mellé szívvel-lélekkel oda tudsz állni, azaz a jobbosok provokálása mellé.

Na, mentem focizni (náci vagyok - D.J.) :D

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.03.20. 15:02:05

@BandW:

Nem szempont a szórakoztatóság. A kérdés csak az, hogy jogos-e amit szóvátesznek. Minthogy érvényes ellenszempontot fölhozni úgy látszik nem tudsz – ami az Őszödön kiderülteket illeti, persze, hogy nem, mert nem is lehet – jobb híján, ide nem tartozó, emellett csak a személyes ízlés alapján megközelíthető, összességében tehát a legkevésbé sem tárgyszerű mellékkörülménybe kapaszkodsz. Azt viszont szerintem eléggé gusztustalanul.

aachi2 2010.03.20. 15:02:34

@William w.: "Kíváncsi vagyok, hogy az 1990-es választást alul tudják e múlni (8,55%:D )! "

én meg arra hogy az alcsúti jézuskára szavazó tömegek amikor rájönnek hogy nem jött el a kánaán amit behazudtak nekik mikor fogják rohammal a jobbikot az ország élére emelni.... na akkor tényleg el is lehet menni innen.

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 15:02:59

@aachi2: "őszintén"

Ami titokban hangzott el? Velem nem volt őszinte. A bűntársaival lehet, azzal a kb. 170 emberrel.

De velem vagy a választókkal nem.

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.03.20. 15:04:17

@William w.: szurkolok nekik, hogy ne :D
a többi meg majd eldől, utána lehet tovább dobálózni, csak akkor majd fel is kell valamit mellé mutatni.

nem sokáig fogják a zemberek bevenni, hogy minden az előző szoclib kormány miatt van.

szerintem rövid időn belül megérjük még az "orbán takaroggy" rigmust is :D

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 15:04:47

@aachi2: "alcsúti jézuskára " Ezt most burkolt zsidózás?

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 15:06:17

@halál megdöglesz kinyirunk: "orbán takaroggy"

Én demokrata vagyok, nem fog zavarni.
Sőt, indulhatsz is ki rögtön a Kossuth térre. Vagy gyáva vagy hozzá? Szerintem igen. ;)

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.03.20. 15:07:01

@sorokinV:
"Na, mentem focizni (náci vagyok - D.J.) :D"
jó szórakozást, utána meg kellemes sörözést :D

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.03.20. 15:09:17

@William w.: messzi van nekem kissé a kossuth tér :)
ha nem baj inkább itt maradok :D

aachi2 2010.03.20. 15:09:25

@William w.: "Velem nem volt őszinte. A bűntársaival lehet, azzal a kb. 170 emberrel."

az igaz.

aachi2 2010.03.20. 15:12:23

@William w.: " "alcsúti jézuskára " Ezt most burkolt zsidózás?"

te vagy nagyon hülye vagy, vagy nagyon aljas.

aachi2 2010.03.20. 15:13:58

@William w.: kiragadott 2 szavas idézetekkel ferdíted a vitapartnereid szövegét az ellenkezőjére. aljas vagy. kár veled szóba állni.

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.03.20. 15:14:01

@William w.: addigra még messzebb leszek :D
pedig jó lenne fotózni a nyájat, mint 2006-ban :D

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 15:15:44

@aachi2: Én csak kérdezek. Valahol összeér az mszp-jobbik tábor.

Pl. bőszen tudtok cigányozni. Csak kérdezem, hogy a zsidózás is közös platform, vagy még nem ?

Továbbá a hasonlatokkal vigyázni kell. Nem hiszem hogy aljas vagy, csak simán hülye.

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 15:20:56

@aachi2: Oktatás következik:

A KÁNAÁNT nem JÉZUSKA hozta el. Hanem MÓZES vezette oda el a KIVÁLASZTOTT népet. :)

Szívesen!

aachi2 2010.03.20. 15:23:00

@William w.: én nem cigányozok és nem zsidózok. hazudozzál ilyeneket a jó édes anyádról.

aachi2 2010.03.20. 15:24:59

@William w.: idézd hol mondtam hogy a kánaánt a jézuska hozta el, te hazug pöcs....

aachi2 2010.03.20. 15:25:54

@William w.: idézd hol mondtam, hogy jézuska hozta el a kánaánt te hazug pöcs.

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 15:26:52

@aachi2: "Én meg arra hogy az alcsúti jézuskára szavazó tömegek amikor rájönnek hogy nem jött el a kánaán amit behazudtak nekik mikor fogják rohammal a jobbikot az ország élére emelni.... na akkor tényleg el is lehet menni innen."

Ezt te írtad. Sajnálom.

aachi2 2010.03.20. 15:29:38

@William w.: én írtam, de amit belehazudtál az nincs benne te hazug pöcs.

aachi2 2010.03.20. 15:31:31

@William w.: azért kíváncsi lennek gyurcsánynál többre tartod-e magad, itt 10 perc alatt 3 fényévvel alá ástad magad. ne szevasz keress mást akivel szórakozol hülyegyerek.

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 15:31:57

@aachi2: Sajnálom, ha a saját szövegedet sem érted.

Tehát szerinted:

1. Orbán = zsidó messiás (Jézuska) -itt a zsidózás-

2. aki nem fogja a kánaánt elhozni az ő választóinak

3. MUHAHAHAAAA :) Olvasd már el mit írtál te fogyatékos!

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 15:33:14

@aachi2:
Én nem Fletóhoz hasonlítgatom magam.

Te igen ??? pfff Ez mérce... xD xD xD

stratez 2010.03.20. 15:34:57

Most azt tényleg hagyjuk is, hogy ez a retardált mit művel ebben az országban most már vagy 6 éve, és hogy láthatóan vissza készül annak ellenére, hogy olyan közutálatnak örvend, amilyennek politikus a rendszerváltás óta még soha. De hogy mekkora vastag bőr van a pofáján, hogy ezeknek a kivénhedt munkásőröknek ott a Symacsarnokban egy ezresért árulta ezt a szart, akkor, amikor egy CD manapság 30 forintba sincs, ha nagyobb tételben veszi az ember. Miközben milliárdos. S azt is hagyjuk, mert csak rosszkedvűek leszünk, hogy mi lehet azoknak az agya helyén, akik ezt megvették.

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.03.20. 15:36:39

@aachi2: easy brother :D
kár jobbosok frusztrációja miatt hergelned magad.

szimplán röhögni rajtuk és az erőlködésükön szerintem sokkal szórakoztatóbb :)

amit én már itt és néhány más jobbos poszt alatt kaptam a véleményem miatt, akár eret is vághattam volna magamon.
de inkább csak nevetek rajtuk. :D

aachi2 2010.03.20. 15:42:06

@halál megdöglesz kinyirunk: az még csak hagyján lenne ha címkézne, de úgy hazudozik a barma, hogy egy hadseregnyi fletó se érne fel vele 1000 év alatt.

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 15:43:37

@aachi2: Csak a kommentedet/ből idéztem . ;) Elvtársaknak a valóság mindig is nagy ellensége volt. :D

aachi2 2010.03.20. 15:44:44

@stratez:

"hogy ez a retardált mit művel ebben az országban most már vagy 6 éve"

olvasol gazdasági híreket? Miközben öszöddel foglalkoztatok Magyarország véghez vitte minden idők egyik legnagyobb költségvetési kiigazítását, nincs szükségünk IMF hitelre, mi lettünk a bezzegország sok mindenben. Idéntől jön a fellendülés. Persze mindez majd a fidesz érdeme lesz...

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 15:48:21

@aachi2: Én azt hittem most Bajnai a miniszterelnök ? -ha a szöveged többi részével most nem foglalkozom-

Fletó most mi is??? Bohóc épp? Csak kérdezem ...:)

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.03.20. 15:52:46

@William w.:

Te figyelj, én minden vagyok, csak nem balos, de tényleg félreérted/intepretálod amit aachi mondott. Abból, hogy említ Jézuskát is és Kánanánt is, nem derül ki semmi olyasmi, hogy olyan összefüggés lenne köztük, mint amit belelátsz. Mondhatod képzavarnak esetleg, de fölösleges szerintem erőltetni, hogy de, azt mondta. Nem mondta, legföljebb fölszínesen fogalmazott. Kár ebbe kapaszkodni. És abban, hogy „alcsúti Jézuska” iszonyú nehéz, inkább lehetetlen zsidózást látni. Világos, hogy semmi ilyet nem akart.

Ettől függetlenül valószínűtlen, hogy nálam jobban utálod Gyurcsányt.

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.03.20. 15:53:54

@aachi2:
"olvasol gazdasági híreket?"
nem olvasnak a magyar nemzeten és a hírlapon kívül semmit sem, nem is érdekli őket sem más vélemény, sem a tények.

kár ezen bosszankodni.

szvsz a szociknak a 300 Ft-os népszavazás után le kellett volna mondaniuk és hagyni hadd küzdjön meg a jobb oldal a szaros szendviccsel. akkor most nem lennének ilyen helyzetben.
de ezen is kár rágódni, ez van nem lehet vissza csinálni.
bukták, buktuk. túl kell élni az elkövetkezendő néhány évet.
ha lehet idegesség nélkül :D

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 15:57:43

@A Nép - Te vagy!:

Képzavar volt. Természetesen. De jobb volt vele játszani, mint simán lehülyézni. Amit persze a végén kiprovokált.

Viszont megkérdezném, hogy mi közöd hozzá?

aachi2 2010.03.20. 15:58:09

@halál megdöglesz kinyirunk: "szvsz a szociknak a 300 Ft-os népszavazás után le kellett volna mondaniuk és hagyni hadd küzdjön meg a jobb oldal a szaros szendviccsel."

minden szinten jobban jártak volna, az igaz.

aachi2 2010.03.20. 16:03:52

@William w.: azt hiszed értelmes embernek látszol, vagy valamiféle győzelmet aratsz, ha vitapartnered összes mondatát kiforgatod, szándékosan félreértelmezed, majd ezeken az alapokon állva triumfálsz? magadat égeted csak, még a veled politikailag egy oldalon állók is rendre utasítanak. válaszolnod nem kell, mert már bizonyítottad, hogy minimálisan értelmes párbeszédre is képtelen vagy.

mokas_gizi 2010.03.20. 16:05:22

Külföldön ezért börtön jár itt meg jópofának tartják ezeket a dolgokat egyesek...
Tehát igen itt ebben az országban bizonyos embereknek szó szerint bármit meglehet tenni...!!!
De őszintén:
Ha megtehetik mert az emberek hagyják akkor meg miért ne tennék meg...?!

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 16:10:40

@aachi2: "Nép Te vagy " nem az én "oldalamon "áll szerintem. Ő elveti teljes mértékben a mai pártokat és alulról szeretné felépíteni a demokráciát.

Te kiprovokálod, hogy lehülyézzenek. ;)

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.03.20. 16:16:11

@William w.: lassan tényleg eléred, hogy senki se álljon szóba veled.
ez azért tényleg komoly teljesítmény egy jobbosnak :D

mert most már nem is értem, hol akartad felvenni a fonalat vagy mit is akarsz mondani.

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 16:18:38

@halál megdöglesz kinyirunk: Te hozzám szóltál. KÖSZI ! ;) :D
Annyira nem nagy veszteség, ha néhány Fletó rajongó megsértődik rám. Ettől még fogok tudni aludni. :)

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.03.20. 16:19:54

@William w.:

Közöm? Miért te – illetve akárki – miért szólsz hozzá dolgokhoz? Ugyanaz.

Úgy nézem, ha ilyen hangon válaszolsz, mindenáron ellenséget keresel/látsz. Pedig csak egy tévedésre akartam fölhívni a figyelmed. Nem kell a legkisebb dologért ugrani. Az én szememben ebben tévedtél, miközben az őszödi fő témában úgy nézem nem állunk távol. Gondoltam így inkább elfogadod. Nem csak oldalak vannak. Lehet tárgyilagosnak is lenni. aachi, ha Gyurcsány párti, annyiból, hogy fogalmazzak fínoman?, totál nem tudja mi micsoda. Szóval politikailag röviden nevezhetjük hülyének. Ebből még nem következik, hogy zsidózni akart. Szerintem nem. De nem ismétlem magam.

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.03.20. 16:21:51

@William w.:
sértődés, ugyan kinevetlek, mint fletó fan :D
csak hogy még jobban rágd a kefét :DD

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.03.20. 16:24:09

@William w.:
sértődök a fenét, nevetek rajtad, mint fletó fan :DD

Joseph Adama (törölt) 2010.03.20. 16:24:33

@halál megdöglesz kinyirunk: A nevetés jót tesz. Mint Fletó szereplései a fidesznek. :)

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.03.20. 16:25:05

@William w.:

Igen, azt jól látod, hogy állok. Alapvetően jobboldali a beállítottságom, de ez nem jelenti azt, hogy a mostani magyar magukat jobboldalinak mondó pártok támogatója lennék.

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.03.20. 16:25:15

na kezd behalni a blog motor...
ez is biztos fletó miatt van :)

dz02 2010.03.20. 16:29:32

ez számomra az elmúlt 20 év messze legnagyobb ganyésága!
undórító

borszakértő 2010.03.20. 16:34:08

@sorokinV: A sok "időkori elhülyülésben szenvedő" magasabb szellemi vitalitással bír mint Te mostanság.

Csore60 2010.03.20. 16:49:06

@Attilajukkaja:

Tényleg nem érted, hogy mi a baj azzal, ha egy választáson győztes miniszterelnök beismeri, igaz szűk körben, hogy a választási győzelmük hazugságon alapult?
Miután nagyon kicsi volt a különbség a két nagy párt között, nem gondolod, hogy egészen más lett volna az eredmény, ha a választók tisztában vannak azzal, mire szavaznak?

Egyébként nem az a baj, hogy Fleto elmebajos szociopata. Az a tragédia, hogy Magyarország miniszterelnöke tudott lenni, és az tudott maradni 6 évig.
És ha már itt tartunk, van még ott a pénzvilág és a politika elitje körében jónéhány ember, akinek börtönben lenne a helye, mégis háborítatlanul magas állásokat tölthet be.
Alapvetően békés ember vagyok, de ezektől még nekem is ökölbe szorulnak a lábujjaim.

aachi2 2010.03.20. 16:53:27

@Csore60:

"Tényleg nem érted, hogy mi a baj azzal, ha egy választáson győztes miniszterelnök beismeri, igaz szűk körben, hogy a választási győzelmük hazugságon alapult?"

a rosszabbul élünk mint 4 éve hazugsága jobb lett volna ?

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.03.20. 16:54:46

@Csore60:

Egészen pontosan jól látod, de szerintem a címzett már rég nics itt. Igaz még visszajöhet. És sejtésem az, hogy ő sem gondol mást.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.03.20. 17:00:05

@Csore60:

Ja és nem csak az esetleges más eredmény miatt elfogadhatatlan, hogy eltitkolták a tényleges adatoka és szándékokat. Az emberek csak információk alapján választhatnak. A mindenkori kormánynak kötelessége a rendelkezésre álló gazdasági információk nyilvánosságra hozása. Eltitkolásuk a választás befolyásolása szándékával közönséges választási csalás.

aachi2 2010.03.20. 17:02:24

@A Nép - Te vagy!:

"A mindenkori kormánynak kötelessége a rendelkezésre álló gazdasági információk nyilvánosságra hozása. Eltitkolásuk a választás befolyásolása szándékával közönséges választási csalás. "

akkor is ezt harsogtad amikor a fidesz a fejlesztési bankba dugta el a hiányt?

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.03.20. 17:04:10

@aachi2:

Nem harsogtam, mert nem tudtam. Mesélj! (nem gúny, tényleg érdekel.)

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.03.20. 17:09:32

@aachi2:
"akkor is ezt harsogtad amikor a fidesz a fejlesztési bankba dugta el a hiányt?"

erre én is kíváncsi vagyok

BandW (törölt) 2010.03.20. 17:11:23

@Csore60: Minden választási győzelem hazugságokon alapul.
De anno az őszödi beszédben a hazugság nem a választási kampányra vonatkozott.

De további jó hörgést.
:)))

aachi2 2010.03.20. 17:14:21

@A Nép - Te vagy!:

ennél konkrétabb most hirtelen nem ment, már régen volt, és a gugli a mai ügyeket dobálja :)

epa.oszk.hu/01300/01326/00039/11Petsching.html

1) Keretjátékul - mégpedig tökéletes keretjátékul - a kétéves költségvetés szolgált, amelyet 2000-ben Orbán Viktor talált ki, hogy megkímélje kormányát a választások előtti kényelmetlen költségvetési vitától, és elvegye az ellenzék szereplési lehetőségét. Ám a kétéves költségvetés ennél több jó szolgálatot is nyújtott. Nevezetesen azt, hogy - mivel minden mutató, ami a tervezet alapvetésében szerepelt, teljesen másként alakult - az államháztartás senki számára nem volt átlátható. Így bármit meg lehetett tenni. (Ráadásul rendelkezésre állt a kormány házibankja, a Magyar Fejlesztési Bank is, amely minden olyan ügyben „fantáziát látott", amit a miniszterelnök kijelölt számára.)
2001 őszén a kormány még beígérte ugyan, hogy 2002 tavaszán a parlamentben áttekinti a kétéves költségvetés 2002-re esedékes folyamatait, ám erre nem került sor. Az első költségvetési elszámolást a leköszönő pénzügyminiszter mutatta be, akinek a leltára szerint a 2002. évi államháztartásban - önkormányzatok nélkül - a tervezett 505,5 milliárd forintos hiánynál 172,5 milliárd forinttal nagyobb lesz a deficit - függetlenül attól, hogy az új kormány mit tesz - a már meghozott döntések alapján.6

KenSentMe 2010.03.20. 17:16:41

Én duplán nem értem. A CD-n ugyanis rajta van még az Orbán Viktor- geci ferenc miniszetelnöki vita is ott van a lemezen, amin egyértelműen lehet hallani, mekkorákat hazudik. Nem csak arról van szó, hogy nem vallotta be, hanem hogy nyílt vitában lehazugozta Orbán Viktort, mikor az betű szerint igazat mondott! Ha Viktornak más nem is, az igazán becsületére válik, hogy ott és akkor nem állt fel, és nem hagyta el a stúdiót. Igen, ha az ember hazudik, akkor minden vitát meg lehet nyerni. Nem tudom, ilyeneket hogy lehet elfelejteni.

Nem akarok vitatkozni, a tények: a szocialisták hazugsággal nyerték meg a választást, aztán ragaszkodtak a hatalomhoz a végsőkig, amikor már nyilvánvaló volt, hogy esélyük sem lesz kormányozni, mindössze azért, hogy egy nokiásdobozban kilophassák az országot. Aztán beismerik? Nem. Röhögnek a képünkbe, jaj, ha a riporter kérdez, akkor leizmozzák lőzungokkal.. és ez nem visszataszítóan undorító? Az emberek meg csápolnak nekik! Egyáltalán, azok az emberek, akik résztvettek a rendezvényen, felfognak ezek valamit a világ eseményeiből? Van egy aranyhalat felülmúló memóriájuk? És ezek után csoda, ha az összblogfronton minden fél ép agysejttel rendelkező ember ellenük ír?

aachi2 2010.03.20. 17:19:23

szintén tanulságos:

A parlamenti választások első fordulója után új helyzet állt elő. A vesztésre álló miniszterelnök új taktikát hirdetett, amelynek gazdasági következményei meghatározták az egész 2002-es esztendőt, sőt 2003-at és 2004-et is. Egyfelől iszonyatos rágalomhadjáratot indítottak az MSZP és az SZDSZ ellen, amelynek középpontjában a stabilizációs múlt minősítése volt, erre hivatkozva előre és hátra átpolitizáltak minden fontos gazdasági kérdést (gázárak, bérek, nyugdíjak stb.). Másfelől nagyobb fordulatra kapcsolták saját osztogatási politikájukat; a két választás között döntöttek például a nyugdíjak 4,5 százalékos emeléséről, a lakásvásárlás és -építés további támogatásáról, felerősítették az addig szolidan csordogáló Széchenyi Terv-kifizetéseket stb. Ám a második fordulótól az új kormány felállásáig sem viselkedtek a nemzetközi normák szerinti „béna kacsa" módján.
Amellett, hogy felgyorsult az állami vagyonosztogatás,10 az utolsó pillanatokban még kineveztek 27 főtisztviselőt és 43 főtisztet - a klientúra vagyonosodását növelendő. Döntöttek a diákhitel felső határának 25 ezer forintra emeléséről, a Széchenyi Terv keretének 50 milliárd forinttal való megtoldásáról. Felgyorsították a pályázatok elbírálását és kifizetését a Gazdasági Minisztériumban, a Környezetvédelmi Minisztériumban. A kormány a 2002-re rendelkezésre álló 100,2 milliárd forintos garanciakeretből május végéig 123,4 milliárd forintra vállalt kötelezettséget, s ennek majdnem egyharmadára a választások után.11 Ezek olyan ügyleteket szolgáltak, amelyeknél az állami kezességvállalás érvényesítése szinte biztosra vehető.12
Az Orbán-kormány költségvetői szerepben április végéig kimerítette a kormány 2002. első félévre rendelkezésére álló tartalékának (15 milliárd forint) 99,3 százalékát.13 Ráadásul olyan kiadásokra, amelyek ellentétesek az államháztartási törvénnyel, s amelyeket az Állami Számvevőszék már 2001 őszén is kifogásolt.
Az új kormány lemerített kasszákat és jövőt terhelő több százmilliárd forintos kötelezettségvállalást talált mindenütt, az állami vagyonnál pedig szintén több százmilliárd forintra tehető forráshiányt, veszteségrendezési igényt. Leltár azonban - a szükséges közigazgatási aktuson kívül - nem készült olyan, amely bemutatta volna az országnak egyfelől az öröklött helyzetet, másfelől hogy az adósságok törlesztésének milyen esélyei vannak a növekedési pálya kínálta jövedelemtermelés oldaláról. Ha ugyanis ezt a Medgyessy-kormány őszintén feltárja, akkor világossá válik, hogy a választási küzdelemben folytatott populista harcot be kell fejezni, a populista fegyvereket le kell szerelni.
A politikai vezetés azonban nem ezt választotta, hanem haladt tovább azon a kényszerpályán, ahova a Fidesz lökte; szavahihetőségének bizonyításaként nem tartotta soknak azt a 224 milliárd forintot, amibe a kétszer száznapos program került, és bízott abban, hogy 2002 második felében beindul a világgazdaság konjunktúrája. De nem indult be, és a kormány továbbra sem tudott/akart (ki tudja?) kiszabadulni a Fidesz ásta csapdából.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.03.20. 17:27:59

@BandW:

Az egy alaptalan kijelentés, hogy minden választási győzeéem hazugságon alapul. Hacsak nem úgy érted, hogy eddig és nálunk.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.03.20. 17:37:06

@aachi2:

Érdekes. Majd jobban át kell gondolnom, mert gazdasági ügyekben, izé, nem vagyok a legerősebb. (Ezzel eléggé szépítve fogalmaztam.) Az a végén nekem elég gyanúsan hangzik, hogy Medgyesiék azért voltak kényszerpályán amit ott elmondanak, de főleg a többin megpróbálok jobban töprengeni, mint ahogy most tudok, mert megyek el. Mindenesetre azt már most mondhatom, hogy sosem voltak nagyobb illúzióim az ún. másik félről, mint az egyikről.

Naki vagyok kerdojel 2010.03.20. 17:53:58

Nem olvastam el a sok hozzászólást, inkább a cikkhez szólnék hozzá.
Az, hogy árulják a beszédeket, egy dolog. Meg fogsz lepődni, de sok embernek nincs internet hozzáférése. Nekik egy normális alternatíva lehet ez.

Másrészt pedig, ha valaha is jártál az egyre kevesebb még működő CD boltok valamelyikében, vagy a magyar online CD boltok bármelyikében, akkor látnád az árakat: 5000 Ft. alatt gyakorlatilag nincs semmi. Ugye nem gondolod, hogy ebből 4000 az előállítási költség, és 1000 a haszon? Megsúgom, hogy az arány éppen fordított, s abban is biztos vagyok, hogy az előállítási költség igen bőven 1000 Ft. alatt van. Ehhez képest itt kapsz egy hordozó médiát tartalommal együtt 1000 Ft-ért. Önmagában nem sok. Persze te meg én nem fogjuk megvenni, mert hozzáférünk az interneten, de hidd el, hogy ezzel nincs mindenki így.

Egyébként az, hogy az őszödi beszédet ocsmányságnak titulálod, annak a jele, hogy sosem olvastad/hallgattad meg, vagy ha mégis, akkor nem értetted meg.

Na, lehet anyázni! :)

BandW (törölt) 2010.03.20. 17:55:12

@A Nép - Te vagy!: Nyilván vannak jobbnál jobb példák a tarsolyodban.

CCCP 2010.03.20. 20:40:59

@aachi2: Klassz dolgokat írsz a FIDESZ-ről, most pedig kifejthetnéd bővebben azt is hogy 2002-től négy éven keresztül hogyan tömték külföldi kölcsönből a választók zsebét (60-80 millliád dollárral, na szerintem ez az igazi populizmus), és mindeközben hogyan kellett minden nap azt hallgatnunk hogy dübörög a gazdaság, hogy ugrál a panon puma stb. Vagy beszélhetnél bővebben az osztogatás utáni 2006-os költségvetésről, pl. arról hogy levitték az ÁFA kulcsot ami, ha jól tudom, 300 milliárdos költségvetési kiesést okozott (ez után talán nem kéne emlegetni a KISZ Hitlernek hogy bezzeg az csúnya nép szavazás a 300Ft-ról). A mindennapos hazudozásnak a teteje volt a 2006-os költségvetési hazugság megszavazása. Az öszödi beszédben erről szól a "Hazudtunk reggel, délben, este ...", és emellett tényleg van szó arról is hogy a szociális háló egy nem tartható gazdasági írracionalitás, amit csúsztatással lehet akár hazugságnak is nevezni de a két dolgot nem szabad összemosni. Lendvai az első interjúnál még teljesen le volt fagyva amikor meg kellett szólalnia a öszödi beszéddel kapcsolatban, amikor a szavakat, mondatokat a valóság ismeretében sehogy sem tudta másképp értelmezni, aztán néhány nap múlva a sok okos kitalálta hogy hogyan kell azt igazság beszédként értelmezni. Ennek a sok hazudozásnak az eredménye hogy az emberek tele van a töke a bal-lib-bel. Ennek az eredménye a SZDSZ eszméletlen nagy bukása, de a radikalizmus megerősödése is.

KenSentMe 2010.03.21. 21:51:39

@CCCP: Nagyon jól írtad le és foglaltad össze.

Botya 2010.03.23. 22:47:55

@CCCP: Csak azt nem tudom, hogy melyik kommentelő maga Gyurcsány, aachi2 vagy halál megdöglesz kinyírunk, esetleg
mindkettő mögött ő van???

Keresel valamit?

Az alábbi ügyes kis program segítségével kereshetsz a blogon:

Így se? Értesíts egy kommentben, vagy e-mailben hogy utánajárhassak!

süti beállítások módosítása