BLOG

Alexa György - a Fidesz és a Jobbik, no meg az árpádsáv...

írta: turner ; 2009.06.14. 07:48 · 1 trackback

Alexa György -akit ezután csak a vezetéknevén vagyok hajlandó szólítani- MSZP-s képviselő tartott sajtótájékoztatót, melynek célja semmi más nem volt, mint a Fidesz a Jobbik, illetve az Árpád-sávos történelmi zászló lejáratása.

Alexa szerint "azzal, hogy Orbán Viktor az Árpád-sávos zászlót személyesen vette védelmébe, a szélsőségesek megerősödését készítette elő".

 

Kedves Alexa -ezek után már csak Lexike- Az Árpádsávos zászló magyar, történelmi jelkép, mely ezer meg ezer helyen megtalálható. Itt is például (Nemzetbiztonsági Hivatal):

De még ezen kívül számos megyecímerben is (folytassam?). Ráadásul Orbán közölte, hogy "a Jobbik az ellenfelünk" , a Jobbiknak meg esze ágában sincs a Fidesszel együttműködni. Lexike, ez csupán amatőr riogatás volt, amit senki sem vesz már be. Viszont bájos nevedet -én legalábbis- megjegyeztem.


5 hozzászólás : mszp fidesz jobbik

A bejegyzés trackback címe:

https://kiforditott.blog.hu/api/trackback/id/tr831183726

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kötöttségek nélkül 2009.06.14. 15:51:09

A Kuruc.info üzenete az SZDSZ-nek Az SZDSZ és a zsidópárt holdudvarának minden tagjának feljánlunk egy-egy bőröndöt a meneküléshez. Cserébe elfogadunk aranyat (nem baj, ha fog formájú), ezüstöt (a tőlünk ellopott családi érdekelne leginkább) valamint emb…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.06.14. 10:33:40

Micsoda??? Orbán kivizsgálná, ki pénzeli a Jobbikot?? Menjen kicsit Bécsbe, nyugtassák mán le! Hiába, ennek ez lesz a mániája...ha nem rá szavaz a nép 98 %-kal, akkor mindenki hülye! Reménytelen...

luucy 2009.06.14. 22:08:19

@Letícia: Figyelj, szó sincs arról, hogy azt akarja, hogy mindenki rászavazzon. Megmondta, hogy a Jobbik vezetését nem keveri össze a Jobbik szavazóival. Egyébként én nem hallottam még arról, hogy OV ki akarja vizsgálni, honnan van a Jobbiknak pénze, szerintem ez csak pletyka. Sosem volt erről szó, és hivatalosan egyszer sem mondta azt a Fidesz, hogy a Jobbikot az MSZP hozta volna létre. Annyit mondott, hogy a Jobbik az MSZP-nek tesz jót, és valjuk be, ebben van valami.
És a Fidesztől függetlenül engem is érdekelne, honnan van ennyi pénze a Jobbiknak (ugyanez érvényes az LMP-re is) hiszen állítólag nem áll mögöttük senki, akkor meg? Jó pár tízmillát eltapsoltak ők is, és ennek valahonnan jönnie kellett. De mindegy. Nekem alapvetően semmi bajom nincs a Jobbikkal.

Viszont nem értem, hogy aki rájuk szavaz, az miért teszi mindezt? Miért jó Vona Gábornak, ha megutáltatja a Fideszt a tagsággal? És itt muszáj felemlegetnem azt, hogy a Fidesz abban különbözik mind a Jobbiktól mind az MSZP-től, hogy a pártot nem keveri össze annak szavazóival. Míg a Jobbikosok lenézik a Fidesz szavazókat, addig ez fordítva nincs így. A Fidesz a párttal nem szimpatizál, de a Jobbik szavazóival semmi baja nincs, és amint mondta, azt próbálja megérteni, hogy azok akik a Jobbikra szavaztak, miért tették ezt?
Ugyanez igaz az MSZP-re is, ők nem csak a Fideszt, de a Fidesz szavazóit is szapulják.

Egyébként van a Jobbik szimpatizánsai között egy réteg, akit én sem értek, miért szavaznak a Jobbikra.
A Jobbik ugyanis egy teljesen lehetetlen programot tett le az asztalra, ráadásul kijelentette, hogy mindenképpen ellenzéki párt lesz.
Tehát ebből kiindulva, aki valóban kormányváltást akar, az az elkövetkezendő kormányt alakítani képes erőre szavaz.
Aki racionálisan gondolkozik, és látja a lehetőségeket, az szintén nem a Jobbikra szavaz.

Én abszolút elfogadom, sőt meg is értem azokat akik azért szavaznak a Jobbikra, mert valami egészen újat akarnak. Néha hajlamos vagyok én is radikálissá válni. Csak utána mindig győz a józan ész, és rájövök, hogy amit a Jobbik akar lehet hogy nem rossz, de egyrészről biztosan nem a legjobb megoldás, másodsorban pedig lehetetlen. Ezt a fajta racionalitást kellene megértenie sok olyan embernek, aki szívből dönt, és nem gondolkozik.

Jah és még annyit, hogy azon túl, hogy Vona és társsai minden felszólalás során belemennek a Fidesz szidásába, ezeken túl mi a bajuk mondjuk OV-vel? Mit tett szerencsétlen OV, hogy a sötétség vezénylő fejdelmének tartják már nem csak a bal, de a jobbik oldalon is? Mert szerintem ő semmit az égegyadta világon nem tett, mégis sokan utálják, de meg se tudják mondani miért!!!!
Kérdeztem számtalan embert, de egyik se tudta megindokolni, vagy nyilvánvaló hülyeséget mondott. Akkor most ez hogy is van?
Persze, neki is van hibája, mint minden embernek. De mit tett? 4 évig jól kormányzott. A semmiből felépített egy pártot, ami megalakulása óta folyamatosan növekszik, még mindig!!!!
Semmi olyat nem tett, amiért utálni kellene, de úgy tűnik vannak olyan emberek, akik számára a tényeknél fontosabbak azok a dolgok, amiket mondjuk akár Lendvai, akár Vona mond. És etekintetben is van jog arról beszélni, hogy mennyire hasonló az mszp és a jobbik hozzáállása a dolgokhoz.
Szerencsétlen Fidesz, mint egyedüli kormányképes erő most két tűz között van. És itt megint csak eszembe jutott valami, amit a Jobbik magyarázzon meg nekem.

*****

Tehát adott egy mszp-szdsz kormány, amit mindenki a pokolban látna már. ADott egy Fidesz, mint egyedüli olyan erő, aki kormányt tud váltani, majd alakítani egy újat. És itt van a Jobbik, ami mindenképpen ellenzékbe akar maradni.
Na most. A Jobbik szavazók kormányváltást akarnak, hiszen ha nem azt akarnának, akkor az mszp-szdsz valamelyikére tennék a voksukat. Vona Gábor kijelentette, hogy ők ellenzékben lesznek majd mindenképpen. Tehát aki kormányváltást akar, az Fidesz-kormányt akar, hiszen abban megegyezhetünk, hogy a Jobbiknak erre egyedül nincs esélye, koalíciót meg nem akar kötni.
Már itt nem értem, hogy ha valaki kormányt akar váltani, és azt akarja, hogy a dolgok változzanak, akkor miért egy olyan pártra szavaz, ami mindenképpen ellenzéki szerepre készül, ergó az általa hangoztatott programok meg szavak is a kukába kerülnek, hiszen ellenzékben ezekből semmit sem fog megvalósítani. Magyarán úgy meg neki a kampánynak, hogy tudja, abból amit mond, SEMMIT sem valósít majd meg, hiszen nem akar kormányozni.
Na de hogy visszatérjek az eredeti vonalhoz. Tehát én azt nem értem, hogy a Jobbik mit akar? Kormányozni nem, hiszen ezt kijelentette. Akkor meg? MEgosztani a jobboldalt? Úgy tűnik. Félreértés ne essék, nem a Jobbik létével van a baj. Semmi gond nincs azzal, hogy a jobboldalon van még egy párt,mert mindez csak a jobboldal erősségét jelzi.
A probléma ott kezdődik, amikor ez a jobboldali párt ahelyett hogy a közös ellenféllel foglalkozna, mást se csinál, mint a mérsékelten jobboldali pártot szidja.

Nem fogták még fel hogy egyoldalon állunk? Nem azt kell elsősorban keresni, hogy miben különbözünk, hanem azt, hogy miben egyezünk!!!
És etekintetben elég sokban. Elég csak a két párt programjának irányvonalait megnézni! Az, hogy a jobbik mondjuk ezt vagy azt radikálisabban oldaná meg, mint a Fidesz, az teljesen természetes, hiszen ők egy radikális párt, míg a másik egy polgári, jobbközép.

Szóval nem értem miért kellett rászállni a Jobbiknak a Fideszre, pláne akkor nem, ha a Jobbik valóban kormányváltást akar. Vagy talán mégse akar? Nagyon bízom benne, hogy akar, de akkor viselkedjen is úgy! Nem kell szeretni a Fideszt, de azért jó lenne, ha legalább a realitásokat figyelembe véve cselekednétek!

Egyébként meg Orbán egy rossz szót nem mondott a Jobbikra. Ezt amit Turner írt sem olvastam még sehol. Szerintem ez csak valami pletyka. Választások óta is csak annyit mondott, hogy nem akar velük együtt működni. Ennyi!
De ez meg nem nagy dolog, hiszen ugyanezt Vona is kijelenetette.

Szóval tiszta a lap, mindenki azt a pártot választja, amit akar, csak nem árt szem előtt tartani, hogy új kormányt csak a Fidesz fog tudni adni, tehát ha valaki nem ideológia alapján szavaz a Jobbikra, hanem mert változást akar, akkor gondolkozzon el, mert a Jobbik, mint leendő ellenzéki párt NEM FOG TUDNI semmin sem változtatni. Erre csak a Fidesz lesz képes, tehát tessék így gondolkozni és dönteni.

Aki viszont ideológia miatt szavaz a Jobbikra, annak meg nem mondok semmit, hiszen az egy olyan érv,ami ellen érvelni nem lehet. És az abszolút érthető.

***

ui: bocs a sok dumáért :P

2009.06.14. 22:25:07

@luucy - Takarodjon már el végre az MSZP-SZDSZ!!!: Ójaj...én igen ironikusan és felszínesen politizálok, mondhatni be-beszólok. Most ettől a sok szövegtől megijedtem kicsit, mert nem lehet vádolni azzal, hogy Orbánfan vagyok, sőt, utálom, mint a bűnt...és meg vagyok róla győződve csak azért piszkálja a csőrét a Jobbik, mert annak honnan van pénze, amikor a fidesznek már a gatyájuk se sincs...

Szóval csak essenek egymásnak. Akinek van/volt szeme, tudta, miért nem szabad egy ilyent életre hívni. Kelgyó volt a kebelen, és úgy kell az orbánnak is, meg a fidesznek is.

Mindenki azt kapja amit megérdemel...Ez alól nincs kivétel...szdsz már megkapta, kapja már a szoci is...

Bocsi, hogy ez a kommentem nem a tiedhez méltó, de nekem ez a véleményem az egészről.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.06.15. 02:40:01

@luucy - Takarodjon már el végre az MSZP-SZDSZ!!!: ...Most megfogtál, nem tudom, hol láttam, hallottam azt a pletykát... Javítottam is :) Lehet, hogy blogot kéne írnod Lucy... :D
Nem kell egymásnak esni hölgyeim, nem ér annyit ;) Relax :)

wlakos 2009.06.15. 07:18:31

Vona azt is mondta, ha ellenzékben lesz a jobbik megszavazza azt ami az ő érdekében is áll, és amit ő is képvisel. Ez azt jelenti nem a mostani ellenzék - kormánypárt hidegháborús helyzet akar lenni. Mondjuk ez csak a Mszp - Fideszre igaz.
Ugye az Szdsz Mdf "munkásságába" ne menjünk bele. Szóval a mostani ellenzék azt is elutasítaná ha a nép "menybe menetelét" kellene szavazni /mert mi ellenzék vagyunk, hát ellenkezzünk/ , meg ez valószínűleg akkor is így fog történni ha az Mszp ellenzéki szerepet tölt be.
A Fidesznek jobb is lehet az, hogy nem köt koalíciót a Jobbikkal, nem kell neki miniszteri széket adnia senkinek.

Keresel valamit?

Az alábbi ügyes kis program segítségével kereshetsz a blogon:

Így se? Értesíts egy kommentben, vagy e-mailben hogy utánajárhassak!

süti beállítások módosítása