BLOG

Átvezetik az 1-es villamost a Lágymányosin - 43 milliárdért...

írta: turner ; 2009.04.21. 10:26

Ezt is megértük. 14 évvel a híd átadása után rávezetik az 1-es villamost. Nem értem igazából mi tartott ennyi ideig, hisz a talpfákat a híddal együtt megépítették. Azt meg végképp nem értem, hogy ha már a talpfák is rajta vannak mi kerül ezen a projekten 43 milliárdba..?

Egyenlőre nem tudni, hogy meddig fog tartani a vonal (azon sem csodálkoznék, ha mindőssze a híd budai hídfőjéig), de ha azt vesszük, hogy a 4-es metró majdnem 10 százalékába fog ez nekünk kerülni, egy mallorcai metróvonal árának a felébe, ez mindenképpen soknak tűnik. Valószínű ennek a pénznek jelentős része nem jó kezekbe vándorol, de nem akarom korrupcióval vádolni a budapesti vezetést -a francokat nem! Tegyük hozzá, Budapestnek 10 milliárd Ft körüi önrészt kell biztosítania, a többit az Unió adja. De a lenyúlás attől még az marad. Ezt a pénzt ugyanúgy a mi zsebünkből veszik ki, még ha nem is mi adtuk össze (közvetlenül, bár közvetve még így is). Szerintem 43 milliárdért egy egészen új villamost vonalat is lehetett volna építeni....


8 hozzászólás : pofátlanság

A bejegyzés trackback címe:

https://kiforditott.blog.hu/api/trackback/id/tr611077562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

molaris 2009.04.21. 10:47:27

Rosszindulatú vagy.
Nézzük sorba:
1,- kell legalább négy tanulmány
2,- kell egy bírálóbizottság
3,- kell egy meggyőző kommunikációs offenzíva
4,- kell egy tanácsadó testület
5,- kell egy szaktanácsadó testület
6,- kell egy felügyelő bizottság
7,- kell egy felügyelő bizottságot ellenőrző bizottság
8,- meg ki kellene fizetni a beruházást is.
Nehogy kevés legyen!::))

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.04.21. 10:53:17

@molaris: Amilyen vicces amit írsz, annyira tragikus is, mert ez tényleg kb így van... Nem tudom hány milliárd lehet az amit felsoroltál és akkor még egy vasdarabot sem fektettek le :(

motymoty 2009.04.21. 11:23:44

És biztosan beleszámolták azt is, hogy legalább egy éve ezen tanácskoznak. Engem inkább az lep meg, hogy nem tudjuk milyen hosszú lesz, csak azt, hogy kb. merre tart és azt hogy mennyibe kerül.
Honnan lehet tudni, hogy mennyibe kerül, ha nem tudjuk meddig viszik el a síneket?
Vagy ők tudják, csak nem mondják meg? Több helyen is olvastam már róla, sehol nem szerepelt.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.04.21. 12:43:29

@motymoty: hát igen az meglepő, hogy "cél" nincs, de összeg már van. Fordított a sorrend. Először a pénz, aztán majd meglátják mit lehet kihozni belőle, ahelyett, hogy a kész tervre kérnék a támogatást... Vagy nem értem ez hogy működik...

motymoty 2009.04.21. 13:52:47

@turner: hát igen. Amúgy szerintem teljesen random működik. Pl. 4es metró. Ott pénz nincs, támogatás sincs, de már építgetik.

molaris 2009.04.21. 14:25:20

@motymoty:
Gyerekek, ez egyszerű: amíg "fussa" a maradék pénzből.::

Győző63 2009.04.28. 19:59:41

Jó, átjön Budára.

És hogyan jön le a hídról, he? Vagy kifordul a Szerémi útra, és elmegy a Savoyáig?
Minek? Ki vog Pestről a Savoyába járni, és minek?
Ha nem oda megy - aminek nincs sok értelme - akkor hova? És hol fog kapcsolódni a többi budai járathoz? A Szerémin ugyanis NEM JÁR SEMMI, aze első csatlakozás a Savolyánál a 18-as villamos, amivel aztán visszafelé lehet jönni, párhuzamosan az új vonallal, 5 megálló hosszan a Körtérig. Fasza.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.04.28. 20:09:40

@Győző63: ...innen is látszik, ablakon kidobott pénz lesz. Egy újabb nagy lenyúlás...

Keresel valamit?

Az alábbi ügyes kis program segítségével kereshetsz a blogon:

Így se? Értesíts egy kommentben, vagy e-mailben hogy utánajárhassak!